Er zullen vraagtekens zijn bij degene die online komen en het Fok!Cafe missen. Er heeft eerder de avond een woordenwisseling plaatsgevonden tussen Don en mij en die is geescaleerd in het resultaat dat het Fok!Cafe weg is. Mijn kant van het verhaal:
Zoals zovele weten ben ik niet de eerste die is vertrokken bij Don vandaan. Voor mij gingen Sven, Genie, Moon & Mr. Ik heb Genie haar laatste keer meegemaakt in de Basin, toen die nog op de andere sim stond. Zij heeft mij toen gewaarschuwd met de woorden "Watch out for the Don trap". Ik heb het toen in de wind geslagen, niet beter wetende. ik was de volgende die met Don in zee ging. In het begin was alles leuk en aardig, hij had ideeën en ik was het er mee eens en ging erin mee. Maar na verloop van tijd werd er steeds meer van me gevraagd en was het uiteindelijk zowat de bedoeling dat ik al mijn vrije tijd opging maken aan de ideeën van Don. Dat was voor mij de kill, ik heb immers ook nog een hele lieve vriendin en mijn gezondheid is ook niet 100%. Daarnaast ben ik ook nog es minstens vijftig uur in de week weg voor mn werk.
Buiten het feit dat er steeds meer van me gevraagd werd was er nog iets wat me steeds meer ging irriteren. Het feit dat zowat alles wat ik maakte niet goed genoeg was voor Don. Dit werd mij op dusdanige manier verteld dat ik doorgaans gewoon geen zin meer in dingen kreeg, want tja, het zou toch niet goed genoeg zijn.
Ik wil ook ff duidelijkheid verschaffen over het parasieten. Don heeft mij veel spullen gegeven en daar ben ik hem zeker nog dankbaar voor, maar ik heb er nooit en te nimmer om gevraagd, het was zijn eigen keuze. Ik heb zelfs aangeboden in eerste instantie om zelf de grond van het Fok!Cafe te gaan betalen, maar ook dat hoefde niet. En dat ik nu van parasieten worden beschuldigd is dus gewoon een backstab die niet eens waar is.
Zoals ik al eerder zei, heb ik ook een druk real life. Mijn gezondheidproblemen hoeft niet iedereen te weten maar het gevolg is wel dat ik niet goed slaap, en dus lang op bed moet liggen om aan mn benodigde uren te komen. Ik ben op een gegeven moment zelfs zover gegaan voor het Fok!Cafe en ook 3DG, dat ik (vele) uren slaap ging missen en te weinig stak in mijn relatie. Dit resulteerde in een fikse ruzie met mn vriendin en we hebben het uitgepraat. Na de laatste ruzie heb ik besloten om óf te minderen met SL óf zelfs helemaal te nokken met SL. Zoals vele weten: RL comes first. Dit is iets wat niet helemaal begrepen werd.
Als laatste wil ik, net als Genie toen bij mij gedaan heeft, iedereen waarschuwen voor Don. Het lijkt in het begin leuk, maar kijk uit, want hij bind een gouden ketting ingelegd met de mooiste diamanten om je nek en trekt die steeds strakker aan. Zover dat je niet eens meer adem kan halen.
Remember these words.
Ik bedank bij deze iedereen die zich heeft ingezet voor het Fok!Cafe. Ik vind het jammer dat het weg is, maarja, echt lekker liep het de laatste tijd ook niet, vele waren vaak op andere plekken te vinden. Of ik nog verder ga met SL weet ik nog niet, zoals ik al eerder zei speelt het idee om te stoppen al langer.
P.S.: De rekensom:
Een geheel eiland kost US$1.675 eenmalig en US$295 per maand. Dat is voor 65.536 vierkante meters
De totale grond die het Fok!Cafe had is 5.376 vierkante meter. Dit is ongeveer 1/12 van het gehele oppervlakte. Dus de rekensom voor de bedragen gaat als volgt:
US$1.675 / 12 = US$139,58 (dit is eenmalig)
US$295 / 12 = US$24,58 (dit is per maand)
Als je dus US$3000 zou krijgen om het Fok!Cafe te runnen zou dit je rekensom zijn:
US$3000 - US$139,58 = US$2860,42 (het bedrag van US$139,58 is eenmalig, dus hoeft ook maar een keer betaald te worden.)
het resterende bedrag van US$2860,42 heb je over om je maandelijkste tier van US$24,58 te betalen:
US$2860,42 / US$24,68 = 116,37 (zoveel maanden kan je het nog betalen van die US$3000)
Om dus aan de 3000 dollar te komen die eerder is gemeld zal het Fok!Cafe op een grond van hetzelfde formaat als voorheen voor 116 maanden daar moeten staan. Dat is gelijk aan 9 jaar en 8 maanden.
[ Bericht 9% gewijzigd door Maringo op 10-05-2007 06:19:01 ]
Die volg topic-knop hè...Op 02-06-2014 16:38 schreef MoeraskatJe bent te goed voor de mensheid.