het zijn de veldmicrofoonsquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:46 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Godsamme, haal die camera eens uit de regen.
dat geluid dat je hoort zijn regendruppels op de veldmicrofoonsquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:47 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Onweersklappen? Lijkt me sterk.
Fear Factorquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:48 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Als je deze onder je achterwerk zet, hoef je niets te missen
[afbeelding]
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:48 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Als je deze onder je achterwerk zet, hoef je niets te missen
[afbeelding]
Mwah dit zijn ze ook wel gewend in Noord-Italië hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:48 schreef Afwezig het volgende:
Lijkt me toch dat engelsen in dit soort weersomstandigheden in het voordeel zijn.
Dalijk heeft die seedorf zo dat cumshot van ten apel zo van uit het commentaarhokje recht in z'n smoelwerk.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:48 schreef WeebI het volgende:
hij begint nu al
Seedooooooooooooooooooooooorf!!!!1111111112z0mg
lekker tussen de bergen knallenquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:49 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Mwah dit zijn ze ook wel gewend in Noord-Italië hoor.
Mwa, in Engeland regent het wel vaak, maar noodweer als dit komt in Italië denk ik net zo vaak voor.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:48 schreef Afwezig het volgende:
Lijkt me toch dat engelsen in dit soort weersomstandigheden in het voordeel zijn.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:48 schreef WeebI het volgende:
hij begint nu al
Seedooooooooooooooooooooooorf!!!!1111111112z0mg
zeikerd.. zolang ie maar rond isquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:50 schreef jorienvdherik het volgende:
wat is die nieuwe CL bal toch lelijk he...
idd vooral 's nachts. en dan 's morgens heerlijk weer alsof er niks gebeurd isquote:
feyenoord zal er iig niet mee gaan spelenquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:50 schreef jorienvdherik het volgende:
wat is die nieuwe CL bal toch lelijk he...
gelukkig niet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:52 schreef BigFire het volgende:
[..]
feyenoord zal er iig niet mee gaan spelen![]()
Zet die dingen dan afquote:
Feyenoord dan eerst in de kuip in uefa cupquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:53 schreef WeebI het volgende:
gelukkig is dat veld beter dan dat van Artmedia Petrzalka vorig seizoen tegen FC Porto
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |