Ja, want het is echt wel een vredelievend geloof hoor! Lees het nieuws iedere dag maar.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:13 schreef Lightning_NL het volgende:
Maar dat zijn slechts de excessen van de Islam
het nieuws van de linkse media zekerquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:14 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Ja, want het is echt wel een vredelievend geloof hoor! Lees het nieuws iedere dag maar.![]()
"Ze vroeg er om"quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Mensen suggestie's voor een betere TT ?
??huh?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:21 schreef Logitik het volgende:
godverdomme, dank je. nu heb ik meteen weer spyware op mijn pc
Ik lees weinig(misschien lees ik te weinig ) dat er iemand in de middeleeuwen doodgetrapt werd door een paar 100 man, die tijd stond wel bekend om de brute martelingen, maar niet omdat iemand verliefd was op iemand van een ander geloof.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:32 schreef tbs-johny het volgende:
ik durf niet eens te kijken.., tuig wat in de middeleeuwen is blijven hangen is het..
zou er bijna racistisch van worden
Als je dat grappig vond ben je echt ziek, meneer de voorbeeldfunctiequote:
Suggestie voor de OP ook goed? Er wordt door Fok! ook niet gelinkt anar onthoofdingen, waarom wel hiernaar?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Mensen suggestie's voor een betere TT ?
uitgerekend dat jij dit weer gaat dreigen...typischquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:05 schreef Mutant01 het volgende:
Als dit trouwens bedoelt is, als moslimbash topic, gaat ie gewoon dicht.
Ik vond de opmerking niet grappig ik vond het grappig dat hij zoiets zegt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:46 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Als je dat grappig vond ben je echt ziek, meneer de voorbeeldfunctie![]()
Jazeker, uitgerekend IK. Als je daar problemen mee hebt, moet je maar gaan huilen bij een FA ofzo. Bashtopics horen NIET in NWS thuis, de personen die reageren maken of breken het topic dus bij deze.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:10 schreef Mrln het volgende:
[..]
uitgerekend dat jij dit weer gaat dreigen...typisch![]()
Jankzak.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:46 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Als je dat grappig vond ben je echt ziek, meneer de voorbeeldfunctie![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:10 schreef Mrln het volgende:
[..]
uitgerekend dat jij dit weer gaat dreigen...typisch![]()
kan je misschien dan ook even kijken naar het topic dat de israelisch weer grond gebruiken voor de bouw van hun muur. daar staat nogal wat moderatorwaardig spul in. kijk maar eens.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:05 schreef Mutant01 het volgende:
Als dit trouwens bedoelt is, als moslimbash topic, gaat ie gewoon dicht.
Daar hebben we feedback voor, ik zal er nu eens naar kijken. Gelieve feedback in feedback plaatsen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kan je misschien dan ook even kijken naar het topic dat de israelisch weer grond gebruiken voor de bouw van hun muur. daar staat nogal wat moderatorwaardig spul in. kijk maar eens.
ok snorry.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daar hebben we feedback voor, ik zal er nu eens naar kijken. Gelieve feedback in feedback plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |