Oeps, stom van me, Brian "Gods gift to women" Kubatz valt natuurlijk nooit wat te verwijtenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:01 schreef Meganog het volgende:
[..]
Misstappen of fouten van Brian komen niet aan bod.
Een beetje zelfrespecterend mens rent toch die Dreams of Beauty tent uit zodra je die dikke zeug tegenkomtquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:58 schreef beequeen het volgende:
Dit is een gedeelte van de prijslijst van Dreams of Beauty, ze weten zelf niet eens de prijzen.
Wenkbrauwen ? 300
Eyeliner onder ? 180
Eyeliner boven ? 180
Brede Eyeliner boven ? 220
Eyeliner boven + onder ? 295
Brede Eyeliner boven + onder ? 335
Lipliner ? 295
Bestaande Permanente Make-Up bijwerken Prijs per behandeling
Wenkbrauwen ? 110
Brede Eyeliner boven ? 85
Eyeliner boven of onder ? 75
Eyeliner boven + onder ? 110
Lipliner ? 110
Omdat ze dik is of omdat ze er verder niet uitziet??quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:02 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Een beetje zelfrespecterend mens rent toch die Dreams of Beauty tent uit zodra je die dikke zeug tegenkomt
Beide.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:03 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Omdat ze dik is of omdat ze er verder niet uitziet??
Omdat ze dik isquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:03 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ze ziet er gewoon niet uit, geblondeerd haar waardoor haar huid helemaal roze lijkt...... lelijke make-up, slecht visitekaartje.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:03 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Reden 2 t/m 4 kan ik me helemaal in vinden, reden 1 vind ik gelul.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:04 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Omdat ze dik is
Omdat ze er niet uitziet
En bovenal omdat ze achterbaks is
En niet te vergeten dat ze eens beticht is van oplichtingspraktijken
Eerder een slachtoffer dat ze zojuist onder het rokende puin vandaan hebben gesleept.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:04 schreef Meganog het volgende:
Er wordt erg subtiel opgemaakt. Het lijkt wel of pipo de clown in die stoel zit.
Het zijn stuk voor stuk amateurs, prutsersquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:54 schreef Suikeroom het volgende:
ik slinger de streams aan gelijk weer die lelijke dikke van dreams of beauty in beeld![]()
Nou inderdaad, ze is niet bepaald een visitekaartje voor haar bedrijfquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:44 schreef Frasier het volgende:
[..]
Komt omdat ze zo vatsig is. Dat is namelijk NIET aantrekkelijk.
Niemand kan mij kwalijk nemen dat ik gewoon liever geholpen wordt door een meid met een slanker figuur.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:05 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Reden 2 t/m 4 kan ik me helemaal in vinden, reden 1 vind ik gelul.
Is niet eens haar eigen schuld. Tijdens liposuctie is er iets mis gegaan. Duidelijk een medische misser.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:05 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Reden 2 t/m 4 kan ik me helemaal in vinden, reden 1 vind ik gelul.
Eten?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:05 schreef SiRojK het volgende:
Jaap is weer ergens mee bezig om meer aandacht te krijgen
Nee tuurlijk nietquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:09 schreef Frasier het volgende:
He maar misschien kan ze er helemaal niks aan doen dat ze zo fors is![]()
Ja en daar geloof ik dus helemaal niks van. Weer zo'n slap excuus van iemand die gewoon te dik is door teveel vreten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is niet eens haar eigen schuld. Tijdens liposuctie is er iets mis gegaan. Duidelijk een medische misser.
Als je van maat 38 naar 36 wil en dan maar denkt dat liposuctie zonder risico is........ triest....... maar ergens......... tsja.......quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is niet eens haar eigen schuld. Tijdens liposuctie is er iets mis gegaan. Duidelijk een medische misser.
wil jij permanente make up op delicate plekken op het lichaam?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:06 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Niemand kan mij kwalijk nemen dat ik gewoon liever geholpen wordt door een meid met een slanker figuur.
Omdat ze dik is - Dat heeft een medische oorzaakquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:04 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Omdat ze dik is
Omdat ze er niet uitziet
En bovenal omdat ze achterbaks is
En niet te vergeten dat ze eens beticht is van oplichtingspraktijken
Haar woorden, niet de mijne.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:10 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja en daar geloof ik dus helemaal niks van. Weer zo'n slap excuus van iemand die gewoon te dik is door teveel vreten.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:06 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Niemand kan mij kwalijk nemen dat ik gewoon liever geholpen wordt door een meid met een slanker figuur.
