Prima wedstrijd inderdaad.quote:
Met een klein smetje door die mensen die het leuk schijnen te vinden het veld op te komen stormen.quote:
KAMPIOENTJEEEEquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:47 schreef lookinforyou het volgende:
Zo dan...... Een goedenavond![]()
heeft ff geduurd maar ben er weer
Heeee Bossie, ook gefeliciteerd hè.quote:
Prachtig, ik wist echt niet wat ons overkwam in het stadion. De tussenstanden hoorde ik wel her en der, maar toch het moment dat er werd afgeroepen dat we kampioen waren en de spelers en PHoxy het veld op kwamen stormenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:55 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Heeee Bossie, ook gefeliciteerd hè.
Ik ben nog steeds aan het nagenieten. Wat een zondag!!
Dat moet echt geweldig geweest zijn. Jammer dat ik daar niet was.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Prachtig, ik wist echt niet wat ons overkwam in het stadion. De tussenstanden hoorde ik wel her en der, maar toch het moment dat er werd afgeroepen dat we kampioen waren en de spelers en PHoxy het veld op kwamen stormen![]()
Leukquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:00 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Dat moet echt geweldig geweest zijn. Jammer dat ik daar niet was.
Justin wilde gaag een trampoline (zo'n grote), en ik zei dus vrijdag, als PSV kampioen wordt gaan we zo'n ding halen. Dus wat staat er sinds vandaag in onze tuin........ Ik heb zelfs nog een stuk tuin over.
heeeyquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:47 schreef lookinforyou het volgende:
Zo dan...... Een goedenavond![]()
heeft ff geduurd maar ben er weer
je jumpt zelf ook mee?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:00 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Dat moet echt geweldig geweest zijn. Jammer dat ik daar niet was.
Justin wilde gaag een trampoline (zo'n grote), en ik zei dus vrijdag, als PSV kampioen wordt gaan we zo'n ding halen. Dus wat staat er sinds vandaag in onze tuin........ Ik heb zelfs nog een stuk tuin over.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:13 schreef tong80 het volgende:
Ik krijg het amper uit m'n strot.....
..... ge ge gelelicie uhm teerd Bos.
Jazeker wel.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:17 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Jazeker wel.
Ik krijg alleen niet zoveel kans. Justin staat de hele dag te springen op dat ding.
En om 6 uur zat ie aan tafel te slapen![]()
Een rommelmarkt afgestruind, ik had hem 2 euro gegeven en hij was de koning te rijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
![]()
nog wat leuks gedaan gister met justin? Verder alles goed daaro?
ja prima verder, auto heb ik inmiddels al ruim 1,5 maand.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:29 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Een rommelmarkt afgestruind, ik had hem 2 euro gegeven en hij was de koning te rijk.
Hier alles weer prima gelukkig, er is veel ten goede gekeerd.
Dus gaat weer lekker.
En hoe is het daaro? heb je al een auto gekocht?
wat voor auto?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja prima verder, auto heb ik inmiddels al ruim 1,5 maand.![]()
Had alleen na 2 weken al een fikse tegenvaller
Een deuk in zijn auto/ego*.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:34 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
wat voor auto?
en wat was de tegenvaller dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |