abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2007 @ 23:16:54 #126
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_48985630
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 23:12 schreef Judeljuud het volgende: Mijn poes is op dag 60 nu.
Dan wordt het hoog tijd dat je een topic opent

't Ligt er ook weer ontzettend bij op de webcam
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_48985806
LOL inderdaad Judeljuud, tijd om de webcam aan te sluiten enzow

Jaaaaa ze kroelen enorm hier
pi_48985866
5 a 6 trekt ie met de veranderde instellingen nu trouwens wel:

http://82.75.185.127:8081/ (lifestream)
pi_48985962
De koffiemelk vind ze trouwens heerlijk
pi_48986013
ze is trouwens een stuk aahaliger nu ze kittens heeft dan voorheen, is dat bij jullie herkenbaar?
  donderdag 3 mei 2007 @ 23:33:01 #131
174925 Judeljuud
Vindt, en gij zult meer zoeken
pi_48986276
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 23:21 schreef Logician het volgende:
LOL inderdaad Judeljuud, tijd om de webcam aan te sluiten enzow

Jaaaaa ze kroelen enorm hier
Oh!! Ze zijn zooooooooo lief!! Ik krijg gewoon tranerige ogen omdat het zo vertederend is!

Wat ik al eerder zei: Nina is nogal zwart...dus ik denk dat je vrij weinig zult zien op de webcam. Ik heb wel een slideshow op m'n website trouwens. Daar kun je goed haar dikke buik zien. www.judeljuud.nl
You were born as an original. Don't die as a copy.
pi_48986327
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 23:12 schreef Judeljuud het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip!

En uhm...zocht Purrr een zacht plekje? Want ik heb dus zo'n werpdoos (hihi) hier staan en daar had ik een fleecedeken ingedaan, maar het leek net of die eruit wilde duwen (graven). Dus nu heb ik er kranten ingedaan, maar nu gaat ze er niet meer in. Waaróp is Purrr bevallen? Mijn poes is op dag 60 nu.
Ik lette goed op wat Purrr deed en op wat voor een soort plekjes ze wegkroop. Heb vanalles aangeboden. Op de laatste dag viel het me op dat ze iets overdekts zocht. Toen heb ik van een lap boven de doos in de huiskamer naast de comp een soort tentje gemaakt. Erin lag een molton en een katoenen laken. En daar is ze bevallen. Let op dat je geen fruitdoos kiest. Zitten vaak gifresten in. Kreeg ik als tip van een oplettende medeuser.
Nadat de vliezen braken en ze volop aan het bevallen was moest ik de nattigheid vervangen. heb ik haar gelijk in een andere doos met fleecedeken gelegd. Ze was toen niet in een positie om te protesteren en het bleef wel dezelfde plek en met tentje. Dus toen is ze daar verder bevallen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_48986503
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 23:26 schreef Logician het volgende:
ze is trouwens een stuk aahaliger nu ze kittens heeft dan voorheen, is dat bij jullie herkenbaar?
Hier niet. Purrr wil op het moment vooral eten van mij. Tijdens de laatste weken van haar zwangerschap en tijdens de bevalling wel. Maar ze communiceert wel heel erg met mij. Meer als een verstandhouding. Ze kijkt of ik op de kittens let als ze even de hort op gaat. Of zoals straks..... de twee meisjes waren in de huiskamer waar ik was en de heren in het kleine stukje afgezette achtertuin, graspolletjes aanvallen. Zij komt dan kijken wat ik doe, geeft me zo'n Purrrblik en gaat dan in de keuken op de andere kroost letten. Nou... da's dan duidelijk. Ze hoeft echt niet te praten om zich volkomen duidelijk te maken.
Maar knuffelig... nee, echt niet.
Vandeweek was ze wel blij met me toen ze ze wilde zogen maar niet lekker lag. Ik liet haar liggen en legde mijn arm onder haar rug en hoofd zodat ze lekker lag. Gouden momentje.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_48986920
Ja er was daarstraks een buurman op kraambezoek en toen ging ze naast me zitten en keek echt vol vertrouwen naar me of ik het kitten op zijn schoot ook in de gaten had... en toen na 5min liep ze heel rustig op de buurman af, en liep op dr gemakje met kitten in dr bekkie terug naar de doos

Ze maakt de laatste dagen vaak oogcontact met me, vooral als ik een kitten probeer aan te leggen als ze pijn heeft, dan kijkt ze echt zo dankbaar en liefdevol, ze laat me ook echt mijn gang gaan in volle vertrouwen op zo'n moment

* Logician luf naina
  vrijdag 4 mei 2007 @ 00:03:55 #135
174925 Judeljuud
pi_48987455
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 23:34 schreef nokwanda het volgende:
Ik lette goed op wat Purrr deed en op wat voor een soort plekjes ze wegkroop. Heb vanalles aangeboden. Op de laatste dag viel het me op dat ze iets overdekts zocht.
Nina ligt graag op open plekken, midden in de woonkamer en boven op de tv. Zelfs nu nog. Toch vond ik haar van de week gravend onder mijn dekbed. Dus daarom heb ik maar een doos gezocht. Was nog best moeilijk te vinden van dat formaat zonder dat het fruitdoos was. Lang leve JVC . Klik en klik.

Misschien dat ik toch maar nog even die stapel hydrofiel luiers ophalen die me aangeboden is. Want ik moet de boel natuurlijk ook goed schoonhouden enzo.

Wat lief Logic...dat je zo'n interactie hebt met je kat! Lijkt me echt zo cool; dat 'toegelaten worden' tot haar kleintjes.
Ik hoop trouwens niet dat je het heel erg vind dat ik wat vragen stel in dit topic. Als je dat wel vind dan open ik wel een nieuw topic hoor!
pi_48987815
Tuurlijk is dat niet erg, ik vind het juist leuk, nu mag jij zodadelijk het stokje overnemen (zo heet dat toch?) ..

Ik heb trouwens moltons in de doos gedaan destijds en die vond ze heerlijk liggen, nu heb ik er een fleecedekentje ingelegd waar zij als kitten destijds veel op heeft gelegen
  vrijdag 4 mei 2007 @ 00:16:06 #137
174925 Judeljuud
pi_48987927
Dus kranten eruit en fleece er weer in?
Zou dat genoeg vocht opnemen tijdens de bevalling?
pi_48988052
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 00:13 schreef Logician het volgende:
Tuurlijk is dat niet erg, ik vind het juist leuk, nu mag jij zodadelijk het stokje overnemen (zo heet dat toch?) ..

Ik heb trouwens moltons in de doos gedaan destijds en die vond ze heerlijk liggen, nu heb ik er een fleecedekentje ingelegd waar zij als kitten destijds veel op heeft gelegen
ja hallo... stokje overnemen is cool maar het is wel de bedoeling dat je die pluizebollen van je zelf vooral blijft spammen hoor.

Wat lief he, als ze je zo aankijken. Dat vertrouwen is zoooooo bijzonder.
Een dergelijk vertrouwen is eigenlijk alleen mogelijk met kleine kindjes en dieren.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_48988108
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 00:16 schreef Judeljuud het volgende:
Dus kranten eruit en fleece er weer in?
Zou dat genoeg vocht opnemen tijdens de bevalling?
motlonnetje en een katoenen laken. Kijk eens hoe ze reageert op katoen. (geen badstof)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_48988189
hihi, dat spammen gaat helemaal in orde komen

ik ga nu slapen slaaplekker
pi_49007466
Net weer gewogen:

Kitten1: 110gram
Kitten2: 120gram
Kitten3: 120gram
Kitten4: 110gram

ze beginnen aan te komen
  † In Memoriam † vrijdag 4 mei 2007 @ 16:22:40 #142
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_49008506
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 15:56 schreef Logician het volgende:
Net weer gewogen:

Kitten1: 110gram
Kitten2: 120gram
Kitten3: 120gram
Kitten4: 110gram

ze beginnen aan te komen

't Moeten tenslotte heeeeeel grote poezels worden, of wordt het een tussenmaatje omdat het kruisingen zijn?
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_49008693
Geen idee, volgens de DA worden het monsters

hihi de twee gestreepten zijn het grootst
pi_49013094
@ Judeljuud wat een mooie kat is Nina zeg.
Is ze nu wel van de prednison af ?
pi_49013851
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 23:33 schreef Judeljuud het volgende:

[..]

Oh!! Ze zijn zooooooooo lief!! Ik krijg gewoon tranerige ogen omdat het zo vertederend is!

Wat ik al eerder zei: Nina is nogal zwart...dus ik denk dat je vrij weinig zult zien op de webcam. Ik heb wel een slideshow op m'n website trouwens. Daar kun je goed haar dikke buik zien. www.judeljuud.nl
Trouwens ook een schoonheid, die Nina van jou

@ Logician, blij dat ze nu aankomen. heb je eer van het werk. Fijn dat ze wel aan de fles willen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 4 mei 2007 @ 22:42:06 #146
174925 Judeljuud
pi_49022497
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 18:38 schreef Smittend het volgende:
@ Judeljuud wat een mooie kat is Nina zeg.
Is ze nu wel van de prednison af ?
Nee, dat mocht niet van de DA. Omdat de prednison alleen schade toe kan richten tijdens het groeien van organen en dat gebeurt al in de eerste paar dagen. Dus stoppen zou geen zin meer hebben volgens haar en Nina zou dan misschien weer ziek kunnen worden en ze heeft juist al haar krachten nodig voor de bevalling. Verder zou het de groei kunnen belemmeren van de kittens, maar volgens de DA voelden ze vrij normaal aan.

@ Nokwanda: Ja, ze is leuk hè? Het is wel echt een krengetje hoor. Ze is wel heel klein...zo'n 2 kilo zonder kittens. Ik heb nu trouwens moltons erin gelegd met daaronder een laag kranten. Lijkt mij wel goed toch? Lakens heb ik namelijk niet echt - afgezien van die waar ik onder slaap.

@ Logic: als ik het goed begreep hebben ze bij Naina ook direct de baarmoeder verwijderd. Waarom is dat?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 4 mei 2007 @ 22:44:32 #147
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_49022581
Ow, ze zijn er Ik ga alles wat ik gemist heb nalezen zodra ik tijd heb
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_49028054
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 22:42 schreef Judeljuud het volgende:

[..]

Nee, dat mocht niet van de DA. Omdat de prednison alleen schade toe kan richten tijdens het groeien van organen en dat gebeurt al in de eerste paar dagen. Dus stoppen zou geen zin meer hebben volgens haar en Nina zou dan misschien weer ziek kunnen worden en ze heeft juist al haar krachten nodig voor de bevalling. Verder zou het de groei kunnen belemmeren van de kittens, maar volgens de DA voelden ze vrij normaal aan.

@ Nokwanda: Ja, ze is leuk hè? Het is wel echt een krengetje hoor. Ze is wel heel klein...zo'n 2 kilo zonder kittens. Ik heb nu trouwens moltons erin gelegd met daaronder een laag kranten. Lijkt mij wel goed toch? Lakens heb ik namelijk niet echt - afgezien van die waar ik onder slaap.

@ Logic: als ik het goed begreep hebben ze bij Naina ook direct de baarmoeder verwijderd. Waarom is dat?
Als Nina het maar goed vindt. En anders maar een tripje Wibra oid? Of de markt. Een lap katoen kost geen drol.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 5 mei 2007 @ 10:32:48 #149
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_49030744
Oeh...straks weer een bevallingstopic!

Log. wordt es wakker en zet de cam ff aan
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_49034007
Denk niet de cam snel aan zal gaan vandaag, als troost een paar nieuwe pics van gisteravond.

Nogmaals linkje http://picasaweb.google.com/mwvdzee/KittensNaina
A mind with a heart of it's own
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')