Sowieso: het risico van een operatie nemen om van 38 naar 36 te gaan?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je van maat 38 naar 36 wil en dan maar denkt dat liposuctie zonder risico is........ triest....... maar ergens......... tsja.......
Iemand die kaal is kan er nog wel goed uitzien en een goede kapper zijn, deze vrouw straalt op geen enkele manier schoonheid uit, ook niet van binnenuitquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:11 schreef demins het volgende:
[..]
Omdat ze dik is - Dat heeft een medische oorzaak
Omdat ze er niet uitziet - Iemand die kaal is kan geen goede kapper zijn?
En bovenal omdat ze achterbaks is - Karakter lijkt me ook al geen graadmeter voor de kunst van het aanbrengen van kleurtjes op iemands gezicht...
En niet te vergeten dat ze eens beticht is van oplichtingspraktijken - Ik beticht jou van oplichtingspraktijken in het argumenteren!
![]()
wat als zij er voor kiest om niet eeuwig met een dieet bezig te zijn en met te zijn ,quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stevige botten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:09 schreef Frasier het volgende:
He maar misschien kan ze er helemaal niks aan doen dat ze zo fors is![]()
Ik zeg, ga ervoor, mij een biet.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:13 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
wat als zij er voor kiest om niet eeuwig met een dieet bezig te zijn en met te zijn ,zoals anderen vinden dat zij zou moeten zijn, maar gewoon lekkerrrrrrrrrr dik wil zijn?
ik vind het gewoon een dommig niet-leuk type met de uitstraling van een goudvisquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Iemand die kaal is kan er nog wel goed uitzien en een goede kapper zijn, deze vrouw straalt op geen enkele manier schoonheid uit, ook niet van binnenuit
Dan moet jij ook maar even gedeporteerd worden naar een gaskamer, stop jij ook vanzelf met jouw baggerquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:12 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
![]()
Ik word het liefste door lelijke mensen geholpen..dan zie ik er juist nog leuker uit.
Als ik me down voel dan lees ik het dagboek van Anne Frank. Dan denk ik..die meid had het pas moeilijk, zo moeilijk dat ze opeens stopte met schrijven. Dat vond ik wel lomp van haar.. Ik heb altijd geleerd dat als je ergens aan begint je het ook moet afmaken. Snap ook niet waarom het zo'n beroemd boek werd..al die verhalen over Peter en schijten op dezelfde pot enzo..nou spannend hoor en opeens houdt het op. Ik vind het bagger.
amanda is een verwend prinsesje die bezig is met de prins op het witte paard die haar niet meer moet en haar ook geen seks wil geven. Zij is totaal niet met het opmaken bezig wat een dom duinkonijn tochquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:15 schreef SiRojK het volgende:
Hahaha, Amanda doet de hele tijd niets, ze moeten haar daar gewoon neerzetten en alles laten doen! AN DIE ARBEIT!![]()
Mijn god het was een grapje:)quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dan moet jij ook maar even gedeporteerd worden naar een gaskamer, stop jij ook vanzelf met jouw bagger
Volgens mij ging het er meer om dat ze er als een slons uitziet en dat het niet bepaald een reclame is voor het werk wat ze doetquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:13 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
wat als zij er voor kiest om niet eeuwig met een dieet bezig te zijn en met te zijn ,zoals anderen vinden dat zij zou moeten zijn, maar gewoon lekkerrrrrrrrrr dik wil zijn?
Ze is ook hier niet assertief genoeg en laat de dames hun gang gaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:17 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
amanda is een verwend prinsesje die bezig is met de prins op het witte paard die haar niet meer moet en haar ook geen seks wil geven. Zij is totaal niet met het opmaken bezig wat een dom duinkonijn toch
Maar straks wel janken en zeggen dat ze zo hard heeft gewerkt voor dat NKquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:17 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
amanda is een verwend prinsesje die bezig is met de prins op het witte paard die haar niet meer moet en haar ook geen seks wil geven. Zij is totaal niet met het opmaken bezig wat een dom duinkonijn toch
Heerlijke combinatiequote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:17 schreef Disana het volgende:
Post en meloenen.
Amanda een prinses, een lelijke laaf is het met d'r ronde domme kop met veel te kleine oogjesquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:17 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |