Wat sneu voor Naina, ze heeft al best wat moeten doorstaan zo he?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:39 schreef Logician het volgende:
Ze heeft nu pijnstillers, maar het blijft pijnlijk voor dr, wat ik nu telkens doe is als ze weer zo druk zijn, de drukste er tussenuit te halen en met de fles bij te voeden (om de 2uur) dan is het wat rustiger en dat gaat redelijk goed... T'is alleen wel een heel gedoe
Ben doodmoe..
Staat de Cam weer aan dan?quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:36 schreef TheYoung1 het volgende:
*gooit nog es een blik op de actieve kroost*![]()
Snel editten he?quote:-van gisteravond-...![]()
En terechtquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:26 schreef Logician het volgende:Cam staat aan
Vanmorgen de slechte moeder uitgehangen en de kinderen maar eens voor een dvd gezet terwijl ik met een dekentje naast ze op de bank lagmaar ben wel redelijk uitgeslapen nu
![]()
Dacht ff wel, toen duurde het wat lang en zag ik de tijd staan......quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:40 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Staat de Cam weer aan dan?
[..]
Snel editten he?![]()
Maar ik geloof dat ze nogal beweeglijk zijn en Logician heeft al voldoende aan haar hoofd om ook nog 'ns de camera te richten. Verse foto's zouden natuurlijk ook welkom zijn
Ik zal zien wat ik kan doenquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:40 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Staat de Cam weer aan dan?
[..]
Verse foto's zouden natuurlijk ook welkom zijn
Wel lief doen hoor, ik krijg nog een hoop geld van zequote:Op donderdag 3 mei 2007 15:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zal zien wat ik kan doen
Eerst ruzie maken bij de belastingdienst
Of Sasquatch ( of hoe je dat ook mag schrijven)..de verschrikkelijke sneeuwvrouw.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:03 schreef Logician het volgende:
As usual.. misschien dta Godzilla ook wel een passende naam voor dr is
Catzillaquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:03 schreef Logician het volgende:
As usual.. misschien dta Godzilla ook wel een passende naam voor dr is
Ik zou dat gewoon als muddel uitspreken. Ja, eigen schuld hoorquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:09 schreef nokwanda het volgende:
gewoon Mudhle..spreek uit moedhsle (met een soort van slis/klik op de s in de fonetische spelling![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |