Deze kende ik nog niet.quote:
Wat verwacht je anders als 'achter' regels opstelt die niet voor iedereen gelden?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:16 schreef Kinga het volgende:
En we zijn weer terug op het basisschool niveautje.
schouders op oorhoogte, komt nog wel goed, zou mooi zijn als Huub Amanda een handje helpt, maar kennelijk wordt hij onterecht door achter verplicht om afstand te houden van rat.quote:
jij logt zeker niet inquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:16 schreef saskia_k het volgende:
Kan die Amanda geen brief aan d'r moeder schrijven?
Pfff...wat 'n enorm dom wicht!
Jij bent OF het nichtje van Brian, OF je bent gewoon blind.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:16 schreef saskia_k het volgende:
Ha! We hebben weer een kloon die denkt te kunnen rellen!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:16 schreef saskia_k het volgende:
Eerst weten waar het over gaat, dan pas meepraten, okay?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:16 schreef saskia_k het volgende:
sinds wanneer kijk jij???quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:18 schreef saskia_k het volgende:
'Ik wil mijn brief terug' en dat maal 34728281298 en je hebt Amanda.
De neptieten zijn op oproep verkrijgbaar.
liefde en haat liggen dicht bij elkaarquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:17 schreef Copycat het volgende:
Vastbijtertje in meerdere opzichten die Amanda.
Grappig is dat als je haar niet hoort, het net lijkt alsof ze net als de rest van de week in het gevlei van Brian probeert te komen.
Kun jij ook andermans mening respecteren?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Eerst weten waar het over gaat, dan pas meepraten, okay?
Misschien zit ze nou met verkarmpte tenen te kijken naar het gat in het raam waar ze net haar kompjoeter doorheen heeft gegooid.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit gaat een mooie avond worden ....... Zou toch mooi zijn als
mama Netty Brian zijn exit bewerkstelligt![]()
Volgens mij heb je niet gelezen waar het om gaat...maar ok..deze brief is VOOR en VAN AMANDA van Netty..duzzquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:16 schreef saskia_k het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |