en nu werkt het welquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oeps foutje.....tweede poging met 2e PM....
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat probleem ken ikquote:
zie je wel.....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
die van mij zit ook al moeilijk te doen...
Lijkt er wel op he...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
JIJ HEBT MIJN PC DUS BESMET......![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:
jaja.....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb niks gedaan!
Het is het BlueTooth virus.
![]()
Waar heb jij die bluetoothdinges eigenlijk vandaan?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb niks gedaan!
Het is het BlueTooth virus.
![]()
nee...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:15 schreef OA het volgende:
[..]
Waar heb jij die bluetoothdinges eigenlijk vandaan?![]()
Toch niet zomaar op straat van iemand gekocht die "hee, psssst, vriend, wat kopen..." roept...![]()
Denk ik ook ja...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:14 schreef eer-ik het volgende:
't is gewoon windows
Het enige wat je eraan kan doen, is formatteren, en dan alles er overnieuw opzetten...
ik heb nog nooit gehoord van een bluetooth module die een virus bevatte...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:15 schreef OA het volgende:
[..]
Toch niet zomaar op straat van iemand gekocht die "hee, psssst, vriend, wat kopen..." roept...![]()
zeg nooit nooit.....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb nog nooit gehoord van een bluetooth module die een virus bevatte...
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:15 schreef OA het volgende:
[..]
Gelukkig maar... 14.gifquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tuurlijk niet,
zie ik er zo dom uit dan?
![]()
(ze maakte smakkende geluidjes en had een kort rokje aan)
Made in Bulgaria ofzo...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb nog nooit gehoord van een bluetooth module die een virus bevatte...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |