Werklozen_op_dinsdagochtend_topic.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zondagstopic.
daar geloof ik niets van met al dat bloed in je bolle kopquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:34 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik krijg tenminste nog een erectie, jij niet. zwakzinnige Imbeciel.
Wie ? Yvonne of Brechtje?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:36 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Ik heb ooit eens Brechtje willen daten (met goedkeuring van Yvonne), maar ze wilde me niet![]()
KMquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:36 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Werklozen_op_dinsdagochtend_topic.
Hoi Dark_Fallus![]()
Lézen, bolle aap.quote:
Geen idee, ze heeft besloten om van m'n flat af te springen toen ze las dat ze geadopteerd was.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:38 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Alles nog goed tussen jou en Brechtje?
2 verdiepingen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Geen idee, ze heeft besloten om van m'n flat af te springen toen ze las dat ze geadopteerd was.
3quote:
Maar je woont op de eerste verdiepingquote:
Ben je snel klaar met 3 verdiepingenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ze wilt steeds opnieuw. Het is verslavend denk.. We proberen telkens een verdieping hoger.
Andersom, we hebben de eerste verdieping een paar keer gedaan maar daar gebeurde weinig mee. En dan telkens een stapje hoger. Ik zit nu op de derde en ik zie d'r net voorbij vliegen. Vanaf 5.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:46 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ben je snel klaar met 3 verdiepingen![]()
Of hoe werk je het af? van boven naar beneden?![]()
vanaf de 3e vanaf de 5e springen?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Andersom, we hebben de eerste verdieping een paar keer gedaan maar daar gebeurde weinig mee. En dan telkens een stapje hoger. Ik zit nu op de derde en ik zie d'r net voorbij vliegen. Vanaf 5.
Goed lezen hoer.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:51 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
vanaf de 3e vanaf de 5e springen?
Je flat is 3 hoog zeg je net.quote:
Ik ben het zat, ik ga brechtje nu misbruikenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik woon op de derde, nooit beweerd dat de flat niet hoger is.
Oke wacht even, ik ga der even wakker makenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:00 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik ben het zat, ik ga brechtje nu misbruiken![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Oke wacht even, ik ga der even wakker maken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |