en de andere delen van Malta (land) Maar dat komt misschien ooit eens in de toekomst.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:44 schreef RoofingBurner het volgende:
de hoofdstad Valetta?
Wat betekent Wiki?quote:Wikipedia is een project van de Wikimedia Foundation, een in Florida gevestigde organisatie zonder winstoogmerk. Onder de paraplu van de Wikimedia Foundation bevinden zich diverse projecten waarvan Wikipedia het oudste, bekendste en succesvolste project is. De naam Wikipedia is een samentrekking (valieswoord) van "wiki" en het Engelse "encyclopedia".
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:47 schreef RoofingBurner het volgende:
Wiki betekent door iedereen vrij te bewerken.
Dat is dus het verschil tussen wat is een wiki en wat betekent wiki.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een Wiki is een applicatie of (web)toepassing, waarmee webdocumenten gezamenlijk kunnen worden bewerkt, zonder dat de inhoud door deskundigen moet worden geredigeerd en/of geaccepteerd. Deze toepassing is met een vrij eenvoudig programma te realiseren. Zo is bijvoorbeeld deze Wikipedia een Wiki. Het woord wiki wiki komt uit het Hawaïaans en heeft de betekenis van 'snel, vlug, beweeglijk'.
maar dat is wiki wiki en ik vroeg naar de term wiki. dus moet helaas streng zijn en heb daarom dat van Roof goedgekeurdquote:
typfouten zijn ten alle tijden voorbehoudenquote:
Toch is het gewoon niet waar.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
maar dat is wiki wiki en ik vroeg naar de term wiki. dus moet helaas streng zijn en heb daarom dat van Roof goedgekeurden btw je staat toch al ruim voor
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:56 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Toch is het gewoon niet waar.
Voorbeeld:
Wat is een computer: een apparaat dat berekeningen kan uitvoeren
Wat betekent computer: berekenaar.
Blij dat je het met me eens bent.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |