Ooow wat dom van mijquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat heeft Turkije ermee te maken. Het vind plaats in Irak.
Ik hoop echt op sarcasmequote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:34 schreef Gabry het volgende:
[..]
Natuurlijk hadden ze er wel wat mee te maken. Hun soortgenoten hadden een misdaad tegen de Islam begaan.
Wat hypocriete en infantiele opmerking.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:33 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Het toont wel aan hoe de mensen in die regio over dit soort zaken denken. De vergelding heeft gelukkig niet lang op zich laten wachten, maar toch jammer van het nog prille leven van dit meisje.
Wat? Keur jij de moord op dit meisje soms goedquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:36 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Wat hypocriete en infantiele opmerking.
Nee maar jij keurt de moord op 40 onschuldige mannen wel goedquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:37 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Wat? Keur jij de moord op dit meisje soms goed
Natuurlijk niet, maar ik ga toch ook niet een willekeurige moslim vermoorden omdat een andere moslim mijn favoriete columnist vermoorde?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:37 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Wat? Keur jij de moord op dit meisje soms goed
Wij leven in een rechtsstaat, jij kan veroordeeld worden voor een moord. In die regio is er geen wet. Hell, de aanwezige agenten deden gewoon mee.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:39 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar ik ga toch ook niet een willekeurige moslim vermoorden omdat een andere moslim mijn favoriete columnist vermoorde?
Een beetje nadenkend persoon kan echt niet die vergeldingen goedkeuren.
Ik geef je helemaal gelijk, maar heb tegelijkertijd het idee dat dat wat je zegt tegenwoordig al lastig lijkt te zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:39 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar ik ga toch ook niet een willekeurige moslim vermoorden omdat een andere moslim mijn favoriete columnist vermoorde?
Een beetje nadenkend persoon kan echt niet die vergeldingen goedkeuren.
Wat een stierenstront. Of er nou wet is of niet, iemand met een beetje eer en intelligentie gaat zich niet vergelden op onschuldige mensen puur omdat ze van een bepaalde afkomst zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:43 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Wij leven in een rechtsstaat, jij kan veroordeeld worden voor een moord. In die regio is er geen wet. Hell, de aanwezige agenten deden gewoon mee.
Het heeft dus geen zin om appels met spijkers te vergelijken.
Kijken of je diezelfde onzin kan uitkramen als je vrouw/moeder/dochter zo wordt vermoord en niemand de daders oppakt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:45 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Wat een stierenstront. Of er nou wet is of niet, iemand met een beetje eer en intelligentie gaat zich niet vergelden op onschuldige mensen puur omdat ze van een bepaalde afkomst zijn.
Dat is achterlijk, ontzettend achterlijk.
Donder toch op man! Elk weldenkend en sociaal mens gooit geen stuk beton op iemand anders zijn gezicht! Die doet gewoon normaal.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:43 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Wij leven in een rechtsstaat, jij kan veroordeeld worden voor een moord. In die regio is er geen wet. Hell, de aanwezige agenten deden gewoon mee.
Het heeft dus geen zin om appels met spijkers te vergelijken.
Dan ga je achter de daders aan kerel, niet mensen met alleen dezelfde kleur of geloofsovertuiging.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:48 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Kijken of je diezelfde onzin kan uitkramen als je vrouw/moeder/dochter zo wordt vermoord en niemand de daders oppakt.
Ook naiviteit kent grenzen.
Als ik niet in een rechtstaat leef dan pak ik de dader,niet onschuldige mannen in een bus,heldenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:48 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Kijken of je diezelfde onzin kan uitkramen als je vrouw/moeder/dochter zo wordt vermoord en niemand de daders oppakt.
Ook naiviteit kent grenzen.
Dat Christenen Moslims gaan stenigen bedoel je?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:42 schreef TranceAction het volgende:
Wen er maar aan mensen over 20 jaar is dit dagelijkse praktijk hier
Dat ze allebei atheisten gaan slachten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:50 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat Christenen Moslims gaan stenigen bedoel je?
Moslims en christenen slachten niet. Ze vergelden hooguit. Atheisten daarentegen slachten. De geschiedenis is hiervan het bewijs en toont aan de atheisten verreweg het meest bloeddorstig zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:52 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Dat ze allebei atheisten gaan slachten.
tja das hun cultuur héquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:38 schreef milagro het volgende:
nu ja, als ze een moslima was geweest die haar geloof de rug toegekeerd had om met een Koerd te trouwen, was ze door de andere partij gestenigd
geloof, rare regeltjes, zonden te over te begaan dus , idiote straffen daarop, de heilge boeken van alle partijen staan er vol mee, en genoeg idioten die het geschrevene heel letterlijk nemen en als zodanig handelen.... sommigen noemen dat mooi, het op de letter volgen van het heilige boek
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:55 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Moslims en christenen slachten niet. Ze vergelden hooguit. Atheisten daarentegen slachten. De geschiedenis is hiervan het bewijs en toont aan de atheisten verreweg het meest bloeddorstig zijn.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:55 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Moslims en christenen slachten niet. Ze vergelden hooguit. Atheisten daarentegen slachten. De geschiedenis is hiervan het bewijs en toont aan de atheisten verreweg het meest bloeddorstig zijn.
Snap je niet hoe hypocriet je bent?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:56 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Jij zou natuurlijk een kopje thee drinken met die lui
Jij echt hebt echt een logica van lik-me-vestje.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:56 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Jij zou natuurlijk een kopje thee drinken met die lui
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |