Monty Python.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Engelse humorMonty Pyton (of hoe schrijf je het) is altijd wel hylarisch (schijthekel eigenlijk aan het woord).
![]()
Cabaret?
Eens kijken of we het kunnen verbeteren? Een half uur moet goed te doen zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:50 schreef CherryLips het volgende:
in 2 uur en 18 minuten een topic volgeluld.
matig hoor.
Geen onzin, morgen kaakchirug en vanaf ik terug ben hard werken aan stageverslag etc. Daarom vakantie genomen zodat ik thuis het 1 en ander kan bijwerken.quote:
The Office (UK versie) roeleert!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Monty Python.
Hilarisch..
Het is wel geweldig. Blackadder is ook erg goed. Net zoals The Office (UK versie) en Top Gear. Oh, en Terry Gilliam's Middle Ages is ook geweldig
Top Gear! Leuk ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Monty Python.
Hilarisch..
Het is wel geweldig. Blackadder is ook erg goed. Net zoals The Office (UK versie) en Top Gear. Oh, en Terry Gilliam's Middle Ages is ook geweldig
En ook jij gaat van de lijstquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
The Office (UK versie) roeleert!
[afbeelding]
Ik vond het al zo gek staanquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Monty Python.
Hilarisch..
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Monty Python.
Hilarisch..
Oh. Okay. Vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geen onzin, morgen kaakchirug en vanaf ik terug ben hard werken aan stageverslag etc. Daarom vakantie genomen zodat ik thuis het 1 en ander kan bijwerken.![]()
Ik zou hier eigenlijk niet blij voor moeten zijn.![]()
Ik heb de Amerikaanse versie trouwens nog nooit gezien. Ik geloof wel dat Ricky Gervais er aan meegeschreven heeft, maar het lijkt mij een vervelende ripoff. Er zijn weinig Amerikaanse series die ik trek en dat is nog steeds Married With Childrenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
The Office (UK versie) roeleert!
[afbeelding]
Wees blij. Managers die hun eigen incompetentie proberen te verbergen door zoveel mogelijk anderen te kwetsen zijn nauwelijks een plezier om mee te werken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:53 schreef Anthraxx het volgende:
Niet heel herkenbaar (voor mij in ieder geval).
Dat maakt veel indruk als dat door iemand wordt gezegd die vrijwillig kijkt naar films met Hugh Grant in één van de hoofdrollen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |