abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 mei 2007 @ 10:44:44 #126
90400 longinus
Hollander
pi_49134547
Ik merk al dat als je een huisje hebt met een prim limiet dat je heel erg moet kijken naar het primgebruik.
en dan valt het mij op hoe goed het systeem in elkaar zit, commercieel gezien dan
En dan komt het vakwerk om de hoek kijken, mensen die met weinig prims mooie spullen maken in plaats van spullen die opgebouwd zijn uit een heleboel prims.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_49134930
* Metsel komt vanavond weer ff kijken in Second Life..

Ik ben weer terug op aarde.
Niets is veilig voor een idioot met voldoende talent
  dinsdag 8 mei 2007 @ 11:44:42 #128
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_49136602
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 10:44 schreef longinus het volgende:
Ik merk al dat als je een huisje hebt met een prim limiet dat je heel erg moet kijken naar het primgebruik.
en dan valt het mij op hoe goed het systeem in elkaar zit, commercieel gezien dan
En dan komt het vakwerk om de hoek kijken, mensen die met weinig prims mooie spullen maken in plaats van spullen die opgebouwd zijn uit een heleboel prims.
Yup
Calm down, please!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 11:44:56 #129
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_49136610
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 10:55 schreef Metsel het volgende:
* Metsel komt vanavond weer ff kijken in Second Life..

Ik ben weer terug op aarde.
weebee Mets
Calm down, please!
pi_49137918

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it!
pi_49139536
draakje is geloof ik heeeeeeeeel gelukig
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:45:52 #132
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_49146606
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 10:44 schreef longinus het volgende:
Een van de geintjes is al bv om in een stoel een zit script te maken ipv een poseball. scheelt weer een primmeke. en goed ge detaillieerde textures. en met de prims zelf kan je ook heel veel figuren maken . zodat de leuning met stoelpoot één geheel wordt. Het leuke zie je vaak aan de prijzen , de hobbiesten vragen lage prijzen omdat ze het voor de Fun maken. Zaken als B@R voor kleding bv . erg lage prijzen. terwijl zaken als Blaze de hoofdprijs vragen. met meubels heb je dat ook .. Sky Design is wat duurder dan Woodshed en Relic is duurder dan Safira's
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_49148788
ik zal ook eens gaan kijken
filosofie is zoeken naar een zwarte hoed in een donkere ronde kamer met een man in de hoek
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:06:07 #134
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_49159797
Date met Huub en Amanda uit De Gouden Kooi op Dropzone

Op 21 mei organiseert Mundo een datingevent in Dropzone! (Talpa`s eilanden in Second life) Vanaf 19.00u kun je virtueel daten met Huub of Amanda uit De Gouden Kooi. Deze twee populaire en lekkere singles zijn speciaal voor jou aanwezig in de Mundo Club op Dropzone.

JIJ kunt kans maken op een speciale VIP ontmoeting met 1 van deze bewoners in de club!

Heb je altijd al met een van deze twee miljonairs willen daten? Geef je dan nu op voor de speciale VIP-veiling: tijdens het datingevent kun je een bod uitbrengen op jouw favoriete bewoner! Degene met het leukste bod zal door de betreffende bewoner verkozen worden om een heuse privechat mee aan te gaan, direct na de veiling en in Second Life! Spannend!

Huub en Amanda kiezen van te voren ieder 20 VIPs die ze uitnodigen voor de veiling. Meld je dus snel aan om VIP te kunnen zijn! Jongens geven zich op voor Amanda, meiden uiteraard voor Huub!

Het enige wat je nodig hebt is een avatar in Second Life! Heb je die nog niet dan helpen we je graag op weg! Enne… zorg dat je er ook in de virtuele wereld aantrekkelijk uitziet ;-)

Bron: Mundo

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 8 mei 2007 @ 22:24:41 #135
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_49163509
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:06 schreef Sanne het volgende:
Date met Huub en Amanda uit De Gouden Kooi op Dropzone

*blah*
Weer een reden om er niet heen te gaan dus....
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
pi_49166021
pi_49173169
* Metsel is gisteren eindelijk weer eens op SL geweest

Ik ben nog steeds wel erg brak en moe, maar dat hoort er een beetje bij na zo'n festival. Komt dit weekend wel weer goed
pi_49173382
Blij reageren zou to much zijn!
pi_49175293
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:30 schreef Metsel het volgende:
* Metsel is gisteren eindelijk weer eens op SL geweest

Ik ben nog steeds wel erg brak en moe, maar dat hoort er een beetje bij na zo'n festival. Komt dit weekend wel weer goed
ff offtopic, hoe was het festival?, baal er nog van dat ik niet geweest ben
  woensdag 9 mei 2007 @ 10:44:19 #140
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_49175324
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 22:24 schreef Maringo het volgende:

[..]

Weer een reden om er niet heen te gaan dus....
Jawel, nuken die handel daar
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
pi_49175521
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:43 schreef peer_boy het volgende:

[..]

ff offtopic, hoe was het festival?, baal er nog van dat ik niet geweest ben
Het festival begon om 13.00 uur en liep door tot 00.00. We haden een redelijk goeie line-up moet ik zegggen.
  woensdag 9 mei 2007 @ 19:00:42 #142
174375 bladerdeegroller
Voor al uw bladerdeeg!
pi_49195102
bladerdeegroller = Johnner Wiefel
pi_49204993
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:50 schreef Metsel het volgende:

[..]

Het festival begon om 13.00 uur en liep door tot 00.00. We haden een redelijk goeie line-up moet ik zegggen.
Delain toch? Had ik best wel van dichtbij mee willen maken.
  woensdag 9 mei 2007 @ 23:43:37 #144
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_49208476
Goed ... door ziekmakende omstandigheden die ik nu al voor de zoveelste keer tegenkom is Fok Cafe niet meer.

Bij deze een mooie gelegenheid om wat woorden te doen

- Aan iedereen die Fok!Cafe niet mocht omdat de naam beschermd is: alseblieft! Moge Fok een eiland en tier betalen voor dik 3000 dollar (RL) en hun eigen promotie regelen;- Aan iedereen die een belofte heeft gedaan om te werken voor een doel en verder loopt te parasiteren op wat anderen betalen: Ophoeren ... ga onzeker zijn in je eigen tijd.

Wie de schoen past trekke hem aan
If it's too hot in the kitchen, get the fuck outa there.

PS.: het vertrek van Fok!Cafe was niet mijn keuze. Ik denk ook niet dat het elders nog terecht komt want de beheerder heeft bij mij alle kansen verspeeld en 8k gratis land is niet te krijgen.

[ Bericht 13% gewijzigd door Googolplexian op 10-05-2007 00:09:42 ]
Calm down, please!
  donderdag 10 mei 2007 @ 05:29:28 #145
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_49213339
Er zullen vraagtekens zijn bij degene die online komen en het Fok!Cafe missen. Er heeft eerder de avond een woordenwisseling plaatsgevonden tussen Don en mij en die is geescaleerd in het resultaat dat het Fok!Cafe weg is. Mijn kant van het verhaal:

Zoals zovele weten ben ik niet de eerste die is vertrokken bij Don vandaan. Voor mij gingen Sven, Genie, Moon & Mr. Ik heb Genie haar laatste keer meegemaakt in de Basin, toen die nog op de andere sim stond. Zij heeft mij toen gewaarschuwd met de woorden "Watch out for the Don trap". Ik heb het toen in de wind geslagen, niet beter wetende. ik was de volgende die met Don in zee ging. In het begin was alles leuk en aardig, hij had ideeën en ik was het er mee eens en ging erin mee. Maar na verloop van tijd werd er steeds meer van me gevraagd en was het uiteindelijk zowat de bedoeling dat ik al mijn vrije tijd opging maken aan de ideeën van Don. Dat was voor mij de kill, ik heb immers ook nog een hele lieve vriendin en mijn gezondheid is ook niet 100%. Daarnaast ben ik ook nog es minstens vijftig uur in de week weg voor mn werk.

Buiten het feit dat er steeds meer van me gevraagd werd was er nog iets wat me steeds meer ging irriteren. Het feit dat zowat alles wat ik maakte niet goed genoeg was voor Don. Dit werd mij op dusdanige manier verteld dat ik doorgaans gewoon geen zin meer in dingen kreeg, want tja, het zou toch niet goed genoeg zijn.

Ik wil ook ff duidelijkheid verschaffen over het parasieten. Don heeft mij veel spullen gegeven en daar ben ik hem zeker nog dankbaar voor, maar ik heb er nooit en te nimmer om gevraagd, het was zijn eigen keuze. Ik heb zelfs aangeboden in eerste instantie om zelf de grond van het Fok!Cafe te gaan betalen, maar ook dat hoefde niet. En dat ik nu van parasieten worden beschuldigd is dus gewoon een backstab die niet eens waar is.

Zoals ik al eerder zei, heb ik ook een druk real life. Mijn gezondheidproblemen hoeft niet iedereen te weten maar het gevolg is wel dat ik niet goed slaap, en dus lang op bed moet liggen om aan mn benodigde uren te komen. Ik ben op een gegeven moment zelfs zover gegaan voor het Fok!Cafe en ook 3DG, dat ik (vele) uren slaap ging missen en te weinig stak in mijn relatie. Dit resulteerde in een fikse ruzie met mn vriendin en we hebben het uitgepraat. Na de laatste ruzie heb ik besloten om óf te minderen met SL óf zelfs helemaal te nokken met SL. Zoals vele weten: RL comes first. Dit is iets wat niet helemaal begrepen werd.

Als laatste wil ik, net als Genie toen bij mij gedaan heeft, iedereen waarschuwen voor Don. Het lijkt in het begin leuk, maar kijk uit, want hij bind een gouden ketting ingelegd met de mooiste diamanten om je nek en trekt die steeds strakker aan. Zover dat je niet eens meer adem kan halen.

Remember these words.

Ik bedank bij deze iedereen die zich heeft ingezet voor het Fok!Cafe. Ik vind het jammer dat het weg is, maarja, echt lekker liep het de laatste tijd ook niet, vele waren vaak op andere plekken te vinden. Of ik nog verder ga met SL weet ik nog niet, zoals ik al eerder zei speelt het idee om te stoppen al langer.

P.S.: De rekensom:
Een geheel eiland kost US$1.675 eenmalig en US$295 per maand. Dat is voor 65.536 vierkante meters
De totale grond die het Fok!Cafe had is 5.376 vierkante meter. Dit is ongeveer 1/12 van het gehele oppervlakte. Dus de rekensom voor de bedragen gaat als volgt:
US$1.675 / 12 = US$139,58 (dit is eenmalig)
US$295 / 12 = US$24,58 (dit is per maand)
Als je dus US$3000 zou krijgen om het Fok!Cafe te runnen zou dit je rekensom zijn:
US$3000 - US$139,58 = US$2860,42 (het bedrag van US$139,58 is eenmalig, dus hoeft ook maar een keer betaald te worden.)
het resterende bedrag van US$2860,42 heb je over om je maandelijkste tier van US$24,58 te betalen:
US$2860,42 / US$24,68 = 116,37 (zoveel maanden kan je het nog betalen van die US$3000)
Om dus aan de 3000 dollar te komen die eerder is gemeld zal het Fok!Cafe op een grond van hetzelfde formaat als voorheen voor 116 maanden daar moeten staan. Dat is gelijk aan 9 jaar en 8 maanden.

[ Bericht 9% gewijzigd door Maringo op 10-05-2007 06:19:01 ]
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
  donderdag 10 mei 2007 @ 07:43:56 #146
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_49213656
O... is het weer zover.

Jammer Maringo, maar bedankt voor alles.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_49213718
pi_49213990
helaas mar, in ieder geval bedankt voor de leuke tijd die ik in het fok!cafe heb gehad.
kwam als verlegen newbie binnen, mede door het cafe werd SL leuk.

hoop je nog wel is online te spreken.

Peer
  donderdag 10 mei 2007 @ 09:14:19 #149
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_49214710
Hmmm dus ik heb m'n vendorretje terug in de Inv. of moet hem zlf even terug halen ? of wordt dat stukje een winkel gebied ? of wat ?

Jammer Maringo, Veel heb ik je niet gesprokklen , of eigenlijk amper. Bedankt voor het leuke plekje daar. Voor de rest kan ik er niets van zeggen , elk verhaal heeft twee kanten. en met geen van allen heb ik problemen. maar jammer dat een stukje FOK! buiten FOK! weg is nu..
  donderdag 10 mei 2007 @ 11:54:12 #150
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_49219520
Aan de andere kant:

3DG zijn we begonnen met allemaal dezelfde afspraken ... het doel was om voor volgend jaar Maart een redelijke salaris eruit te halen. Ik was de Basin zat omdat er teveel parasieten zijn die aan zichzelf denken. Maringo wilde dan wel Fok Cafe doen.

Nu weet ik niet of het is opgevallen:
- Maringo hheft 0 betaald voor Fok Cafe;
- Maringo heeft geen een texture geupload voor Fok Cafe (dus alle textures mocht Don betalen);
- Maringo heeft in 2.5 maanden 0- producten gemaakt (geen zin/geen inspiratie/geen tijd etc);
- Maringo heeft in die 2.5 maanden wel gewoon salaris ontvangen van 3DG (dik 5k)
- Maringo heeft het geld dat 3DG heeft gespaard ook meegenomen op z'n alt (Zinga Ling)
- Zinga Ling heb ik voor Mar aangekleed (2500);
- De fooienpot in Fok Cafe is 0 L$ van naar mij gegaan;
- Om Maringo op weg te helpen heeft ie van mij alle RED zitposes van B&B gekregen, een CLS light system van Nicole, mallen voor kleding in Corel, etc, etc, etc ...
- Maringo is al met al er lekker op vooruit gegaan maar Maringo op z'n verantwoordelijkheden aanspreken is een big no no want dan gaat ie deleten.
- Maringo refereert naar anderen die "van mij vertrokken is". Diezelfde mensen waar hij het roerend met me eens was, neem ik aan? Genie, Cal en Sven heb ik eruit geknikkerd. Moon en Mr zijn bij mijn weten nog gewoon op Eriu en hebben een RL. Jij bent de eerste die jankend wegrent.

Met andere woorden ... ik heb geen zin meer in profiteurs / parasieten. Geeft terug wat van mij is ... simpel. Atikin was er bij toen je pardoes het Fok!Cafe weghaalde dus wijs maar wat je wilt ... je bent nogal een nutteloos mannetje. Dit scheelt me in ieder geval veel ergernis dat je WEER niets aan het doen bent (godverdomme 1 maand wachten tot een kruk online is in SLX ... en maar mee-vangen met wat Metsel en ik verdienen)

Verder hoeft men Mar ook niet meer te bedanken voor het leuke plekje daaar ... op de rainbowroom na (de altijd lege homo-kamer) is er niets van Mar behalve de schoenendoos. Zoals gezegd zijn land, textures, krukken, etc van ondergetetekende en heet het KO-LE-RE-VEEL moeite gekost om Mar ook maar iets te laten doen. In zijn optiek was het namelijk 2 maanden geleden al af.

En heb ge-NO-ten van de grand opening. Nutteloos menneke. Wij zien elkaar nog, Sven2

PS.: Degenen die twijfelen over hoeveel ik over had voor dit pestventje met z'n rekensommetjes moet maar eens gaan kijken hoeveel land er op de naam Fok!Cafe staat. Maringo had beschikking over dik 3000 prims.
Calm down, please!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')