Maanvis is nou eenmaal een taalpurist.quote:
Mooie capquote:
Huub heeft wel gelijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:15 schreef Clank het volgende:
Brian: Een hele mooie brief van mijn moeder.
Amanda: Mooi??
Brian: Duidelijk.
Mag ik vanavond even voor een avond de Kooi in.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:15 schreef petraa het volgende:
Hij vindt zich heel geweldig
En daar zijn beelden vanquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:16 schreef Wopper1 het volgende:
JAAAAAAA de aap uit de mouw!
Brian heeft een klap gegeven aldus Amanda..
Go Amanda, Go Amanda
Zeker met in het verleden een zeer flauw trapje van Nena wat daarna weer Amanda het huis in schopt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:16 schreef Lipsch het volgende:
wat een enorm domme tyfuslijer is die rat, waanzinnig - niet bestraft voor het stompen en bespugen van aDEL, fantasitsch, kutredactie.
En Breenless geeft het toe.....Alsnog er uit met die hondquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:16 schreef petraa het volgende:
Amanda zegt nu dat Brian haar een klap heeft gegeven.
Omdat er in de redactie ook fans zitten van de bewonersquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:17 schreef petraa het volgende:
Waarom moet die RAT dan er niet uit ?
Go Amandaquote:
Brian ontkent het.... en geeft haar een gevoel alsof haar gevoel daarover niet belangrijk is.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:16 schreef petraa het volgende:
Amanda zegt nu dat Brian haar een klap heeft gegeven.
Waarom wel?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:17 schreef petraa het volgende:
Waarom moet die RAT dan er niet uit ?
Keep on dreamin', helaas.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:17 schreef Ashrak het volgende:
En nu geeft Amanda het eindelijk echt toe. Brian heeft haar wel degelijk een klap gegeven.
Ik vind dat de redactie alsnog zou moeten ingrijpen.
Vind ik ookquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:17 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Mag ik vanavond even voor een avond de Kooi in.
En nu geeft Amanda het eindelijk echt toe. Brian heeft haar wel degelijk een klap gegeven.
Ik vind dat de redactie alsnog zou moeten ingrijpen.
Wanneer gaat die irritante pokkerat nou eens over de schreef.. en niet half half en samen met iemand anders.. gewoon duidelijke schop ofzoquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:18 schreef Napster het volgende:
Brain wordt weer pissed
Wat is het toch een loser
Ik heb het niet gehoord, maar als dat zo is .... moet de redactie nu ingrijpen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:17 schreef Borga het volgende:
[..]
En Breenless geeft het toe.....Alsnog er uit met die hond![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |