Wheheh, niet gezien, zat op veilige afstand op een bootje in de zonquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:37 schreef Garisson72 het volgende:
ik zag trouwens bij Boris iedereen weglopen, was die zo slecht dan?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:37 schreef Garisson72 het volgende:
ik zag trouwens bij Boris iedereen weglopen, was die zo slecht dan?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:33 schreef PallominnoXIII het volgende:
Wie heeft er lopen kleien op Koninginnenach, bij kebab delight?
nou ja, ik persoonlijk stond er niet van te kijken (en ik stond er ook niet BIJ te kijken trouwens, bij Boring Boris...quote:
Ik vond het eigenlijk wel compleet kutquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:28 schreef ZwarteMagika het volgende:
Wat is dat kind van Roosbeef irritant zegWel een goeie stem, dat dan weer wel..
dat is mijn sportschool!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:01 schreef voodoolady het volgende:
Heeft iemand weleens bij indoor action in het spijkerkwartier gesport?
Misschien is dat wel zo handig jaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
wel vrij eenzijdig wat ik doe, wil binnenkort eens gaan vragen naar een rondleiding langs de apparaten zodat ik weet hoe ik die moet gebruiken.![]()
Wat ben jij van plan te gaan doen dan, voodoolady?
Nastyquote:Man gespietst op hek in Oosterbeek
OOSTERBEEK - Een 53-jarige man uit Toldijk is dinsdag gewond geraakt nadat hij op een gepunt hek was gevallen. Hij is met diverse verwondingen aan hoofd, borst en been naar ziekenhuis Rijnstate in Arnhem gebracht.
Volgens getuigen was het slachtoffer rond 12.30 uur op een ladder bezig om richtingaanwijzerborden te vervangen bij een mast op ruim 2,5 meter hoogte.
Door nog onbekende oorzaak schoof de ladder onderuit en viel de man voorover op een tuinhek. De man werd volgens de politie als het ware gespietst op de punten van het hek.
ws kun je best een gratis proefles doen, kun je zien of het wat is!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:40 schreef voodoolady het volgende:
Ja 27,50 had ik ook al gehoord, klinkt goed ik ga maar eens een les meedoen vrijdagochtend.
doet mij denken aan die fijne foto's op Ogrish... maar dat liep dan natuurlijk fataal af. Anders kom je nooit aan je 15 minutes of fame op Ogrish.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:50 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik las het idd, deed me meteen denken aan een aflevering van 12 Steden 13 Ongelukken waar precies hetzelfde gebeurde
Da's heel erg jammerquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:36 schreef fraubitch het volgende:
ik ben er vrijdag niet bij hoor ik net
sorry remlof
kan ik niet bij jou blijven pitten ofzo? er rijd nl geen trein terug en ik kan blijkbaar niet met die mannen meequote:
Tuurlijkquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:45 schreef fraubitch het volgende:
[..]
kan ik niet bij jou blijven pitten ofzo? er rijd nl geen trein terug en ik kan blijkbaar niet met die mannen mee
quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:52 schreef fraubitch het volgende:
[..]
![]()
heb eigenlijk al niet eens meer zin om mee te gaan![]()
Je had het weer wel mee voor je shootsquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:23 schreef sanni het volgende:
[afbeelding] Arnhem. Groot en gesellig. Morgen de laatste dag en dan weer huiswaarts.
en wat nog belangrijker is: zijn de foto's ergens te bezichtigen? of ga je er hier wat van posten?quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Je had het weer wel mee voor je shoots
Waar ben je zoal geweest?
hehe, paar jaar geleden bij mijn (ouders) oude crib was er ook een kat op die spiezen gevallen, die was toch aardig dood.quote:
quote:Op zondag 29 april 2007 17:44 schreef Hertog_Martin het volgende:
Arnhem kent trouwens zoveel groen he voor een stad, zoveel parkjes en wandelpaden, met mooi weer is Arnhem echt chill
neh, die leeftijd was ik net voorbij helaas. En toen ik mijn broertje ervan vertelde, 20 min later, was dat beest al wegquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:50 schreef Garisson72 het volgende:
en die hebben jullie uiteraard eerst goed rijp laten worden alvorens een vuurtje te gaan stoken onder het hekwerk?![]()
kijk, daar hebben we wat aanquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:29 schreef Adelante het volgende:
Wij gaan meestal in Zevenaar zwemmen (Lentebad), net iets rustiger en met name de avonden zijn 18+ dus geen irritante kinderen.
Ik vond in Arnhem De Grote Koppel ook wel oke...
Goed getimed zo na een maand volop lente en een beetje zomer die volgende week weer overgaat in regen, regen, regen!quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:44 schreef Adelante het volgende:
vanaf 10 mei kun je ook weer buiten zwemmen in klarenbeek
regenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:49 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Goed getimed zo na een maand volop lente en een beetje zomer die volgende week weer overgaat in regen, regen, regen!
jij hebt gewoon geen zin om die coryfeeėn van je te sproeien!quote:
neequote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
jij hebt gewoon geen zin om die coryfeeėn van je te sproeien!![]()
wageningen? einde bezetting? morgen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:21 schreef -skippybal- het volgende:
Wie gaat er morgen dan naar Wageningen om het einde van de bezetting te betreuren?
Bevrijdingsfestivalquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:23 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
wageningen? einde bezetting? morgen?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:26 schreef ZwarteMagika het volgende:
Weet iemand toevallig hoelaat de laatste bus vanuit Wageningen richting arnhem 's avonds teruggaat?
5 euroquote:Extra nachtbussen richting Arnhem
Na afloop van het Bevrijdingsfestival vertrekken er extra nachtbussen naar Arnhem vanaf het busstation in Wageningen:
om 0.30 uur (lijn 50 en lijn 86)
en om 1.00 uur (lijn 50 en lijn 86)
Voor de nachtbus geldt een speciaal tarief van 5 euro (ongeacht de afstand).
die een beetje gay hun broer gaan lopen te huggen...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:20 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
neeen dan word ik steeds weer lastig gevallen door buurmannen enzo
iddquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
die een beetje gay hun broer homovriendje gaan lopen te huggen...midden op straat...
![]()
Mooi beeld krijgen ze daar zo van Nederlandquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:00 schreef Smeich het volgende:
De Honigkamp bedoel je? Internationale studenten zitten daar.
Nee, niet de honigkamp, het is daarvoor, meer richting Velp, daar zitten ook allemaal studenten in zo'n wit woonhok.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:00 schreef Smeich het volgende:
De Honigkamp bedoel je? Internationale studenten zitten daar.
check wel even aangepaste openingstijden ivm meivakantie hequote:
Nee, geen idee waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:11 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Nee, niet de honigkamp, het is daarvoor, meer richting Velp, daar zitten ook allemaal studenten in zo'n wit woonhok.![]()
Okay, dus we hebben volgens de website slechts 2 bands. Het is een bandjescompetitie, ze spelen per band 1 set van max. 50 minuten. Er is nogsteeds gedoe gaande met geluidsoverlast, het is geen Rocktempel, dus bands moeten zich daarop aanpassen en men mag maar max. 3 eigen nummers spelen. Althans voor zover een greep uit het regelement van Lust4ive (waar dit volgens mij onder valt).quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:48 schreef remlof het volgende:
Vergeet niet vanavond vanaf 10 uur Dribbel_ met z'n band Too Loud For Granny in Jules
En ook nog twee andere bands, elke band 2 sets van een half uur geloof ik...
Ow ok, wat ik schreef is wat ik van Dribbel_ heb gehoord. Nou ja we zullen wel zien zometeenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:43 schreef Vork het volgende:
[..]
Okay, dus we hebben volgens de website slechts 2 bands. Het is een bandjescompetitie, ze spelen per band 1 set van max. 50 minuten. Er is nogsteeds gedoe gaande met geluidsoverlast, het is geen Rocktempel, dus bands moeten zich daarop aanpassen en men mag maar max. 3 eigen nummers spelen. Althans voor zover een greep uit het regelement van Lust4ive (waar dit volgens mij onder valt).
Maar ik kom wel even kijken hoor
Wat ik had begrepen is dat dit allemaal op het laatste moment is geregeld. Dus als er mensen zijn die wat weten, dan weten ze dat waarschijnlijk pas net. Of is het net pas? Of nouja laat maar, ik zal het wel zien zo.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:38 schreef remlof het volgende:
Ow ok, wat ik schreef is wat ik van Dribbel_ heb gehoord. Nou ja we zullen wel zien zometeen
heb ik inmiddels gedaanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
check wel even aangepaste openingstijden ivm meivakantie he
Normaal zijn er drie bands, maar vanavond maar twee... Zie 'programma' op www.lust4live.nlquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:08 schreef Vork het volgende:
[..]
Wat ik had begrepen is dat dit allemaal op het laatste moment is geregeld. Dus als er mensen zijn die wat weten, dan weten ze dat waarschijnlijk pas net. Of is het net pas? Of nouja laat maar, ik zal het wel zien zo.
Vandaar dat wat ik dus zeiquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:21 schreef remlof het volgende:
Normaal zijn er drie bands, maar vanavond maar twee... Zie 'programma' op www.lust4live.nl
Dat was Remlof nietquote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:31 schreef -skippybal- het volgende:
Lekker Remlof, bel me vaker in drukke tenten zodat ik je tenminste goed kan verstaan![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |