Van Nilsson is het wel redelijk zeker dat hij weggaat. Maar daar hoeft niemand bij Heerenveen rouwig om te zijn.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:44 schreef Mindstate het volgende:
Ik verwacht van de volgende mensen dat ze vertrekken:
Alves
Nilsson
Hansson (das dus al zeker)
Pranjic
Hey een bekende...!quote:Op zondag 13 mei 2007 12:29 schreef EMAR het volgende:
[..]
Veel succes! Lekker in een sfeerloos en half leeg stadion naar voetbal kijken. Die Playoffs kunnen mij dit jaar ook wederom niet echt bekoren.
Doen ze alleen als er iets te vrezen valtquote:Op zondag 13 mei 2007 21:23 schreef MaxPower het volgende:
er hing trouwens geen net voor het uitvak in de Arena![]()
Het heeft er al die jaren gehangen hoor, sinds ik in de Arena voor Heerenveen kwam. Is er iets veranderd dan?quote:Op maandag 14 mei 2007 00:19 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Doen ze alleen als er iets te vrezen valt.
Dan moeten jullie bijna wel kampioen worden als ik lees wat er allemaal mis was. Als je nu gewoon blij/ trots bent met je 5e plaats. Dat is gewoon goed voor een club als SCH. Volgend seizoen dan maar beter voetbal en een 8e plaats?quote:Op maandag 14 mei 2007 10:34 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
@PizzaSalami - Het seizoen in een notedop:
1e ronde uit de beker, niet overwinterd in de UEFA-Cup.. Over het hele seizoen gezien slecht, ongeconcentreerd, ongeïnspireerd en slordig veldspel. Met veel geluk een 5e plaats en dus UEFA-Cup voetbal weten te bemachtigen (ik doel dus niet op de wedstrijd tegen Feyenoord zelf). Teveel arbitrale beslissingen tegen gehad dit seizoen (hoeveel terechte penalties??). Teveel kansen laten liggen.., en zal ik nog even door gaan??
Desondanks erg genoten van een fantastische Afonso Alves en af en toe een 'echte wedstrijd' er tussen door (vgl. SCH-AZ, SCH-Twente, SCH-NAC). Woensdag tegen Ajax hebben 'we' het inderdaad thuis laten liggen.. Die 1-0 en 2-0 hadden gister natuurlijk nooit mogen vallen, en Lassie had even wat zorgvuldiger met z'n kansen om moeten springen, maar dat neemt niet weg dat een elftal wat in de competitie 20 punten meer heeft gehaald mijns inziens meer recht op CL heeft, ik heb er dus geen problemen mee dat Ajax door gaat..
Als Pranjic en Alves maar blijven,en er 2 of 3 gerichte versterkingen (+ nieuwe coach?) bij komen, dan zie ik het volgend seizoen een stuk rooskleuriger in (als in: resultaat in beker+Europa en 'beter voetbal')
In november/december stonden we er helemaal niet goed voor anders, dus toen was de kritiek wel terecht. Maar eerlijk is eerlijk: naar het einde toe werd het wel beter, en de laatste weken gewoon goed. Dus achteraf wel tevreden, maar tijdens het seizoen zeker niet.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:21 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dan moeten jullie bijna wel kampioen worden als ik lees wat er allemaal mis was. Als je nu gewoon blij/ trots bent met je 5e plaats. Dat is gewoon goed voor een club als SCH. Volgend seizoen dan maar beter voetbal en een 8e plaats?
Een penalty die niet aan de tegenstander wordt gegeven, valt altijd wat minder op Max.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:42 schreef MaxPower het volgende:
Dat klinkt niet heel overtuigend.
Ik kan me geen overduidelijke scheidsrechterlijke dwaling in ons voordeel herinneren.
Geen idee, is me eigenlijk niet opgevallen. Misschien hebben ze laatst weggehaald voor de admirals, Sensation en dat soort dingen.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Het heeft er al die jaren gehangen hoor, sinds ik in de Arena voor Heerenveen kwam. Is er iets veranderd dan?
En dan pakt 'ie vervolgens de chocolade- of karnemelk...quote:Op maandag 14 mei 2007 11:55 schreef MaxPower het volgende:
Nilsson dan.Afgelopen 2 wedstrijden 2x alleen op de keeper af, 0 goals. Volgens mij staat hij in de supermarkt ook een kwartier te twijfelen of hij nu volle of halfvolle melk wil hebben.
Nilsson scoort voor mijn gevoel maar 1 op de 10 keer als hij een vrije kans voor de keeper heeftquote:Op maandag 14 mei 2007 11:55 schreef MaxPower het volgende:
Nilsson dan.Afgelopen 2 wedstrijden 2x alleen op de keeper af, 0 goals. Volgens mij staat hij in de supermarkt ook een kwartier te twijfelen of hij nu volle of halfvolle melk wil hebben.
Alves scoort zoveel door Nilsson, beetje luc nilis en van nistelrooy verhaal, pranjic d'r bij als een soort Cocu.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:12 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Nilsson scoort voor mijn gevoel maar 1 op de 10 keer als hij een vrije kans voor de keeper heeft![]()
Precies, ik wil nog wel eens zien hoe Alves het doet als Nilsson er niet meer is.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:23 schreef Grimm het volgende:
[..]
Alves scoort zoveel door Nilsson, beetje luc nilis en van nistelrooy verhaal, pranjic d'r bij als een soort Cocu.
Dat valt best mee hoor. Nilsson heeft nog geen fractie van de klasse van Nilis, dus die vergelijking gaat niet echt op. Hij frustreert juist vaak aanvallen door zijn gebrekkige techniek.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:23 schreef Grimm het volgende:
[..]
Alves scoort zoveel door Nilsson, beetje luc nilis en van nistelrooy verhaal, pranjic d'r bij als een soort Cocu.
Wat een onzin zeg. Zonder Nilsson was Alves nergens, daar hoeven we toch niet over te discussieren?quote:Op maandag 14 mei 2007 19:32 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Dat valt best mee hoor. Nilsson heeft nog geen fractie van de klasse van Nilis, dus die vergelijking gaat niet echt op. Hij frustreert juist vaak aanvallen door zijn gebrekkige techniek.
Blijkbaar heb je een probleem met Nilsson maar gelukkig heeft Alves dat niet.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:41 schreef Nywuob het volgende:
In samenwerking met Alves doet hij het aardig ja, maar om nou te zeggen dat Alves afhankelijk van hem is? Dat is pas onzin. Nilsson heeft eerder geluk dat veel van zijn passes gepromoveerd worden tot assist door Alves. Anders waren zijn statistieken heel wat minder indrukwekkend.
Vervolgens schrijf je ditquote:Op maandag 14 mei 2007 20:05 schreef Nywuob het volgende:
Ach, zo'n probleem heb ik niet met Nilsson,
Geen probleem zeg je?quote:maar ik zou liever iemand op die positie zien met wat meer voetballend vermogen.
Waar ik me meer aan stoor is dat z'n optredens in de media altijd stuitend zijn; zelden een speler gehoord met zo'n enorme zelfoverschatting. Uitgeleerd bij Heerenveen? Prima, dan gaat hij toch lekker weg. Voor hem tien beteren.
quote:Op maandag 14 mei 2007 19:32 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Dat valt best mee hoor. Nilsson heeft nog geen fractie van de klasse van Nilis, dus die vergelijking gaat niet echt op. Hij frustreert juist vaak aanvallen door zijn gebrekkige techniek.
waarom niet?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:18 schreef SCH het volgende:
Je kunt Alves natuurlijk ook niet met Van Nistelrooij vergelijken.
Alves heeft nu 1 bijzonder seizoen gedraaid en op basis van 1 bijzonder seizoen kun je je zelf nog niet met een stervoetballer vergelijken die al zoveel op zijn palmares heeft. Dit seizoen bij Heerenveen kun je zeker vergelijken met het seizoen dat Ruud bij Heerenveen heeft en dan is dat van Afonso misschien wel een beter seizoen. Maar ik moet nog zien of hij de staat van dienst van Ruud gaat halen.quote:
Nilis deed ook nog wel wat anders dan alleen loopacties maken, hoor. Op veel meer heb ik Nilsson nooit kunnen betrappen. Dus in die zin gaat de vergelijking wel mank. Verder is het volkomen logisch dat spitsen ruimte voor elkaar maken, dus zo'n prestatie is dat ook weer niet. Het lijkt me volkomen logisch. Ik had graag gezien dat Nilsson wat meer deed, maar daar is hij, zoals ik al eerder aangaf, technisch te beperkt voor. Daarom mag er wel een andere speler komen voor de positie van Nilsson.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:16 schreef Grimm het volgende:
[..]Nilsson met Nilis vergelijken kan inderdaad niet maar Nilsson is wel een type speler zoals Nillis voor Van nistelrooy was, dat is Nilsson nu voor Alves.
Als je zelf voetbalt weet je wel hoe belangrijk het is als je 2e spits de open loopt voor je en loop actie's maakt.
Lees me vorige post nog n's, ik had nooit psv als voorbeeld moeten nemen hehequote:Op maandag 14 mei 2007 22:52 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Nilis deed ook nog wel wat anders dan alleen loopacties maken, hoor. Op veel meer heb ik Nilsson nooit kunnen betrappen. Dus in die zin gaat de vergelijking wel mank. Verder is het volkomen logisch dat spitsen ruimte voor elkaar maken, dus zo'n prestatie is dat ook weer niet. Het lijkt me volkomen logisch. Ik had graag gezien dat Nilsson wat meer deed, maar daar is hij, zoals ik al eerder aangaf, technisch te beperkt voor. Daarom mag er wel een andere speler komen voor de positie van Nilsson.
Garcia-Garcia is al beter. Hopelijk krijgt die volgend seizoen daar de kans.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:56 schreef Grimm het volgende:
[..]
Lees me vorige post nog n's, ik had nooit psv als voorbeeld moeten nemen hehe
Machlas en curovic dan![]()
Nou natuurlijk zijn er betere spelers op die positie maar denk je dat die spelers naar Heerenveen willen komen?
Nee hoor. Ik vind het een geweldige Heerenveen-voetballer.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:58 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Garcia-Garcia is al beter. Hopelijk krijgt die volgend seizoen daar de kans.
Als je Nilsson regelmatig aanschouwt tijdens een wedstrijd, dan ga je je vanzelf groen en geel ergeren aan hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |