Klopt, maar moet nog een hoop dingen doen heden ochtend.quote:Op woensdag 2 mei 2007 07:58 schreef OA het volgende:
Hey Kuuk!
Nu al wakker?![]()
Jij begint toch altijd pas laat op woensdag?
Oh ja... succes alvast!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 07:59 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb vandaag het gesprek. Met de directeur. Zucht.
sterkte dan maar.....quote:Op woensdag 2 mei 2007 07:59 schreef Kuukske het volgende:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:00 schreef OA het volgende:
Gister ben je ook weer lekker bezig geweest... getuige je postaantal...![]()
Werkse JJ!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
lieverdjes....ik ga werken....tot vanavond...
![]()
![]()
![]()
Ja, ik zag het!quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zelfs Jera zei er iets van in het dagpostingstopic
Tot vanmiddag dan!quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
lieverdjes....ik ga werken....tot vanavond...
![]()
![]()
![]()
Je raakt toch niet je baan kwijt he?!quote:Op woensdag 2 mei 2007 07:59 schreef Kuukske het volgende:
Zulk soort gesprekken zijn doorgaans niet lang van tevoren aangekondigd...quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je raakt toch niet je baan kwijt he?!
Ik hoop het nietquote:Op woensdag 2 mei 2007 08:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
Je raakt toch niet je baan kwijt he?!
Dat zei JD ook al ja. Dus het zal wel meevallen dan.. denk ik.quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:07 schreef OA het volgende:
Zulk soort gesprekken zijn doorgaans niet lang van tevoren aangekondigd...![]()
Ja prima goed! Lekker weer, elke dag rond de 20 graden!quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:15 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, hier alles goed Fritsie.. en daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |