abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 mei 2007 @ 00:15:29 #151
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_48912174
Ik vind dit bij uitstek een tribaal kenmerk. Waar de schaamte- en eercultuur zich te buiten gaat en de rechten van individuen binnen een gemeenschap ondergeschikt zijn aan de samenhang van het collectief.
Veel voorkomend in landen rond het Midden-Oosten en Afrika. Volgens westerse maatstaven ongeciviliseerd, omdat individuele rechten (bijvoorbeeld de bescherming van lijf en goed) worden ontzegd.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_48912464
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:13 schreef MinderMutsig het volgende:
Als jullie die discussie over Hilter nou eens fijn ergens anders gaan voeren [afbeelding]

is volledig ontopic hoor. zal het in chronologische volgorde uitleggen.

hitler=jodenhater die een boek schreef genaamd "mein kampf"
moslims staan gelijk aan jodenhaters, zie de posts van de molims hier (meki b.v. ) en het boven genoemde boek is daar een bestseller in het middenoosten (bron heb ik al gepost)

een moslim begon over nazis, gezien het feit dat de moslims de nieuwe nazis zijn is de link snel gelegd hé en dus vind ik het ontopic, capice?
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_48912509
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:10 schreef chibibo het volgende:

[..]

Massahysterie gecombineerd met religieus fanatisme kan een gewoon mens de meest vreselijke dingen laten doen.

Middle-East Side Story... helaas zonder happy end.
islam dekt de lading wel
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  woensdag 2 mei 2007 @ 00:29:50 #154
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_48912526
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:25 schreef Netwerken het volgende:

[..]

ohw nee ik zal het je nog maar eens vertellen dan dombo.

ik ben geen jood. ik heb de joodse vlag als avater omdat ik joden een sterk volk vind. ze zijn superieur in de regio en poepen alle arabieren daar in hun mondje. knap werk denk ik dan.

en jij ? geinspireerd door kanimero ?

jou ras is te zwak.
Bizar dat jij een vlag van Israel als avatar hebt, terwijl Hitler niks van joden moest hebben, laat staan een Joodse staat.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_48912548
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:27 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

is volledig ontopic hoor. zal het in chronologische volgorde uitleggen.

hitler=jodenhater die een boek schreef genaamd "mein kampf"
moslims staan gelijk aan jodenhaters, zie de posts van de molims hier (meki b.v. ) en het boven genoemde boek is daar een bestseller in het middenoosten (bron heb ik al gepost)

een moslim begon over nazis, gezien het feit dat de moslims de nieuwe nazis zijn is de link snel gelegd hé en dus vind ik het ontopic, capice?
En dat heeft hoe precies te maken met een meisje dat is afgeslacht door niet-moslims omdat ze moslim was?
There is no love sincerer than the love of food.
pi_48912628
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:13 schreef MinderMutsig het volgende:
Als jullie die discussie over Hilter nou eens fijn ergens anders gaan voeren [afbeelding]
je moet er ook begrip voor kunnn opbrengen. zoiets als een steniging is zo erg dat het natuurlijk je emoties laat varen.

overigens deze yeziden zijn wel een soort van moslims. het zijn moslims die de profeet mohammed niet aanbidden als de enige ware maar de mens meer centraal stellen ipv een profeet.
  woensdag 2 mei 2007 @ 00:37:52 #157
126836 Super7fighter
pi_48912728
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:33 schreef Netwerken het volgende:

[..]

je moet er ook begrip voor kunnn opbrengen. zoiets als een steniging is zo erg dat het natuurlijk je emoties laat varen.

overigens deze yeziden zijn wel een soort van moslims. het zijn moslims die de profeet mohammed niet aanbidden als de enige ware maar de mens meer centraal stellen ipv een profeet.
Dan zijn het geen Moslims.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_48912741
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:30 schreef MinderMutsig het volgende:

En dat heeft hoe precies te maken met een meisje dat is afgeslacht door niet-moslims omdat ze moslim was?
met die opmerking wil je suggereren dat niet moslims ook stenigen maar daar heb je het helemaal mis dus.

het zijn wel moslims. het zijn moslims die buiten de profeet mohammed ook andere goden en profeten erkennen en dat maakt hun geen christenen al had je het graag gezien natuurlijk.
pi_48912753
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:30 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

lezen is niet je sterkste kant hé ? het was een moslim die in dit topic begon over nazis. daarop reageerde ik met het FEIT dat hun de nieuwe nazis zijn
pi_48912814
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:38 schreef Netwerken het volgende:

[..]

met die opmerking wil je suggereren dat niet moslims ook stenigen maar daar heb je het helemaal mis dus.

het zijn wel moslims. het zijn moslims die buiten de profeet mohammed ook andere goden en profeten erkennen en dat maakt hun geen christenen al had je het graag gezien natuurlijk.
Prettig dat jij weet wat ik graag wil zien, hoef ik me niet te vermoeien met een eigen mening.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_48912827
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:37 schreef Meki het volgende:

[..]

Geef de schuld maar weer aan iemand anders. achterlijke mongool
Moslims doen sowieso ook wel aan steniging, verdedigen hoef je ze niet hoor.
pi_48912874
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:37 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Dan zijn het geen Moslims.
ja tuurlijk. ga dat maar eens zeggen tegen een sjiit. die trekt je onbehaarde piemeltje om je oren.
pi_48912893
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:42 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

sterker nog het is een puur religeueze ontdekking het begon bij het christendom, aangezien de islam de bijbel is met een extra geweldadig sausje (ja het is een 2e hands geloof) is het geen wonder dat hun (gezien hun liefde voor bloed en geweld) het niet konden weerstaan de steniging mee te nemen in hun "vredelievende" religie op te nemen
pi_48912895
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:42 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

ik verdedig ze niet. maar hij geeft de schuld aan moslims. hij wilt het zo graag dat zij het zijn
maar we moeten hem teleurstellen. maar alsnog geeft hij de moslims de schuld van.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_48912945
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:25 schreef Netwerken het volgende:

[..]

ohw nee ik zal het je nog maar eens vertellen dan dombo.

ik ben geen jood. ik heb de joodse vlag als avater omdat ik joden een sterk volk vind. ze zijn superieur in de regio en poepen alle arabieren daar in hun mondje. knap werk denk ik dan.

en jij ? geinspireerd door kanimero ?

jou ras is te zwak.
Ras? Het zo door jouw geliefde volk is juist slachtoffer van mensen als jij geworden. Mensen die de rassenleer aanhangen.
pi_48912997
'Godsdienst' maakt meer kapot dan je lief is..
Only by great risks can great results be achieved.
an Achaemenian, a Persian, son of a Persian, an Aryan, having Aryan lineage...
pi_48913000
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:45 schreef Meki het volgende:

[..]

ik verdedig ze niet. maar hij geeft de schuld aan moslims. hij wilt het zo graag dat zij het zijn
maar we moeten hem teleurstellen. maar alsnog geeft hij de moslims de schuld van.
Tja, ik weet verder niet wat de afkomst van deze beulen is... Maar ik bedoel, Moslims zijn ook geen lieverdjes hoor... En al is dit niet door Moslims gedaan, Moslims houden er wel dezelfde praktijken op na.

Overigens vind ik het filmpje walgelijk, en als ik heel eerlijk moet zijn hoop ik dat degenen die dat meisje mishandeld hebben met veel lijden sterven.
pi_48913018
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:38 schreef Netwerken het volgende:

[..]

Moslims erkennen geen andere God dan Allah. Alleen al daarom maakt hun geen moslim al had je het graag gezien natuurlijk.
pi_48913055
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:45 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

sterker nog het is een puur religeueze ontdekking het begon bij het christendom, aangezien de islam de bijbel is met een extra geweldadig sausje (ja het is een 2e hands geloof) is het geen wonder dat hun (gezien hun liefde voor bloed en geweld) het niet konden weerstaan de steniging mee te nemen in hun "vredelievende" religie op te nemen
Wat dacht je dat het christendom van het jodendom was?
pi_48913149
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:51 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

min of meer wel... imo zo ook de Islam 't het is maar dat de een het Allah noemt de ander God
Only by great risks can great results be achieved.
an Achaemenian, a Persian, son of a Persian, an Aryan, having Aryan lineage...
pi_48913177
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:51 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

doe mij is een linkje naar een bericht waar joden iemand stenigen ? ik heb het iig nog nooit ergens gelezen zal ongetwijfeld gebeurt zijn eeuwen geleden maar ja dat geld voor alle religies. de islam is de enige die ze NU nog steeds uitvoert

verder ben ik atheist, ik geloof dus niet in een god. de enige reden dat ik zo opkom voor de joden is omdat ze altijd in het verdom hoekje zijn gedrukt! ja voornamelijk door moslims en de joden hielden stand, taai volk dat moet zelfs jij toegeven al mag jij ze ook niet (je verbergt het wel beter dan meki maar ja die is dommer dan het paard van jezus en dat was een ezel )
  woensdag 2 mei 2007 @ 00:58:39 #172
126836 Super7fighter
pi_48913203
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:44 schreef Netwerken het volgende:

[..]

ja tuurlijk. ga dat maar eens zeggen tegen een sjiit. die trekt je onbehaarde piemeltje om je oren.
Wat is een sjit?
Jew-lovers zoals jou zijn krankzinnig, het zijn psychiatrische gevallen. Straks ga je de joden er nog van beschuldigen dat ze de olifant willen uitroeien omdat een slurf hen aan een joodse penis doet denken.
pi_48913205
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:55 schreef PrinceOfPerzia het volgende:

[..]

min of meer wel... imo zo ook de Islam 't het is maar dat de een het Allah noemt de ander God
true zoals ik al eerder en vaker heb gezegd de islam is een 2e hands geloof
  woensdag 2 mei 2007 @ 00:59:39 #174
116662 CrazyTaxi
Vóór ambivalentie
pi_48913215
Enige manier om deze misdaden te stoppen is de verlichte moslims verenigen. Je kunt het geloof niet uitbannen met een oorlog, de geest is al uit de fles. Het geeft een extra dimensie aan het geloof 'islam'.

Veel moslims zijn gestudeerd, zij moeten geholpen worden om de politiek in te gaan. Alleen met een nieuwe politieke elite kan men het Midden-Oosten voor altijd een stabiele regio maken. Vroeger waren de orthodoxe Christenen hier ook aan de macht, zij hadden een sterke geloofsovertuiging. Uiteindelijk zijn het de verlichte Christenen die de macht uit deze orthodoxe Christenen hebben ontnomen. Het zijn hier politieke partijen met een Christelijke inslag, maar weten met elke geloofsovertuiging om te gaan - uiteindelijk lijdt dit tot geloof in jezelf in plaats van een god.

Europa zou, in plaats van cynisch naar Amerika kijken, een eigen democratische forum moeten inrichten. Waarbij men alle steun moet toezeggen aan islamitische politieke partijen. Uiteindelijk zullen gruwelijke filmpjes als deze niet meer voorkomen.
Je kunt geen identiteit vormen op basis van iets wat je niét bent, dat is puur nihilisme.
pi_48913244
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:50 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Moslims erkennen geen andere God dan Allah. Alleen al daarom maakt hun geen moslim al had je het graag gezien natuurlijk.
ja dat vind jij. en wie ben jij? een economische, politieke en geografische vluchteling

werk aan de winkel in home yard vriend maar hier is het toch veel fijner he?

nationalist!! maar nu ff niet !!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')