ik sla deze uitnodiging afquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:16 schreef tylerdurden22 het volgende:
Ik ga vandaag om klokslag 15:00 uur Masturberen midden op de Dam in Amsterdam..
Iedereen is uitgenodigd..
Stel ik word gearresteerd moet ik dan de cel in..
Zo ja, dan zal ik even snel binnen 5 minuten klaarkomen.. Zo niet, dan ga ik van 15:00 tot 15:30 rukken midden op de Dam..
![]()
dan moet je gewoon om 15:00 uur met je camera op de Dam verschijnen..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:17 schreef Viswijfje het volgende:
fotos?
oprotten?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:17 schreef Viswijfje het volgende:
fotos?
En de heren moeten het maar gewoon nemen als een vent ofzo?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:17 schreef tylerdurden22 het volgende:
dames neem je paraplu mee, als je niet nat wilt worden..
ik heb het liefst alleen dames, maar omdat jij homo bent mag je van (grote) afstand toekijken..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:18 schreef BossFight het volgende:
[..]
En de heren moeten het maar gewoon nemen als een vent ofzo?
Van die afstand zie ik toch niets.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:19 schreef tylerdurden22 het volgende:
[..]
ik heb het liefst alleen dames, maar omdat jij homo bent mag je van (grote) afstand toekijken..
Je vriendin hoeft ook niets te doen, die gaat gewoon op de knieënquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:24 schreef tylerdurden22 het volgende:
of zal ik mijn vriendin op de Dam neuken, doggystyle..
alleen zij doet het voor geen goud..
dan wordt het solosex..
tenzij er vrouwen zijn die mijn fuckbuddy willen zijn..
Ben jij zo'n tbs'er?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:24 schreef tylerdurden22 het volgende:
of zal ik mijn vriendin op de Dam neuken, doggystyle..
alleen zij doet het voor geen goud..
dan wordt het solosex..
tenzij er vrouwen zijn die mijn fuckbuddy willen zijn..
ze wil niet vanavond op Hart van Nederland komen..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:25 schreef -SL- het volgende:
[..]
Je vriendin hoeft ook niets te doen, die gaat gewoon op de knieën
lukt jou ook niet.. wedden?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:27 schreef tylerdurden22 het volgende:
[..]
ze wil niet vanavond op Hart van Nederland komen..
Ok, ik lach me kapot als het zo isquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:17 schreef tylerdurden22 het volgende:
[..]
ik heb een mailje naar ze gestuurd.. en ze gaan komen..
3 uur geweest, dus kom maar op met die foto'squote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:17 schreef tylerdurden22 het volgende:
[..]
ik heb een mailje naar ze gestuurd.. en ze gaan komen..
Hoe kleiner hoe lastiger he..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:25 schreef Jimbo het volgende:
zou ie dr nog mee bezig zijn ?
mja maar zn microscoop is zwaar hoor ! vooral als je een half uur stil moet zitten en richtenquote:
mjaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:21 schreef tylerdurden22 het volgende:
ik ben meegenomen door de pedolitie...
ze lieten me niet eens even klaarkomen...
na verhoor en proces verbaal kon ik vertrekken..
SBS 6 Hart van Nederland vanavond kijken..
Ik kom op TV.. Misschien ook op AT5 regionale zender Amsterdam
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:21 schreef tylerdurden22 het volgende:
Kikker in een ei?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:27 schreef Jimbo het volgende:
whehe iedereen zo kijken heen dan dan dan dan
WHAHAHAHAA 1 MEIIII !!!!! KIKKER IN EEN EI !!!!
Het is nu wel leuk geweest hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:33 schreef tylerdurden22 het volgende:
misschien kom ik later deze week ook bij Jensen, Koppensnellers en De Wereld Draait Door..
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:31 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Kikker in een ei?
het is toch ook niet 1 apil kikker in een bil...
nee, ik had je moeder bij me.. als ze vanavond thuiskomt met spierpijn in haar rechterarm, dan weet je hoe laat het is..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:46 schreef covie het volgende:
hebben ze je rukpincet ook afgepakt?
je zei net dat je alleen was..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:50 schreef tylerdurden22 het volgende:
[..]
nee, ik had je moeder bij me.. als ze vanavond thuiskomt met spierpijn in haar rechterarm, dan weet je hoe laat het is..![]()
Ik weet niet wie je mee had, maar volgens mij niet zijn moeder...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:50 schreef tylerdurden22 het volgende:
[..]
nee, ik had je moeder bij me.. als ze vanavond thuiskomt met spierpijn in haar rechterarm, dan weet je hoe laat het is..![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:21 schreef tylerdurden22 het volgende:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:52 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je mee had, maar volgens mij niet zijn moeder...
[afbeelding]
Hij heeft wel een beetje dikke vingers voor het werk wat ie heeft verricht anders...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:52 schreef BereNDD het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:52 schreef BereNDD het volgende:
[..]
[afbeelding]
Neem nog een breezerquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:49 schreef dvunz het volgende:
vdaag nwe kans nwe ronde ?
jesus, wat een mooi vrouwelijk lichaam. Klassiek, zonder lust,quote:
anglisismes zijn leuk maar broeder, ze zullen u niets helpen in de worsteling om het eeuwige leven. Voorwaar, ik zeg u....blieft toch een andere maandelijkse sport.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:37 schreef Jimbo het volgende:
sure u will
en nu bier erbijquote:Op zondag 6 mei 2007 06:07 schreef MSD het volgende:
[..]
anglisismes zijn leuk maar broeder, ze zullen u niets helpen in de worsteling om het eeuwige leven. Voorwaar, ik zeg u....blieft toch een andere maandelijkse sport.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |