quote:[12.34 am] The network issues may now be affecting logins and teleports between approximately 2400 regions. The operations team are very aware of this and are working hard to resolve this issue.
Ik ook hoor .... blijf online voor de radio ^^quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:53 schreef Maringo het volgende:
en gecrashed....
Ik zit in SL en kan helemaal niets behalve rondkijken ... maar de muziek speelt gewoon doorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:21 schreef Maringo het volgende:
je bent anders erg offline hierzo
denk et niet, t.o.v. de gestures zal het meevallen. sommige gestures zijn 128kbps, terwijl voip het meestal al doet met 5kbps. dus dat zal nog wel meevallenquote:Op zondag 6 mei 2007 00:58 schreef Maringo het volgende:
hmmm Voice in SL.... denk dat dat alleen maar meer lag zal veroorzaken....
maar die sculpture prims
hmm moeten we dit geloven?quote:Op zondag 6 mei 2007 23:59 schreef longinus het volgende:
Ik lees net de Blog en zie dat ze een leeftijd identificatie willen, oftewel al je gegevens opsturen naar een nog niet genoemde 3e partij die het controleert.
Nu wil ik best veel geven, maar mijn complete gegevens geef ik echt niet om een "spel" te spelen.
[achterdocht mode] die gegevens verwijderen ze echt niet na afloop, de Amerikaanse inlichtingendiensten zijn er maar al te blij mee [/achterdocht mode]
Je staat nog ingelogd op de SL server. Dat duurt ff om recht te trekken.quote:Op maandag 7 mei 2007 08:35 schreef peer_boy het volgende:
what the F***** is this?
login failed
The system is logging you out right now.
Your account will not be available until
2007-05-06 23.37.42 pacific time
grr
edit, dit doet hij alleen als ik naar mijn home location wil -> fok! cafe.
last known place werkt wel alleen traaaaaag
Die Age verification hebben ze al gedaan vind ik bij het accepteren van m'n creditcard. Voor de rest hou ik er niet zo van geregisteerd te staan in de US bij de US authoriteiten als gebruiker van een Pono Site waar pedofilie voorkomt en er verkrachtignen plaatsvinden . ( Zo denken veel mensen over SL)quote:Op zondag 6 mei 2007 23:59 schreef longinus het volgende:
Ik lees net de Blog en zie dat ze een leeftijd identificatie willen, oftewel al je gegevens opsturen naar een nog niet genoemde 3e partij die het controleert.
Nu wil ik best veel geven, maar mijn complete gegevens geef ik echt niet om een "spel" te spelen.
Ik heb liever dat ze naar Havoc 2 of 4 gaanquote:
Prim Multiplier ... dubbel betalen voor je eiland en jij hebt 30k prims hoorquote:Op maandag 7 mei 2007 10:29 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze naar Havoc 2 of 4 gaanmet Havoc twee is er al ene prim verdubbeling .. hmmmm 30K prims op een sim Yeah !!!
Enkel betalen en 30K prims klinkt mij beter in de orenquote:Op maandag 7 mei 2007 12:38 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Prim Multiplier ... dubbel betalen voor je eiland en jij hebt 30k prims hoor
quote:Op maandag 7 mei 2007 15:18 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Enkel betalen en 30K prims klinkt mij beter in de orenhet aantal prims wat je nu per m2 hebt is gewoon te weinig. Wil je een beetje leuk bouwen moet je veel ggrond hebben waar je maar een klein gedeelte gebruikt om te bouwen.
Daar heb ik mijn vrouw voor die maakt de textures en ja de details kan je daar in kwijt tesamen met alpa layers kan je zeer mooie dingen doen. Maar voor zwaar gedetailieerd interieur is wat meer prims leuker. met textures krijg je toch het blokjes idee. al gaat sculptured prims misschien helpen.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:19 schreef Googolplexian het volgende:leer bouwen man!
![]()
Prim-efficiency is the key. Textures are the answer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |