Adolf Hitler was volgens mij een atheist...die paar miljoen joden vind ik nou niet echt niksquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:16 schreef Mikrosoft het volgende:
Het is opvallend dat juist gelovigen de meeste haat en intolerantie tonen.
Geweld en intimidatie is het handelsmerk van gelovige sektes en totalitaire regimes. Nodig om mensen in het gareel te houden. Echt goddelijk zeg. Niets duivels aan, nee hoor.
En ik heb zo'n idee dat ze wel in hun sas zijn als iemand net zoals dat 16-jarige meisje "stout" is. Kunnen ze lekker aan het moorden slaan. Eindelijk een beetje vertier in dat van boven opgelegde saaie robottenleventje.
enigzins controle?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:26 schreef Aoristus het volgende:
Saddam had wel enigszins controle over al die prehistorische religieuze groeperingen, we kennen allemaal die verschrikkelijke beelden van lijken ten gevolg van gifgasaanslagen, maar misschien was dat wel een van die middelen die nodig waren ter afschrikking van nóg erger... Iemand gaan stenigen omdat het je niet zint dat ze het geloof niet goed genoeg aanhangt.. Dat valt toch niet uit te leggen..
Eerlijk gezegt hoop ik dat Europa helemaal niet Islamitisch wordt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:08 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Als Europa islamitisch gaat worden gaat het worden zoals Turkije, niet Iran
Puur om de simpele reden: Europa is welvarend.
Geloof is dus niet het enige waarop mensen kunnen terugvallen
Dictaturen kan je tenminste nog wegbombarderen. Het geloof helaas niet waardoor vele conflicten in de toekomst zullen plaatsvinden en 16-jarige meisjes moeten kiezen tussen een verstikkend leven en gestenigd worden.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:21 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Adolf Hitler was volgens mij een atheist...die paar miljoen joden vind ik nou niet echt niks
Stenen gooien naar auto's, vrouw doodquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:58 schreef Mikrosoft het volgende:
Als ik morgen moslim word dan staan geen 1000 ongelovigen mij met stenen op te wachten.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:21 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Adolf Hitler was volgens mij een atheist.
En de christenen worden in de kont genomen voor iets wat ze niet hebben gedaanquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En er is kennelijk alweer wraak genomen.![]()
Volgens het bericht van de volkskrant juist niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:25 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
En de christenen worden in de kont genomen voor iets wat ze niet hebben gedaan![]()
![]()
Het thema van de huishoudbeurs was stout.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:16 schreef Mikrosoft het volgende:
En ik heb zo'n idee dat ze wel in hun sas zijn als iemand net zoals dat 16-jarige meisje "stout" is. Kunnen ze lekker aan het moorden slaan.
Wat heeft Turkije ermee te maken. Het vind plaats in Irak.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:26 schreef Roi het volgende:
Gek dat linkjes naar het filmpje niet mag, daar wordt normaal niet zo moeilijk over gedaan ?
Anyway door dit soort dingen blijkt maar weer dat Turkije niks in de EU te zoeken heeft, zulke (eer)culturen horen helemaal niet bij Europa!
Ze hebben toch een bus opgeblazen vol christenen en yzidis?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens het bericht van de volkskrant juist niet.
Noord-irak voor je weer gaat schreeuwenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:26 schreef Roi het volgende:
Gek dat linkjes naar het filmpje niet mag, daar wordt normaal niet zo moeilijk over gedaan ?
Anyway door dit soort dingen blijkt maar weer dat Turkije niks in de EU te zoeken heeft, zulke (eer)culturen horen helemaal niet bij Europa!
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:28 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ze hebben toch een bus opgeblazen vol christenen en yzidis?
Irak is steeds meer een hopeloos geval aan het worden,alleen saddam()kon zoeits aan denk ik nu
![]()
quote:Mogelijk was de aanval op de buspassagiers ingegeven uit woede over de recente steniging van een vrouw die zich had bekeerd tot de islam. De gedode buspassagiers waren lid van dezelfde religieuze beweging als waartoe de vrouw had behoord: de Yazidi – een Koerdische sekte.
De gewapende mannen hadden de identiteitspapieren van de inzittenden gevraagd en vervolgens de christenen bevolen uit te stappen. De bus met Yazidi’s reed naar Mosul. Daar werden ze tegen een muur gezet, en doodgeschoten. Na het bloedbad gingen honderden Yazidi’s de straat op in Niniveh, ten noorden van Mosul.
ah oke niet goed gelezen,maar die vergeldings actie is ook niet goed,misschien hadden deze yzidis niks mee te maken?quote:
Nee, hoogstwaarschijnlijk niet nee. Die vergeldingsactie is dan ook geen haar beter dan deze actie.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:31 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ah oke niet goed gelezen,maar die vergeldings actie is ook niet goed,misschien hadden deze yzidis niks mee te maken?
Je bent geen haar beter dan hunquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:33 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Het toont wel aan hoe de mensen in die regio over dit soort zaken denken. De vergelding heeft gelukkig niet lang op zich laten wachten, maar toch jammer van het nog prille leven van dit meisje.
Natuurlijk hadden ze er wel wat mee te maken. Hun soortgenoten hadden een misdaad tegen de Islam begaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:31 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ah oke niet goed gelezen,maar die vergeldings actie is ook niet goed,misschien hadden deze yzidis niks mee te maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |