geef eens bronnen voor jou geblaat idioot en het is algemeen bekend.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:29 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik vraag om bronnen. Kun je die geven? Zo niet, dan is het niets meer dan hersenloos gelul.
En wat jij vindt, breng je maar naar de politie.quote:
Als het algemeen bekend is moet het al helemaal geen moeite zijn om met bronnen te komen. Anders is het niet alleen hersenloos gelul, maar daar boven op pure domheid.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:31 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
geef eens bronnen voor jou geblaat idioot en het is algemeen bekend.
Hoezo doe ik me voor als een nazi?quote:
Vindt is met een t aan het einde. Graag gedaanquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:32 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
En wat jij vind breng je maar naar de politie.
Maar ik heb weer flink gelachen, dank je!![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:33 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Vindt is met een t aan het einde. Graag gedaan
Geen zorgen, het was tomatenketchup.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:35 schreef Finder_elf_towns het volgende:
De video heeft veel meer weg van een lynchpartij dan een steniging.
check fp,ik waarschuw je,het is sickquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:37 schreef Meki het volgende:
waar is die video te vinden
Dat wil je niet zien, ik raad het je af althans.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:37 schreef Meki het volgende:
waar is die video te vinden
bestaan wel. we hebben er vandaag 1000 van gezienquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:39 schreef Double-Helix het volgende:
duivels en satans bestaan nietdus ze zijn sowieso de ergste.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:40 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
je weet toch wel dat moslims de nieuwe nazis zijn ?
kies een BRON naar keuze![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:51 schreef Netwerken het volgende:
ik denk dat ze haar zelf het liefst hadden willen neuken en dat wringt natuurlijk te weten dat ze zelf thuis een geit op het menu hebben. Tering barbaren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
Denk je dat er enig vorm van recht is Mosul? De politie staat erbij notabene! Als het verzet slim is stuurt het een paar peletons strijders van Bagdad naar Mosul om de wetteloosheid aldaar recht te zetten. Ik vind dat Abu Hamza al-Muhajir als minister van oorlog van de Islamitische Staat Irak de verantwoording heeft om de daders op te sporen en te berechten.quote:
en zo iemand probeert ons te overtuigen dat hij intelligent is.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:32 schreef Mutant01 het volgende:
Wat een zieke malloten zeg, ongelooflijk. Is er in de Koerdische regio uberhaupt nog iets als politie of iets dergelijks dat dit soort dingen onmogelijk maakt? Of enige vorm van andere macht/groepering die de veiligheid van mensen kan garanderen?
(Geen links/plaatjes van deze moord graag).
Jij moet maar beter je mond dicht houden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:07 schreef Netwerken het volgende:
[..]
en zo iemand probeert ons te overtuigen dat hij intelligent is.
alsof het iets met de Koerdische regio te maken heeft. deze gebeurtenissen behoren tot de orde van de dag in islamitische landen. sterker nog in Koerdistan komt het juist nog het minste voor.
Massahysterie gecombineerd met religieus fanatisme kan een gewoon mens de meest vreselijke dingen laten doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:04 schreef Dirkh het volgende:
Ik kan gewoon niet snappen wat deze mannen bezielt. Ik kan me niet voorstellen dat als iemand hulpeloos op de grond ligt, schreeuwt van de pijn en helemaal bebloed dat je dan er bij gaat staan schreeuwen er nog een trap tegen aan geeft en vervolgens een grote steen zoekt om nog even de genadeklap uit te delen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |