Inderdaad, aan dat soort dingen die je alleen op werkdagen te denken van 09.00 uur tot 17.00 uurquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:05 schreef rudedeltadude het volgende:
en die vraag reist uiteraard op 30 december om kwart voor twaalf 's avonds
Ik den dat 't op de universiteit zo heet, en op de hogescholen toelatingsonderzoek (of iets anders).quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:40 schreef Andoire het volgende:
Hm, ik heb even gekeken op de site van Inholland, en zij hebben een 'toelatingsonderzoek'. Wat dat precies is weet ik niet
Op de HvA gebruiken ze t Colloquium Doctum, dus gewoon wat examens maken. Wat de Inholland nou met een 'toelatingsonderzoek' bedoelt....![]()
omdat? en bedankt voor het suc-6 wensenquote:Op maandag 2 januari 2006 15:16 schreef DaFan het volgende:
Ik hoop niet dat je een grammaticatest krijgt.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:45 schreef bxie het volgende:
Hallo iedereen ,
ik had een vraagje ik wordt in april 21, ik heb 2 jaar havo gedaan en daarna afgesloten met mavo,vanwege familie problemen.
De hogeschool met de slechtste naam is toch wel Inholland volgens mij, maar kan het niet beoordelen omdat ik er nooit op gezeten heb.quote:Op donderdag 5 januari 2006 05:06 schreef bxie het volgende:
@will:
maar volgens mij is elke school een zooitje...en op het mbo is het echt een bende daar heb ik dus echt geen zin meer in bah.
Wat is er dan zo erg aan inholland?
For god's sake: ze maken reclame via de radio en kranten! Een hogeschool dat reclame moet maken via de publieke zenders kan niet goed zijn!quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:12 schreef bxie het volgende:
wat is er dan zo erg aan die school? binden ze je vast? slaan ze je met boeken? klopt het rooster nooit? worden de deadlines verplaatst zonder dat je dat weet...voorbeelden please..:)
Maybe doen ze dan ook niet zo moeilijk met die testquote:Op donderdag 19 januari 2006 04:15 schreef Clashback het volgende:
[..]
For god's sake: ze maken reclame via de radio en kranten! Een hogeschool dat reclame moet maken via de publieke zenders kan niet goed zijn!
En dan die reclame zelf in de krant: zo'n 'geschreven' tekstje (heeeel 'persoonlijk') waarin staat "bedankt voor je reactie -bla bla bla- mail me op huppelkutje@inholland.nl" (oftewel: stop met brieven schrijven!); of in de radioreclame "bedankt voor je telefoontje -bla bla bla- voor meer vragen mail stommekut@inholland.nl (kortom: bel ons niet meer).
Gadverdamme! Welk reclamebureau heeft deze draak van een reclamecampagne bedacht voor deze draak van een hogeschool? Ze profileren zichzelf als een mens, als een persoonlijk orgaan ('geschreven' teksten, aardige mevrouw op je voicemail) maar vervolgens vragen ze je om terug te mailen (?) als je nog vragen hebt!
En de verhalen die ik hoor bevestigen ook dat InHolland een hogekutschool is.
Doe het niet! Doe gewoon een toelatingsexamen bij een echte regionale hogeschool!
Kannibaal...quote:Op donderdag 19 januari 2006 05:52 schreef bxie het volgende:
als ik bij inholland toegelaten word bijt ik wel ff op mn tantjes als het echt zo erg is,
propedeuse halen en zwaaie met me handje![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:51 schreef Ikiskoel het volgende:
Vandaag colloquium doctum gehad en ik ben GESLAAGD!! JIPPIE!!!!!!
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:51 schreef Ikiskoel het volgende:
Vandaag colloquium doctum gehad en ik ben GESLAAGD!! JIPPIE!!!!!!
vertel ons dan ff over de toets, eerst er zelf om vragen en nu je het weet vertel je het nietquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:05 schreef bxie het volgende:
Ik heb op 1 Juni de toets gemaakt en heb vandaag een brief binnen met het bericht dat ik ben toegelaten:D jippie
haha oke , nou het valt dus echt heel erg mee.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:40 schreef pierce het volgende:
[..]
vertel ons dan ff over de toets, eerst er zelf om vragen en nu je het weet vertel je het niet![]()
Nee ik werk niet in Scheveningen aan het strand, hoezo?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:44 schreef Universalman het volgende:
Zeg werk jij niet in Scheveningen aan het strand in een cafe?
jij ookquote:Op zondag 25 juni 2006 21:37 schreef Dreamscape het volgende:
Ik heb de toets bij de HvA gedaan, en gehaald. Gaat om de opleiding Financial Services Management.
Het duurt ook maar één uur.quote:De toets bestaat uit een HAVO eindexamen: samenvatten en tekstverklaring.
kwestie van examens oefenen, maar zo'n 'examen ' van 1 uur, dat alleen een tekst is.. moet toch wel bijzonder eenvoudig zijn mocht je op HAVO-denkniveua zittenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:39 schreef -skippybal- het volgende:
Iemand ervaring met de 21+ test van de HU???
In de broef stond dit:
[..]
Het duurt ook maar één uur.
Nou, ik heb vanochtend dus gedaan. Sloeg inderdaad nergens op. In een half uur klaar en durf wel met zekerheid te zeggen dat dat wel gelukt isquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:41 schreef Fatality het volgende:
[..]
kwestie van examens oefenen, maar zo'n 'examen ' van 1 uur, dat alleen een tekst is.. moet toch wel bijzonder eenvoudig zijn mocht je op HAVO-denkniveua zitten
goedzoquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:59 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nou, ik heb vanochtend dus gedaan. Sloeg inderdaad nergens op. In een half uur klaar en durf wel met zekerheid te zeggen dat dat wel gelukt is![]()
Mag ik vragen voor welke opleiding?quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:59 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nou, ik heb vanochtend dus gedaan. Sloeg inderdaad nergens op. In een half uur klaar en durf wel met zekerheid te zeggen dat dat wel gelukt is![]()
ik weet zeker dat ik dit wil gaan doen :-)quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:09 schreef Raven_ het volgende:
Heb ook 2 van die examens gedaan. Eerst op de school voor journalistiek. Maar die heb ik niet gehaald vanwege vragen over de actualiteit en ik had eigenlijk op dat moment al 2 maanden het nieuws niet gekeken. Dus ja, op welke dag en tijdstip Saddam Hussein was opgepakt en door wie precies (dus niet 'de Amerikanen') wist ik bijvoorbeeld niet. :p
De volgende heb ik gedaan voor Vrijetijdsmanagement. Ik moest zeer veel breuken en tests voor ruimtelijk inzicht maken. Oops, dat had ik sinds groep 8 basisschool niet meer gedaan. Maar na wat puzzelen ben ik er toch uitgekomen... en aangenomen.
En nu heb ik bijna jaar 1 afgerond en vind ik het eigenlijk een opleiding van niks. Ik studeer VTM wel bij NHTV , maar weet je zeker dat je dit wilt gaan doen? Het stelt namelijk niet veel voor...
hmm...mij trekt het idd ook heel erg en daarom wil ik die opleiding doen , hoe ben je bij dat poppodium terecht gekomen?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:34 schreef Raven_ het volgende:
Ik zit zelf helemaal in het culturele wereldje en doe o.a. werkzaamheden voor een poppodium. (en dan niet flyerwerk of iets dergelijks) Aangezien het wereldje mij zo trekt en ik een opleiding wil(de) hebben om erin verder te komen, voor VTM gekozen. Maar na een jaar ben ik erachter dat het meer een lekker lullen, weinig doen opleiding is. 75% bestaat uit geklooi met projecten. Ik zoek wat meer diepgang..
Ik wilde de richting Creative Industries kiezen, maar Ik denk niet dat ik het tweede jaar in ga. Ik stop ermee als ik mijn P heb en ga iets anders doen. Ik heb verschillende studies op het oog. Zowel universitair als HBO, maar ik heb nog geen echte keuze gemaakt. Het kan ook zijn dat ik een compleet andere kant op ga en dit maar laat varen.....
quote:Dag -skippybal-,
De uitslag van de 21+ toets is voldoende.
Groet,
Norbert van der Hulst
Neequote:
wat is wo?quote:Op zondag 9 juli 2006 23:17 schreef petre86 het volgende:
kun je bij WO ook terecht na een 21+ test?
en mag je die op je 20e al maken ( als je in het komende schooljaar 21 wordt?
wo = wetenschappelijk onderwijs = universiteitquote:Op maandag 10 juli 2006 00:50 schreef bxie het volgende:
[..]
wat is wo?
Die mag je op je 20e al maken als je bij aanvangvan het begin vn het schooljaar21 jaar bent.
Nee dat kan niet , want met je havo diploma kan je ook niet naar de uni toch??quote:Op maandag 10 juli 2006 00:52 schreef petre86 het volgende:
[..]
wo = wetenschappelijk onderwijs = universiteit
Ik hoop voor je dat ze ook niet op taalkennis testen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:45 schreef bxie het volgende:
Hallo iedereen ,
ik had een vraagje ik wordt in april 21, ik heb 2 jaar havo gedaan en daarna afgesloten met mavo,vanwege familie problemen.
Nu een aantal jaren verder wil ik dus graag een hbo opleiding gaan doen ( vrijetijdsmanagement op inholland in amsterdam/diemen) maar ik knijp em wel behoorlijk voor die toets, want ik zit al jaren niet meer op school en ik benniet goed in wiskunde , behalve als het me uitgelegd is.
Heeft iemand hier ervaring met een 21+ toets op inholland, of nog beter; ook nog met deze opleding?
Tips,Adviezen,Voorbeelden graaaaagg echt zooo graag !!!!!!!
Alvast bedankt!!
doe maarniet zo bijdehand want ik ben allang toegelaten.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:45 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat ze ook niet op taalkennis testen.
Het is een wonder.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:49 schreef bxie het volgende:
[..]
doe maarniet zo bijdehand want ik ben allang toegelaten.
Volgens mij vroeg ik net of je niet zo bijdehand wou doen , ik heb wel overal een voldoende voor gehaald.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:55 schreef devv05 het volgende:
[..]
Het is een wonder.
Wel belachelijk dat je niet alle onderdelen gewoon voldoende moet halen.
Ik heb afgelopen januari een toelatingstest gedaan van het Windesheim voor de opleiding Personeel en Arbeid. Ik weet niet of ze die test voor elke opleiding gebruiken....quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:24 schreef Syytön het volgende:
Iemand ervaring met de toelatingstest van het Windesheim in Zwolle?
hij kan kennelijk zelf niet begrijpend lezenquote:Op maandag 10 juli 2006 16:49 schreef bxie het volgende:
[..]
doe maarniet zo bijdehand want ik ben allang toegelaten.
Inderdaad, had ik nou de basisschool maar afgemaaktquote:Op maandag 10 juli 2006 23:15 schreef petre86 het volgende:
[..]
hij kan kennelijk zelf niet begrijpend lezen
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:50 schreef Willy84 het volgende:
Ik heb me toelatingstest gehaaldaan de Hva. Ben zo blij
kan ik komend jaar sjd doen
Zo heet het op het HBO ook.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:27 schreef GoodFortune het volgende:
Ja voor het WO kan je ook een 21+ toets doen, maar dan heet het colloquium doctum.
Als jij het ook haalt zitten we bij elkaar in de klas!! (weet niet precies hoeveel er zijn) Maar het waren pittige examens idd. Alleen Engels viel me mee. Geschiedenis vond ik ook makkelijk, ik had een 8 verwacht, had maar een 6 terwijl ik er echt flink voor geleerd heb. En de korte cursus heb gevolgd. Maatschappijleer had ik heel matig geleerd en ook een 6. Nederlands was een tekst plus een verhaal schrijven. Daar had ik ook een 6 voor. Ik was precies binnen de tijd klaar 3 uur!!quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:02 schreef Cristalle- het volgende:
Ik heb in augustus toelatingsexamens voor SJD aan de HVA....waren ze erg moeilijk Willy84 ?
Gefeliciteerd trouwens
Ja dat is zo. Als je iets sociaals wilt doen, krijg je vakken die daar wat mee te maken hebben. Wil je iets met wiskunde doen, krijg je uiteraard daar examens over. Waarschijnlijk zal overal wel Nederlands en misschien ook Engels bijzittenquote:Op maandag 24 juli 2006 21:49 schreef a-child-in-chains het volgende:
Wat ik begrijp is dat de toelatingstest afhangt van de studie die wilt gaan doen?
(lijkt me wel logisch idd.)
Het is nog niet te laat, ik zou als ik jou was morgen meteen naar het studie informatie punt van je school bellen en vertellen wat je wil doen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:15 schreef -FreaK- het volgende:
Feli aan alle mensen die het al gehaald hebben!
Vraagje, ik ben hard aan het twijfelen of ik de opleiding IPO(industrueel pruduct ontwerp) wil gaan doen aan de Hoge School Rotterdam. Door complicaties niet heel mijn HAVO afgerond waardoor toelating ook uit een toelatingstest zal bestaan. Alleen wiskunde want de rest heb ik al gehaald. Aangezien dit een redelijk algemeen toelatingstesten topic aan het worden is bij deze: Zijn er mensen die daar ervaring mee hebben?
Ik weet het laat om daar nu nog aan te beginnen maar het kon niet anders, wil het toch graag gaan doen maar hoor dat het erg pittig is..?
Als je niet weet hoeveel klassen hoe weet je dan of we bij elkaar in de klas komen?quote:Op maandag 24 juli 2006 20:55 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Als jij het ook haalt zitten we bij elkaar in de klas!! (weet niet precies hoeveel er zijn) Maar het waren pittige examens idd. Alleen Engels viel me mee. Geschiedenis vond ik ook makkelijk, ik had een 8 verwacht, had maar een 6 terwijl ik er echt flink voor geleerd heb. En de korte cursus heb gevolgd. Maatschappijleer had ik heel matig geleerd en ook een 6. Nederlands was een tekst plus een verhaal schrijven. Daar had ik ook een 6 voor. Ik was precies binnen de tijd klaar 3 uur!!
Engels en maatschappijleer een 7
Nederlands en geschiedenis een 6
Aardig pittig en nu al aanmelden want als je slaagt dan ben je te laat met aanmelden. Heel veel succes!!
Hé? Je zat op de HAVO en vanwege 'famielie problemen' heb je het zo slecht gedaan dat je naar de MAVO ging.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:45 schreef bxie het volgende:
Hallo iedereen ,
Nu een aantal jaren verder wil ik dus graag een hbo opleiding gaan doen ( vrijetijdsmanagement op inholland in amsterdam/diemen) maar ik knijp em wel behoorlijk voor die toets, want ik zit al jaren niet meer op school en ik benniet goed in wiskunde , behalve als het me uitgelegd is.
Heeft iemand hier ervaring met een 21+ toets op inholland, of nog beter; ook nog met deze opleding?
Tips,Adviezen,Voorbeelden graaaaagg echt zooo graag !!!!!!!
Alvast bedankt!!
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:45 schreef bxie het volgende:
verder wil ik dus graag een hbo opleiding gaan doen
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:19 schreef bxie het volgende:
Ik had maar 2 van de 4 hoofdstukken van economie geleerd
Ja inderdaad vanwege familie problemen, maar dat ga ik niet allemaal hier neerzettenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:14 schreef anisubs het volgende:
[..]
Hé? Je zat op de HAVO en vanwege 'famielie problemen' heb je het zo slecht gedaan dat je naar de MAVO ging.![]()
Wat voor werk doe je nu dan voor de kost?
Oordeel jij eens niet zo snelquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:49 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
[..]
Volgend jaar maar weer terug naar het MBO als ik deze belabberde instelling zo zie.
Nee lijkt mij ook niet echt nuttig om speciaal degene met een 21+ test bij elkaar in te droppenquote:Op zondag 30 juli 2006 21:42 schreef Willy84 het volgende:
Ik weet niet hoeveel klassen er zijn. Maar de kans is natuurlijk groot dat je bij elkaar in de klas komt. En je zit natuurlijk zoiezo bij elkaar op die afdeling.Volgens mij doen ze de mensen die die toelatingstest hebben gedaan echt niet bij elkaar. Ik kan me geen enkele zinnige reden bedenken waarom ze dat zouden willen.
Geschiedenis is echt moeilijk. Het is echt pittig! En ik had het gevoel dat ik zeker wel een 8 had. En dan had ik dus een 6, dus volgens mij word het streng beoordeelt. De uitslag duurde iets van 2 weken ofzo. Moet je opbellen, naar Fredie Peper en krijg je de uitslag te horen. En de week daarop krijg je een officieel document toegestuurd dat je toelaatbaar bent enzo.
Ik heb me ongeveer 2 weken geleden via ib-groep aangemeld. Heb nog niks gehoord. Wacht nog op de bevestiging. De introductie is volgens mij 1 sep.
Wat heb je trouwens hiervoor eigenlijk gedaan? Iedereen die die toelatingstest doet heeft volgens mij wel een verhaaltje![]()
Welke vakken heb je al gehaald?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:03 schreef Toedels het volgende:
Ik ben 45 jaar en ga maandag de toets maken. Moet goed te doen zijn volgens mij maar ik moet wel zeggen, dat hoe dichter het bij komt, hoe nerveuzer ik word. Ik ben 6 jaar geleden begonnen met een HBO-opleiding en hoefde toen helemaal geen toets te maken trouwens. Helaas heb ik die opleiding moeten afbreken wegens ziekte. Nu heb ik gebeld met de school en gevraagd waar die toets eigenlijk voor dient. Het is om te kijken of je het niveau hebt, kreeg ik als antwoord. Dus ik vertel die dame dat ik al met HBO bezig ben geweest en dat ik ook al vakken gehaald had. Nou, dat was heel fijn voor mij, want dan kon ik misschien vrijstellingen krijgen als ik de toets gehaald heb en ik me ingeschreven heb. Dus ik zeg tegen haar, maar dat ik al vakken gehaald heb, zegt dat dan niet dat ik het niveau al heb? Nou, dat begreep ze niet helemaal..... Laat maar, ik maak de toets wel.
Ik vraag me trouwens af of er ook mensen zijn die gezakt zijn voor de toets?
ik heb de infowijzers, ook op de computer in pdf vorm, daar staat alle info in van alle toetsen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:37 schreef beautiful_world het volgende:
Ik ga aanstaande donderdag het toelatingsexamen doen voor de opleiding Communicatie aan het Inholland.
Helaas heb ik geen stof gekregen dat ik van te voren in kon studeren... wat ik dus vreemd vindt aangezien ik uit dit topic begrijp dat dat dus wel gebeurt.
Is er iemand die deze toelatingstoets al heeft gemaakt? Of iemand die mij er meer over zou kunnen vertellen is ook welkom.
kejjj post ff hoe het gegaan is he !!!!quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:31 schreef beautiful_world het volgende:
Ja vindt het ook raar dat ik verder helemaal geen info hebt gekregen.
haha ja wie weet komen we wel bij elkaar in de klas...eerst die rottoets maken.
ohh ik heb de infowijzer al gevonden op de website.. thanks anyway!
Nee je moet economie, nederlands en engels doen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:17 schreef beautiful_world het volgende:
ja ga ik doen.. heb jij trouwens ook wiskunde moeten doen? ik ben daar namelijk echt zenuwachtig voor ben bang dat dat echt een drama wordt.
Eh ja, je bent daar te gast, dan heb je je maar te gedragen naar hun regels. Zo gek vind ik het niet hoor. Ik vind het ook wel een brutaal antwoord wat je gaf, zeker voor iemand van jouw leeftijd.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:14 schreef Toedels het volgende:
En dan zit er zo'n oppasser bij, die begon al met: "Als iemand naar het toilet moet, dan moet diegene het even vragen". Ik zeg tegen die vent: "Ik ben 45 jaar, je denkt toch niet dat ik aan jou ga vragen of ik naar de wc mag? Dat kan je echt wel vergeten dus!" Hij vond me brutaal zei ie. Kunnen ze lachen als ik daar straks één dag per week zit. Dan komen ze er nog wel achter hoe 'brutaal' ik ben...
Nou alsje 45 jaar bent, had je je minstens een beetje volwassen op kunnen stellen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:14 schreef Toedels het volgende:
Nou, ik heb mijn toets gehaald maar ik moest er wel eerst een klacht voor indienen. Wat een zootje daar zeg! Bladzijden die ontbraken, stukken op verkeerde volgorde geniet en vragen stellen uit een ander boek dan wat zij aangeven als aanbevolen literatuur. En dan zit er zo'n oppasser bij, die begon al met: "Als iemand naar het toilet moet, dan moet diegene het even vragen". Ik zeg tegen die vent: "Ik ben 45 jaar, je denkt toch niet dat ik aan jou ga vragen of ik naar de wc mag? Dat kan je echt wel vergeten dus!" Hij vond me brutaal zei ie. Kunnen ze lachen als ik daar straks één dag per week zit. Dan komen ze er nog wel achter hoe 'brutaal' ik ben...
Maar ja, ik ben wel blij!
Heb je nog iets aan voorbereiding gedaan?quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:51 schreef beautiful_world het volgende:
het was een kuttoets maar heb hem gelukkig gehaald.. jeetje was spannend!
Doe normaal man, debiel. Hij stelt toch gewoon een legitieme vraag.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
1) Al zouden we dat zeggen, ging je dan morgen niet of zo?
2) Waarom open je hiervoor 2 topics bijna tegelijk?
3) Waarom kick je hem dan ook nog eens na amper een half uur?
4) Waarom meldt je je hiervoor apart aan bij Fok!?
![]()
1) het enige waar ik om vraag is een soort van adviesquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
1) Al zouden we dat zeggen, ging je dan morgen niet of zo?
2) Waarom open je hiervoor 2 topics bijna tegelijk?
3) Waarom kick je hem dan ook nog eens na amper een half uur?
4) Waarom meldt je je hiervoor apart aan bij Fok!?
![]()
dank je wel voor je reactie .quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:35 schreef arneaux het volgende:
[..]
Doe normaal man, debiel. Hij stelt toch gewoon een legitieme vraag.
Als morgen de toets is ben je denk ik te laat, bij mijn weten moet je je namelijk inschrijven voor die toets zodat school weet hoeveel mensen er komen.
Gewoon doen joh! Had je je kunnen voorbereiden?quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:41 schreef turbulentie het volgende:
[..]
dank je wel voor je reactie .
Ik heb me aangemeld , ik sta voor morgen ingeroosterd.
maar nu twijfel ik , omdat ik m waarschijnlijk iets te moeilijk vind .
Nee , doen ga ik m zeker ... het is trouwens zometeen al om 13:00 ....quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:33 schreef roooosje het volgende:
[..]
Gewoon doen joh! Had je je kunnen voorbereiden?
nou , ik heb m gemaakt , 13:00 tot half 5 ..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:52 schreef Litso het volgende:
TS zit nu vast nog te zweten
Laat je even weten hoe het gegaan is?
Even een oude voor je opgezocht:quote:Op zondag 21 januari 2007 17:37 schreef allsystemshalt het volgende:
Misschien off topic, maar hoe zwaar is een TOEFL test?
Valt mee. Ik heb 'm gedaan om hier in Dublin te mogen studeren. Ik had 293 out of 300, maar had al erg veel internationale ervaring. Hoe zwaar die is hangt natuurlijk helemaal af van hoe goed jouw Engels is.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:37 schreef allsystemshalt het volgende:
Misschien off topic, maar hoe zwaar is een TOEFL test?
hahhaha nee hoor, ik ben geboren en getogen in amsterdam ... het is niet anders.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:20 schreef SECRETZOFWAR het volgende:
volgens mij worden er meer van die toetsen per jaar gehouden, zeker als het voor amsterdam is en zo te zien kom je daarvandaan of je doet het amsterdamse taaltje na haha
Volgens mij moet je op 1 oktober van het jaar waarin je opleiding start 21 zijn.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:34 schreef barry123 het volgende:
Ik wordt in augustus pas 21.
Weet iemand hoe het dan precies zit?
Ik zou graag de maand erop september direct HBO willen doen.
kan dit?
Dan kan je gewoon die toets maken. Het gaat erom dat je 21 bent aan het begin van het schooljaar.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:34 schreef barry123 het volgende:
Ik wordt in augustus pas 21.
Weet iemand hoe het dan precies zit?
Ik zou graag de maand erop september direct HBO willen doen.
kan dit?
Waarom moet je per se in februari starten? Is het niet verstandiger om een iets ruimere periode te nemen om je wat beter voor te bereiden?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:41 schreef turbulentie het volgende:
gezakt , helaas, een 5 voor engels , een 5 voor nederlands, en een 1 voor de vaktoets bedrijfseconomie havo.
Mischien 1 van jullie een alternatief .... zodat i ktoch nog in februari kan starten ?desnoods MBO ?
zolang het maar geen doe het zelf /avond studie is ...zoals LOI
Thanksquote:Op zondag 21 januari 2007 18:46 schreef Litso het volgende:
[..]
Even een oude voor je opgezocht:
TOEFL test
Das wel handig ja! Ff kijkenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
http://www.havovwo.nl/
Daar kun je examens vinden.
Ja ok, maar tot in hoeverre heb je het nodig bij de test?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:01 schreef Deetch het volgende:
Volgens mij valt de benodigde wiskunde bij SJD wel mee, maar dat kun je beter aan een studieadviseur of decaan van de opleiding ragen.
Ik heb me aangemeld voor de toelatingstest van de studie: Digitale Communicatie op het HU.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:35 schreef g4st het volgende:
Thx![]()
Nog mensen die hem binnenkort ook gaan maken?
Die toets stelde dus werkelijk niets voor, mij was verteld dat het om een HAVO eindexamen Nederlands zou gaan, die gemaakt moest worden in een tijdsbestek van 1 uur.quote:Dag Drakire,
Je hebt de 21+-toets voldoende gemaakt. Vandaar dat ik je uitnodig voor een gesprek van ongeveer 15 minuten waarin je je motivatie om aan onze opleiding te beginnen kunt toelichten.
Met vriendelijke groet,
Norbert van der Hulst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |