quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:13 schreef MinderMutsig het volgende:
Als jullie die discussie over Hilter nou eens fijn ergens anders gaan voeren [afbeelding]
islam dekt de lading welquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:10 schreef chibibo het volgende:
[..]
Massahysterie gecombineerd met religieus fanatisme kan een gewoon mens de meest vreselijke dingen laten doen.
Middle-East Side Story... helaas zonder happy end.
Bizar dat jij een vlag van Israel als avatar hebt, terwijl Hitler niks van joden moest hebben, laat staan een Joodse staat.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:25 schreef Netwerken het volgende:
[..]
ohw nee ik zal het je nog maar eens vertellen dan dombo.
ik ben geen jood. ik heb de joodse vlag als avater omdat ik joden een sterk volk vind. ze zijn superieur in de regio en poepen alle arabieren daar in hun mondje. knap werk denk ik dan.
en jij ? geinspireerd door kanimero ?
jou ras is te zwak.
En dat heeft hoe precies te maken met een meisje dat is afgeslacht door niet-moslims omdat ze moslim was?quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:27 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
![]()
is volledig ontopic hoor. zal het in chronologische volgorde uitleggen.
hitler=jodenhater die een boek schreef genaamd "mein kampf"
moslims staan gelijk aan jodenhaters, zie de posts van de molims hier (meki b.v.) en het boven genoemde boek is daar een bestseller in het middenoosten
(bron heb ik al gepost)
een moslim begon over nazis, gezien het feit dat de moslims de nieuwe nazis zijn is de link snel gelegd hé en dus vind ik het ontopic, capice?
je moet er ook begrip voor kunnn opbrengen. zoiets als een steniging is zo erg dat het natuurlijk je emoties laat varen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:13 schreef MinderMutsig het volgende:
Als jullie die discussie over Hilter nou eens fijn ergens anders gaan voeren [afbeelding]
Dan zijn het geen Moslims.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:33 schreef Netwerken het volgende:
[..]
je moet er ook begrip voor kunnn opbrengen. zoiets als een steniging is zo erg dat het natuurlijk je emoties laat varen.
overigens deze yeziden zijn wel een soort van moslims. het zijn moslims die de profeet mohammed niet aanbidden als de enige ware maar de mens meer centraal stellen ipv een profeet.
met die opmerking wil je suggereren dat niet moslims ook stenigen maar daar heb je het helemaal mis dus.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:30 schreef MinderMutsig het volgende:
En dat heeft hoe precies te maken met een meisje dat is afgeslacht door niet-moslims omdat ze moslim was?![]()
lezen is niet je sterkste kant hé ? het was een moslim die in dit topic begon over nazis. daarop reageerde ik met het FEIT dat hun de nieuwe nazis zijnquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:30 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En dat heeft hoe precies te maken met een meisje dat is afgeslacht door niet-moslims omdat ze moslim was?![]()
Prettig dat jij weet wat ik graag wil zien, hoef ik me niet te vermoeien met een eigen mening.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:38 schreef Netwerken het volgende:
[..]
met die opmerking wil je suggereren dat niet moslims ook stenigen maar daar heb je het helemaal mis dus.
het zijn wel moslims. het zijn moslims die buiten de profeet mohammed ook andere goden en profeten erkennen en dat maakt hun geen christenen al had je het graag gezien natuurlijk.
Moslims doen sowieso ook wel aan steniging, verdedigen hoef je ze niet hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:37 schreef Meki het volgende:
[..]
Geef de schuld maar weer aan iemand anders. achterlijke mongool
ja tuurlijk. ga dat maar eens zeggen tegen een sjiit. die trekt je onbehaarde piemeltje om je oren.quote:
sterker nog het is een puur religeueze ontdekkingquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Moslims doen sowieso ook wel aan steniging, verdedigen hoef je ze niet hoor.
ik verdedig ze niet. maar hij geeft de schuld aan moslims. hij wilt het zo graag dat zij het zijnquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Moslims doen sowieso ook wel aan steniging, verdedigen hoef je ze niet hoor.
Ras? Het zo door jouw geliefde volk is juist slachtoffer van mensen als jij geworden. Mensen die de rassenleer aanhangen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:25 schreef Netwerken het volgende:
[..]
ohw nee ik zal het je nog maar eens vertellen dan dombo.
ik ben geen jood. ik heb de joodse vlag als avater omdat ik joden een sterk volk vind. ze zijn superieur in de regio en poepen alle arabieren daar in hun mondje. knap werk denk ik dan.
en jij ? geinspireerd door kanimero ?
jou ras is te zwak.
Tja, ik weet verder niet wat de afkomst van deze beulen is... Maar ik bedoel, Moslims zijn ook geen lieverdjes hoor... En al is dit niet door Moslims gedaan, Moslims houden er wel dezelfde praktijken op na.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:45 schreef Meki het volgende:
[..]
ik verdedig ze niet. maar hij geeft de schuld aan moslims. hij wilt het zo graag dat zij het zijn
maar we moeten hem teleurstellen. maar alsnog geeft hij de moslims de schuld van.
Moslims erkennen geen andere God dan Allah. Alleen al daarom maakt hun geen moslim al had je het graag gezien natuurlijk.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:38 schreef Netwerken het volgende:
[..]
met die opmerking wil je suggereren dat niet moslims ook stenigen maar daar heb je het helemaal mis dus.
het zijn wel moslims. het zijn moslims die buiten de profeet mohammed ook andere goden en profeten erkennen en dat maakt hun geen christenen al had je het graag gezien natuurlijk.
Wat dacht je dat het christendom van het jodendom was?quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:45 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
sterker nog het is een puur religeueze ontdekkinghet begon bij het christendom, aangezien de islam de bijbel is met een extra geweldadig sausje (ja het is een 2e hands geloof) is het geen wonder dat hun (gezien hun liefde voor bloed en geweld) het niet konden weerstaan de steniging mee te nemen in hun "vredelievende" religie op te nemen
min of meer wel... imo zo ook de Islam 't het is maar dat de een het Allah noemt de ander Godquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:51 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Wat dacht je dat het christendom van het jodendom was?
doe mij is een linkje naar een bericht waar joden iemand stenigen ? ik heb het iig nog nooit ergens gelezenquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:51 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Wat dacht je dat het christendom van het jodendom was?
Wat is een sjit?quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:44 schreef Netwerken het volgende:
[..]
ja tuurlijk. ga dat maar eens zeggen tegen een sjiit. die trekt je onbehaarde piemeltje om je oren.
true zoals ik al eerder en vaker heb gezegd de islam is een 2e hands geloofquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:55 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
[..]
min of meer wel... imo zo ook de Islam 't het is maar dat de een het Allah noemt de ander God
ja dat vind jij. en wie ben jij? een economische, politieke en geografische vluchtelingquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:50 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Moslims erkennen geen andere God dan Allah. Alleen al daarom maakt hun geen moslim al had je het graag gezien natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |