ze maakt hem gewoon langzaam paraquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:21 schreef saskia_k het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind 't 'n treurige manier waarop Amanda haar brief terug wil krijgen.
Maar goed, ze is nu eenmaal niet snugger.
Dus moet ze een brief aan haar eigen moeder gaan schrijven? Aparte interpretatie.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:21 schreef saskia_k het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind 't 'n treurige manier waarop Amanda haar brief terug wil krijgen.
Vind het wel zielig voor zijn moeder....denk als ik zijn moeder was..dat ik niet bang ben voor zelfmoord..maar dat als ik zijn moeder was hem zelf had vermoord..hjahahaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:21 schreef Copycat het volgende:
Wat een cheap ass, loser, die Brian.
Netty zal wel trots zijn.
Als je op de hoogte was voordat je iets uitkraamde, had je geweten dat ze eerst naar achter heeft gebeld. Ze is zelfs naar achter geroepen. Maar ze heeft duidelijk hun steun niet gekregen en mag het dus zelf uitzoeken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:21 schreef saskia_k het volgende:
[..]
En geen van de bewoners mag zich ermee bemoeien.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:21 schreef Liess het volgende:
Nou, duidelijk dat de Redactie weer zijn handen er vanaf trekt, ik ga er al niet eens meer over denken om na 4 mei te gaan betalen.
Sjezus!
Zou eigenlijk willen dat Eric en/of Nicolaas toch Amanda in de gaten houden.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:22 schreef Kinga het volgende:
Brian is in die lacherige fase, zometeen gaat ie het stront vervelend vinden, en daarna flipt ie.... doorzetten Amanda...
Hahahahaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus moet ze een brief aan haar eigen moeder gaan schrijven? Aparte interpretatie.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:23 schreef saskia_k het volgende:
Ik vind Brian nu 'n stuk sympathieker ogen, vooral omdat -ie die platvloerse slet uit Amsterdam-Noord aan het sarren is.
als ze het doet op de manier zoals toen bij Eric lukt het vrij snelquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:20 schreef ericahysterica het volgende:
rat wordt para ik gok binnen 15 minuten
Dus jij vindt het ook niet bepaald vermakelijk. Ik ook niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:23 schreef beequeen het volgende:
Als het mocht, zou ik hem zo hard voor zijn bek knallen. Hij is nu Amanda aan het uitlokken, en please hou je in Amanda:
Inderdaad. Één uitgelokt schopje van Amanda, en de redactie flikkert haar eruit.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:23 schreef beequeen het volgende:
Als het mocht, zou ik hem zo hard voor zijn bek knallen. Hij is nu Amanda aan het uitlokken, en please hou je in Amanda:
Als hij er mee wegkomt, maakt hij het alleen maar beter voor zichzelf.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:22 schreef Kaleddis het volgende:
Wat wil Brian hier nu eigenlijk mee bereikenHij maakt het alleen maar erger dan het al is, eikel
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |