Ah okquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De basis is de plank en de achtergrond, gewoon te vinden in mijn kamer. Alles daarop is er opgezet met photoshop (maar wel allemaal van foto's). Eigenlijk zit er niks bij wat compleet cumputergemaakt is.
Maar zo veel ruimte heb ik helemaal nietquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:07 schreef prupke het volgende:
[..]
Ah ok
dus simpel weg een collage op een foto gemaakt![]()
ik zelf denk dat als je dan een foto had gemaakt met lege potten op de plank en daar verder water en bodyparts in zou photoshoppen dat het iets imo mooier zou zijn.
Niet geheel bewust voor gekozen. Ik ben niet zo op de hoogte van hoe het er "echt" uit moet zien, dus ik heb maar wat gedaan.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:34 schreef PKfotografie het volgende:
waarom heb je op de meest linker pot de afbeelding van je hand gespiegeld?
je doet naar mijn mening er erg je best op, en dan zet je een spiegeling neer die nooit zou kunnen.
je zou voor die weerspiegeling een 2de foto moeten maken van de zijkant van je hand.
verder net soep werk maar jammer van dit detail
Die bewaar ik voor een showcase over een autopsie.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:39 schreef Pr0-n00b het volgende:
Je had beter 'sterke maag' als TT kunnen gebruiken
Tja, ik zou het niet moeten zeggen, maar zolang dat ons dergelijke geweldige foto's oplevert om naar te kijken blijf jij maar lekker ontwijken hoorquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Verveling. En studeer-ontwijkend gedrag.
Dat mag hoor, dat Nederlands, als je daarna dan maar acuut iets in de grafische wereld gaat doen.quote:Nope, geen grafische dingen, ook eigenlijk niet zo van plan. Tenminste, ik zet eerst mijn zinnen op een studie Nederlands.
Ik zou echt niet meer weten wat ik allemaal precies gedaan hebquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:53 schreef Manneke_Pils het volgende:
Godver, wat gaaf.
Je zou eens een tutorial moeten maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |