Wat mij betreft hangt dit gewoon tegen het incesteuze aan...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die eerste keer dat Netty er was, kreeg ik al een vreemd gevoel bij die twee. Brian en Netty hielden uren lang elkaars hand vast. Een beetje moederliefde vind ik okee, maar dit was echt zwaar overdreven.
Wat mij betreft niet alleen daarmee hoor. Met die hele brief aan Amanda gaat ze in de fout. Het gaat haar geen zak aan. Brian en Amanda hadden niet eens een relatie.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jawel, maar het gaat om het spugen en slaan. Daar gaat Nettie in de fout.
Weten we echt waar Brian zijn loverboy-technieken vandaan heeft .... echt met de paplepel ingegoten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:51 schreef Liess het volgende:
"Laat de brief maar lezen, dan zie ik meteen hoe je bent" , Netty tegen Amanda in die brief.
Chantage.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:51 schreef Liess het volgende:
"Laat de brief maar lezen, dan zie ik meteen hoe je bent" , Netty tegen Amanda in die brief.
Kan na het pokeren ook nog, maar ze wachten wel tot na 4 mei.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:52 schreef Disana het volgende:
Volgens Natasia gaan ze om 8 uur pokeren. Kennelijk dus toch geen nieuwe bewoner, zoals sommigen in de verspreking van Palma meenden te horen.
Emotionele chantage ... zijn moeder is echt nog erger dan Brian zelf.quote:
Ze heeft daar echt hulp van anderen nodig.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:52 schreef Lauzie het volgende:
Amanda is gewoon te lief om hier mee te handelen. Ze zou Brian gewoon moeten aanspreken op zijn moeder en die brief moeten wegsmijten.
Eens, maar het ging om het verschil tussen de brief van de moeder van Huub en Netty.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet alleen daarmee hoor. Met die hele brief aan Amanda gaat ze in de fout. Het gaat haar geen zak aan. Brian en Amanda hadden niet eens een relatie.
Brian is een loser en zijn moeder is gehaaid.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:53 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Emotionele chantage ... zijn moeder is echt nog erger dan Brian zelf.
Echt te vreselijk maar ja, brutale, vieze gluiperds hebben de hele wereldquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:51 schreef Liess het volgende:
Daar had nettie toch al een duidelijke mening over? loos dreigement lijkt me. Bovendien zou het Amanda niet moeten boeien wat Nettie van haar vindt...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:51 schreef Liess het volgende:
Daarom zeg ik, hij heeft het niet van een vreemde.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:53 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Emotionele chantage ... zijn moeder is echt nog erger dan Brian zelf.
Bij Laurel en Hardy wel, maar ditquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:54 schreef petraa het volgende:
Is dit humor ????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |