Lekker de bergen inquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, maar veel meer naar het westen. Bodensee, Zwitserse grens, Schaffhausen, dat soort plekken
Omdat ik dan niet het gevoel heb allerlei nuttigs te moeten doenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:35 schreef Kuukske het volgende:
Hoezo es?
Es hier even werken en dan ik lekker vrij zijn.quote:
Ik denk dat ik dan toch liever mijn bed ga opmakenquote:
Het was te proberen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:48 schreef es70 het volgende:
Ik denk dat ik dan toch liever mijn bed ga opmaken(hoewel ik dat ook altijd een behoorlijke worstelpartij vind
). Zometeen. Als ik mijn thee op heb. Echt.
Hehe.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:48 schreef Kuukske het volgende:
Ik ook! Nouja, naar m'n ouders dan.
Rond een uur of 8/half 9 ga ik naar huis.
Ik ga mezelf naar de sportschool slepen. Maar echt zin heb ik ook niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:52 schreef Sjowhan het volgende:
Bijna 17uur.. Tijd om dan naar huis te gaan.
Vanavond denk niet sporten, ben denk nog namoe ofzo
Boodschappen hoef ik vanavond niet te doen (zat vreet in huis), maar over 't sporten denk ik echt nog wel na vanavondquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ga mezelf naar de sportschool slepen. Maar echt zin heb ik ook niet.
En daarna nog boodschappen doen.. sigh.
De kinderen zijn je te vermoeiend?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:35 schreef es70 het volgende:
Ik ben blij dat ik morgen weer gewoon mag werken.
oeps, pagina verversen is wel eens handig.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Omdat ik dan niet het gevoel heb allerlei nuttigs te moeten doen. Ik werk dan immers al en doe vooral het noodzakelijke
.
Maar ik ben nog niet helemaal van God los en strijken ga ik dus echt niet doen vandaag.
Moet nog wel mijn bed opmaken, volgens mij is de sprei nu wel droog. Dat en koken, dan is het wel weer genoeg voor vandaag
.
Nee, niet eensquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De kinderen zijn je te vermoeiend?
Goedemiddag weer.was een beetje druk met vanalles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |