Wheheh, niet gezien, zat op veilige afstand op een bootje in de zonquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:37 schreef Garisson72 het volgende:
ik zag trouwens bij Boris iedereen weglopen, was die zo slecht dan?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:37 schreef Garisson72 het volgende:
ik zag trouwens bij Boris iedereen weglopen, was die zo slecht dan?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:33 schreef PallominnoXIII het volgende:
Wie heeft er lopen kleien op Koninginnenach, bij kebab delight?
nou ja, ik persoonlijk stond er niet van te kijken (en ik stond er ook niet BIJ te kijken trouwens, bij Boring Boris...quote:
Ik vond het eigenlijk wel compleet kutquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:28 schreef ZwarteMagika het volgende:
Wat is dat kind van Roosbeef irritant zegWel een goeie stem, dat dan weer wel..
dat is mijn sportschool!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:01 schreef voodoolady het volgende:
Heeft iemand weleens bij indoor action in het spijkerkwartier gesport?
Misschien is dat wel zo handig jaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
wel vrij eenzijdig wat ik doe, wil binnenkort eens gaan vragen naar een rondleiding langs de apparaten zodat ik weet hoe ik die moet gebruiken.![]()
Wat ben jij van plan te gaan doen dan, voodoolady?
Nastyquote:Man gespietst op hek in Oosterbeek
OOSTERBEEK - Een 53-jarige man uit Toldijk is dinsdag gewond geraakt nadat hij op een gepunt hek was gevallen. Hij is met diverse verwondingen aan hoofd, borst en been naar ziekenhuis Rijnstate in Arnhem gebracht.
Volgens getuigen was het slachtoffer rond 12.30 uur op een ladder bezig om richtingaanwijzerborden te vervangen bij een mast op ruim 2,5 meter hoogte.
Door nog onbekende oorzaak schoof de ladder onderuit en viel de man voorover op een tuinhek. De man werd volgens de politie als het ware gespietst op de punten van het hek.
ws kun je best een gratis proefles doen, kun je zien of het wat is!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:40 schreef voodoolady het volgende:
Ja 27,50 had ik ook al gehoord, klinkt goed ik ga maar eens een les meedoen vrijdagochtend.
doet mij denken aan die fijne foto's op Ogrish... maar dat liep dan natuurlijk fataal af. Anders kom je nooit aan je 15 minutes of fame op Ogrish.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:50 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik las het idd, deed me meteen denken aan een aflevering van 12 Steden 13 Ongelukken waar precies hetzelfde gebeurde
Da's heel erg jammerquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:36 schreef fraubitch het volgende:
ik ben er vrijdag niet bij hoor ik net
sorry remlof
kan ik niet bij jou blijven pitten ofzo? er rijd nl geen trein terug en ik kan blijkbaar niet met die mannen meequote:
Tuurlijkquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:45 schreef fraubitch het volgende:
[..]
kan ik niet bij jou blijven pitten ofzo? er rijd nl geen trein terug en ik kan blijkbaar niet met die mannen mee
quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:52 schreef fraubitch het volgende:
[..]
![]()
heb eigenlijk al niet eens meer zin om mee te gaan![]()
Je had het weer wel mee voor je shootsquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:23 schreef sanni het volgende:
[afbeelding] Arnhem. Groot en gesellig. Morgen de laatste dag en dan weer huiswaarts.
en wat nog belangrijker is: zijn de foto's ergens te bezichtigen? of ga je er hier wat van posten?quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Je had het weer wel mee voor je shoots
Waar ben je zoal geweest?
hehe, paar jaar geleden bij mijn (ouders) oude crib was er ook een kat op die spiezen gevallen, die was toch aardig dood.quote:
quote:Op zondag 29 april 2007 17:44 schreef Hertog_Martin het volgende:
Arnhem kent trouwens zoveel groen he voor een stad, zoveel parkjes en wandelpaden, met mooi weer is Arnhem echt chill
neh, die leeftijd was ik net voorbij helaas. En toen ik mijn broertje ervan vertelde, 20 min later, was dat beest al wegquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:50 schreef Garisson72 het volgende:
en die hebben jullie uiteraard eerst goed rijp laten worden alvorens een vuurtje te gaan stoken onder het hekwerk?![]()
kijk, daar hebben we wat aanquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:29 schreef Adelante het volgende:
Wij gaan meestal in Zevenaar zwemmen (Lentebad), net iets rustiger en met name de avonden zijn 18+ dus geen irritante kinderen.
Ik vond in Arnhem De Grote Koppel ook wel oke...
Goed getimed zo na een maand volop lente en een beetje zomer die volgende week weer overgaat in regen, regen, regen!quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:44 schreef Adelante het volgende:
vanaf 10 mei kun je ook weer buiten zwemmen in klarenbeek
regenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:49 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Goed getimed zo na een maand volop lente en een beetje zomer die volgende week weer overgaat in regen, regen, regen!
jij hebt gewoon geen zin om die coryfeeėn van je te sproeien!quote:
neequote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
jij hebt gewoon geen zin om die coryfeeėn van je te sproeien!![]()
wageningen? einde bezetting? morgen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:21 schreef -skippybal- het volgende:
Wie gaat er morgen dan naar Wageningen om het einde van de bezetting te betreuren?
Bevrijdingsfestivalquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:23 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
wageningen? einde bezetting? morgen?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:26 schreef ZwarteMagika het volgende:
Weet iemand toevallig hoelaat de laatste bus vanuit Wageningen richting arnhem 's avonds teruggaat?
5 euroquote:Extra nachtbussen richting Arnhem
Na afloop van het Bevrijdingsfestival vertrekken er extra nachtbussen naar Arnhem vanaf het busstation in Wageningen:
om 0.30 uur (lijn 50 en lijn 86)
en om 1.00 uur (lijn 50 en lijn 86)
Voor de nachtbus geldt een speciaal tarief van 5 euro (ongeacht de afstand).
die een beetje gay hun broer gaan lopen te huggen...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:20 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
neeen dan word ik steeds weer lastig gevallen door buurmannen enzo
iddquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
die een beetje gay hun broer homovriendje gaan lopen te huggen...midden op straat...
![]()
Mooi beeld krijgen ze daar zo van Nederlandquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:00 schreef Smeich het volgende:
De Honigkamp bedoel je? Internationale studenten zitten daar.
Nee, niet de honigkamp, het is daarvoor, meer richting Velp, daar zitten ook allemaal studenten in zo'n wit woonhok.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:00 schreef Smeich het volgende:
De Honigkamp bedoel je? Internationale studenten zitten daar.
check wel even aangepaste openingstijden ivm meivakantie hequote:
Nee, geen idee waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:11 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Nee, niet de honigkamp, het is daarvoor, meer richting Velp, daar zitten ook allemaal studenten in zo'n wit woonhok.![]()
Okay, dus we hebben volgens de website slechts 2 bands. Het is een bandjescompetitie, ze spelen per band 1 set van max. 50 minuten. Er is nogsteeds gedoe gaande met geluidsoverlast, het is geen Rocktempel, dus bands moeten zich daarop aanpassen en men mag maar max. 3 eigen nummers spelen. Althans voor zover een greep uit het regelement van Lust4ive (waar dit volgens mij onder valt).quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:48 schreef remlof het volgende:
Vergeet niet vanavond vanaf 10 uur Dribbel_ met z'n band Too Loud For Granny in Jules
En ook nog twee andere bands, elke band 2 sets van een half uur geloof ik...
Ow ok, wat ik schreef is wat ik van Dribbel_ heb gehoord. Nou ja we zullen wel zien zometeenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:43 schreef Vork het volgende:
[..]
Okay, dus we hebben volgens de website slechts 2 bands. Het is een bandjescompetitie, ze spelen per band 1 set van max. 50 minuten. Er is nogsteeds gedoe gaande met geluidsoverlast, het is geen Rocktempel, dus bands moeten zich daarop aanpassen en men mag maar max. 3 eigen nummers spelen. Althans voor zover een greep uit het regelement van Lust4ive (waar dit volgens mij onder valt).
Maar ik kom wel even kijken hoor
Wat ik had begrepen is dat dit allemaal op het laatste moment is geregeld. Dus als er mensen zijn die wat weten, dan weten ze dat waarschijnlijk pas net. Of is het net pas? Of nouja laat maar, ik zal het wel zien zo.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:38 schreef remlof het volgende:
Ow ok, wat ik schreef is wat ik van Dribbel_ heb gehoord. Nou ja we zullen wel zien zometeen
heb ik inmiddels gedaanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
check wel even aangepaste openingstijden ivm meivakantie he
Normaal zijn er drie bands, maar vanavond maar twee... Zie 'programma' op www.lust4live.nlquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:08 schreef Vork het volgende:
[..]
Wat ik had begrepen is dat dit allemaal op het laatste moment is geregeld. Dus als er mensen zijn die wat weten, dan weten ze dat waarschijnlijk pas net. Of is het net pas? Of nouja laat maar, ik zal het wel zien zo.
Vandaar dat wat ik dus zeiquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:21 schreef remlof het volgende:
Normaal zijn er drie bands, maar vanavond maar twee... Zie 'programma' op www.lust4live.nl
Dat was Remlof nietquote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:31 schreef -skippybal- het volgende:
Lekker Remlof, bel me vaker in drukke tenten zodat ik je tenminste goed kan verstaan![]()
quote:
Op de BBQ er meequote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:03 schreef ZwarteMagika het volgende:
D'r lag een heel zielig dood jong reigertje bij de vijver in Sonsbeek![]()
bij angerenstein liggen grote ganzen langs de kant, kun je zo op de gril gooienquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:03 schreef ZwarteMagika het volgende:
D'r lag een heel zielig dood jong reigertje bij de vijver in Sonsbeek![]()
Hier (Presikhaaf) zijn er ook nog zat van die dingen. Moet je ze alleen wel zelf even vangenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:02 schreef Yonah het volgende:
bij angerenstein liggen grote ganzen langs de kant, kun je zo op de gril gooien![]()
you're only making it worse!!quote:Op zondag 6 mei 2007 14:52 schreef Vork het volgende:
Hey, om mijn krakersimago nog een beetje glans te geven, ik ben nog wel gewoon vegetariėr
ja jezus, je ontkent kraker te zijn maar ondertussen wel een diehard vegetarierquote:
heee buurmanquote:Op zondag 6 mei 2007 15:07 schreef Garisson72 het volgende:
je wordt er melancholisch van hč
foie grasquote:Op zondag 6 mei 2007 14:50 schreef Quickie_Butt het volgende:
Dus binnenkort een meet met zelfgevangen ganzenlever?
quote:Op zondag 6 mei 2007 15:16 schreef Vork het volgende:
Hey, maar ik betaal wel huur. Iedere maand en altijd optijd
idd ja, dat las ik vorige week pas en vanaf toen heb ik besloten dat niet meer te gaan eten... maar het is zo verdomd lekker en ik ga over enkele weken naar Parijs..quote:
Moet ik dan m'n eigen woning gaan kraken ofzo?quote:Op zondag 6 mei 2007 15:19 schreef Quickie_Butt het volgende:dan doe je iets verkeerd hoor, krakers betalen namelijk geen huur
zei toch dat het wel oke was daarquote:
wanneer gaan ze die pauperflats eens neerhalen daar, vriend van me zit er ook en die betaalt al acht jaar structureel te weinig, omdat het sloopwoningen zouden zijnquote:Op zondag 6 mei 2007 15:54 schreef Vork het volgende:
[..]
Moet ik dan m'n eigen woning gaan kraken ofzo?
je hebt helemaal gelijkquote:Op zondag 6 mei 2007 15:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
zei toch dat het wel oke was daarook nog zo'n turks stoombad gedaan?
Wat zeg ik hier toch?quote:Op zondag 6 mei 2007 17:40 schreef Paaskonijn het volgende:
Arnhem de mooiste stad van Gelderland
de waarheid?quote:
ik heb spijtquote:Op zondag 6 mei 2007 23:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo ook weer thuis
Hierbij nog een keer iedereen bedankt die was komen kijken naar het optredenhoop dat jullie het leuk vonden, ik vond het in ieder geval erg tof dat jullie zijn komen kijken
Je liegt!quote:
ff kijkenquote:Op maandag 7 mei 2007 00:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Je liegt!
Ik vond het ook tof, filmpje van een van de nummers die ze speelden staat in hele slechte telefoon kwaliteit hier.
Ik had nog zo gezegd "neem een mandje matje mee"quote:Op maandag 7 mei 2007 00:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ff kijken
en bedankt voor de slaapplek
en voor de 2 uur die ik heb kunnen slapen op die klote bank van je
Ja i know maar dat kon ik echt niet óók nog eens meeslepenquote:Op maandag 7 mei 2007 00:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had nog zo gezegd "neem een mandje matje mee"
kon je je roadie toch wel laten meenemen?quote:Op maandag 7 mei 2007 00:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja i know maar dat kon ik echt niet óók nog eens meeslepen![]()
zo lijkt het echt alsof ze enorm bagger spelenquote:Op maandag 7 mei 2007 00:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Je liegt!
Ik vond het ook tof, filmpje van een van de nummers die ze speelden staat in hele slechte telefoon kwaliteit hier.
ik heb er ook van genoten, vooral jullie raggende bassist was goed bezig! (maar jij ook, Dribbel_ ! )quote:Op maandag 7 mei 2007 02:08 schreef fraubitch het volgende:
ik vond het erg leuk bij je remlofen iedereen die geweest is, bedankt! was super gezellig!
daar lijkt het wel opquote:Op maandag 7 mei 2007 09:50 schreef voodoolady het volgende:
Was dit dan toch de eerste geslaagde Arnhem meet?
om Q_B's sig te citeren: ja!quote:Op maandag 7 mei 2007 09:50 schreef voodoolady het volgende:
Was dit dan toch de eerste geslaagde Arnhem meet?
is dat mijn sig? ik dacht mijn ondertitel?quote:
ik haal die twee altijd door elkaar. U R right.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:55 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
is dat mijn sig? ik dacht mijn ondertitel?
Of vond je de uitspraak van Cartman wel van toepassing hier?
Alwaysquote:Op maandag 7 mei 2007 10:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ik haal die twee altijd door elkaar. U R right.![]()
no shit sherlockquote:Op maandag 7 mei 2007 11:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Ach ik heb eigenlijk geen breezers gezien ofzo
het was nog best druk eigenlijk!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:19 schreef Adelante het volgende:
Ohjah Muck, lag je alleen in dat zwembad vanmiddag ofzo? Ik kwam er met de fiets langs en er stonden geloof ik vier auto's
Nou ik vind die trap van Jules ook erg gevaarlijk, ik denk met iets teveel bier op dat je een mooie stuiter naar beneden maaktquote:Op maandag 7 mei 2007 13:10 schreef -skippybal- het volgende:
The Cavern is vet![]()
Met die retelink trap waar je bij een valpartij gelijk een gordijn en fotoplay machine meeneemt![]()
maar gelukkig was ik er hč... G72 to the rescue!quote:Op maandag 7 mei 2007 14:47 schreef Quickie_Butt het volgende:
Nou ik vind die trap van Jules ook erg gevaarlijk, ik denk met iets teveel bier op dat je een mooie stuiter naar beneden maakt
quote:Op maandag 7 mei 2007 13:10 schreef -skippybal- het volgende:
The Cavern is vet![]()
Met die retelink trap waar je bij een valpartij gelijk een gordijn en fotoplay machine meeneemt![]()
ik vond de trap enger dan jou, want jij bent helemaal niet zo eng als dat dribbel_ steeds beweertquote:Op maandag 7 mei 2007 14:47 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Nou ik vind die trap van Jules ook erg gevaarlijk, ik denk met iets teveel bier op dat je een mooie stuiter naar beneden maakt
Ik moet dribbel_ echt nodig eens over de knie leggen want ik ben helemaal niet engquote:Op maandag 7 mei 2007 15:06 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik vond de trap enger dan jou, want jij bent helemaal niet zo eng als dat dribbel_ steeds beweert
quote:Op maandag 7 mei 2007 14:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
maar gelukkig was ik er hč... G72 to the rescue!![]()
*rilquote:Op maandag 7 mei 2007 15:38 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ik moet dribbel_ echt nodig eens over de knie leggen want ik ben helemaal niet eng![]()
Nijmegenquote:Op maandag 7 mei 2007 15:41 schreef Paaskonijn het volgende:
Een Jan uit Nijmegen vind Arnhem een prachtige stad met een goede voetbalclub
Gek hč?
wie is die gele kikkerquote:Op maandag 7 mei 2007 15:46 schreef Quickie_Butt het volgende:
[[url=http://img452.imageshack.us/img452/9464/spa0162dt2.th.jpg]afbeelding][/url]
omg wat doe jequote:Op maandag 7 mei 2007 15:46 schreef Quickie_Butt het volgende:
[[url=http://img452.imageshack.us/img452/9464/spa0162dt2.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
Gek hč?quote:
das dribbel en ikquote:Op maandag 7 mei 2007 16:30 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik zie alleen jou en een gozer.. of is de chick fraubitch en ben jij toch wél een gozer?
jezus newbie die je er bentquote:Op maandag 7 mei 2007 16:30 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik zie alleen jou en een gozer.. of is de chick fraubitch en ben jij toch wél een gozer?
ja! want ik had roze sokjes aan!quote:Op maandag 7 mei 2007 17:01 schreef Slarioux het volgende:
Zelfs ik zag dat fraubitch een meisje was!
the_witchquote:Op maandag 7 mei 2007 17:06 schreef Garisson72 het volgende:
ik ga morgen een foto posten van het festijn, met daarop Dribbel_ en het achterhoofd van Herald! en zijn love interest, vandewelke ik de naam niet meer weet
stay tuned!
Ik heb de foto's even snel bekijken maar de kwaliteit was nogal bagger vanwege het schaarse licht. Zal zo als ik thuis nog eens kijken of er nog een paar postbaar zijnquote:Op maandag 7 mei 2007 17:09 schreef Garisson72 het volgende:
nee sorry, vandaag geen tijd meer...
overigens, Remlof heeft ook bewijsmateriaal verzameld - zien we daar nog iets van?
het is eigenlijk meer een butt-kloonquote:Op maandag 7 mei 2007 17:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
A) Geen newbie
B) Ik eis wat meer respect van een kut-kloon
ikquote:Op maandag 7 mei 2007 17:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
A) Geen newbie
B) Ik eis wat meer respect van een kut-kloon
die van mijn zijn ook allemaal baggerquote:Op maandag 7 mei 2007 17:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb de foto's even snel bekijken maar de kwaliteit was nogal bagger vanwege het schaarse licht. Zal zo als ik thuis nog eens kijken of er nog een paar postbaar zijn
Hey Q_B, die monneer op de achtergrond op foto 2 lijkt me wel iets voor jou!quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:24 schreef Garisson72 het volgende:
zoals beloofd:
[afbeelding]
eigenlijk Remlof's twee foto´s in één, met Dribbel_ (uiterst herkenbaar) rechts en de raggende bassist links (op dit moment beperkt raggend
) en in de voorgrond de onvolprezen Herald en zijn love interest The_Witch op het lieftallige achterhoofd gezien.
Ja hij was tof, je zag echt dat ie aan het einde de neiging had om z'n gitaar in stukken te slaan en dat het enige dat hem daarvan weerhield zijn financiele situatie wasquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:36 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
de bassist
Ik vind dat we een speciaal fantopic moeten maken, alleen voor de bassist![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hij was tof, je zag echt dat ie aan het einde de neiging had om z'n gitaar in stukken te slaan en dat het enige dat hem daarvan weerhield zijn financiele situatie was
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hij was tof, je zag echt dat ie aan het einde de neiging had om z'n gitaar in stukken te slaan en dat het enige dat hem daarvan weerhield zijn financiele situatie was
En het is alweer voorbijquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:29 schreef Hertog_Martin het volgende:
Juh, gaat aardig tekeer
Arnhem-Noordquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:35 schreef Vork het volgende:
Als ik regen was, dan zou ik ook nog wel even extra vallen op Zuid
je bent zeker niet stoned nu?quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:30 schreef Vork het volgende:
[..]
Soms komt er nog wel eens wat zinnigs uit he
Ik had die foto gewoon nog van je met iteejerquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:30 schreef Vork het volgende:
[..]
Soms komt er nog wel eens wat zinnigs uit he
quote:Treinverkeer gestremd na aanrijding
ELST - Het treinverkeer in de regio Arnhem-Nijmegen ondervindt veel hinder van een ongeval. Bij station Elst werd woensdagochtend iemand aangereden. Het slachtoffer is overleden.
Er rijden geen treinen tussen Arnhem en Nijmegen en tussen Arnhem en Zetten-Andelst.
Doorgaande reizigers tussen Utrecht en Nijmegen kunnen volgens ProRail omreizen via Den Bosch. Doorgaande reizigers tussen Den Bosch en Zwolle kunnen omreizen via Utrecht Centraal.
Ja wat voor sukkel ben je dan zegquote:Volgens getuigen wilde de man het spoor oversteken, terwijl de bomen dicht waren. Hij kwam onder de trein Zutphen- Nijmegen en overleed ter plekke. Voor de getuigen heeft de politie slachtofferhulp geregeld.
Als je nou de grap snapt praten we verderquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:53 schreef ZwarteMagika het volgende:
RIP voor de nabestaanden snap ik nooit zo.. alsof die dat gaan zitten lezen
quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:46 schreef Quickie_Butt het volgende:
Darwin award en RIP voor de nabestaanden
oh we zitten hier niet op de FP he?
stil maarquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:53 schreef ZwarteMagika het volgende:
RIP voor de nabestaanden snap ik nooit zo.. alsof die dat gaan zitten lezen
ik niet, thank Godquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:15 schreef Garisson72 het volgende:
zeg Arnhemmers, zeg eens eerlijk : wie van jullie vergeet de 't' aan het einde van een woord als hij/zij spreekt, zoals het een echt Arnhemmert betaamt?
dus eigenlijk: wie van jullie durft te vragen om 'respek' ?
wie zegt dat iets 'juis' is, of 'correc' ?
Helaas.. heb er ook last van.....quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:15 schreef Garisson72 het volgende:
zeg Arnhemmers, zeg eens eerlijk : wie van jullie vergeet de 't' aan het einde van een woord als hij/zij spreekt, zoals het een echt Arnhemmert betaamt?
dus eigenlijk: wie van jullie durft te vragen om 'respek' ?
wie zegt dat iets 'juis' is, of 'correc' ?
correctie:quote:
Ik hoor ze hier ook vaak dingen zeggen als "Ik kan hem goed" ipv "Ik ken hem goed" of (en deze is echt ergquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:03 schreef Slarioux het volgende:
Vriend van mij zegt altijd "tot" ipv "dat". Dat is pas irritant
"Ja hij zei al dat hij dat gedaan had" wordt "Ja hij zei al tot hij dat gedaan had".
Wat een lullo weer. Daardoor had ik dus 45 minuten vertragingquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:13 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ja wat voor sukkel ben je dan zeg![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:38 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wat een lullo weer. Daardoor had ik dus 45 minuten vertraging![]()
Er viel wel een neger van de trap op Centraal, toen was ik de vertraging alweer vergeten
pics?quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:38 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wat een lullo weer. Daardoor had ik dus 45 minuten vertraging![]()
Er viel wel een neger van de trap op Centraal, toen was ik de vertraging alweer vergeten
Ech?quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:38 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ja die liep tegen zo stalen trede aan, viel voorover en gleed toen met z'n poten weg zo een tree of 4-5 naar beneden.quote:
Echt centimeters te kort gewoonquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:34 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ohw ze zijn niet voor niks zo goedkoop dus?Is 't erg verneukt?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:35 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Echt centimeters te kort gewoon![]()
Zegt ze dat ze het op de groei heeft geknipt![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:48 schreef ZwarteMagika het volgende:
Mijn vaste kapper bevalt me ook steeds minder (tegenover Super de Boer op de Amsterdamsweg), vorige week heeft ie t ook veel te kort geknipt, het model ziet eruit alsof ik zelf met een keukenschaar aan de gang ben geweest, en hij bleef nog een paar keer met z'n kam achter m'n piercing hangen ook(je ziet toch dat dat ding er zit, doe dan effe voorzichtig
) Daar gaan we dus ook niet meer naartoe
quote:
hij bedoelt vast dat er mist hangtquote:
Whehe, kneusquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:32 schreef -skippybal- het volgende:
Vannacht lagen er trouwens best veel bloemen op station Elst voor die slimme keren van gister (was weer eens heel druk bezig met de Sodoku waardoor ik het station miste en dus lekker vanuit Elst mocht lopen in de regen)
die van mij ligt ergens in eeen tas....quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:21 schreef -skippybal- het volgende:
Mijn preferendum () stembiljet ligt al in de container
![]()
Komt omdat het een zwaar kansloos iets is wat geen enkele zelfrespecterende stad zou uitvoeren...quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:43 schreef Arjan het volgende:
Ik had nog nooit van een preferendum gehoord eik
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:04 schreef remlof het volgende:
Ow ja dat preferendum () op 6 juni...
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ik weet nog niet wat ik ga stemmen, moet me er eerst nog eens wat meer in verdiepen.
Ik mag hopen van nietquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:34 schreef Garisson72 het volgende:
Pluvius regeert weer flink boven Arnhem...
blijft dat zo dit weekend?
Ach zolang er geen spetters komen op het Nuon logo maakt het toch niet uit?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:21 schreef Adelante het volgende:
Niet op bedrijfsfeestjes, dan mag je niet vies worden
Ach, dat logo is volgend jaar toch anders: Nusent/Essuonquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach zolang er geen spetters komen op het Nuon logo maakt het toch niet uit?
Stoppen met posten in dit topic en de volgende delen wil wel eens helpen!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Kan ik dit topic niet op lage prioriteit zetten?
jij ook al?... ik moet mijn ramen hier vasthouden!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:20 schreef OudFruit het volgende:
Vanwaar dat vuurwerk??!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |