wie is eigenlijk jouw liefdespartner?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:04 schreef yvonne het volgende:
Wat is er mis met, ik heb me verslapen?
iteejerquote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:05 schreef Straatneger het volgende:
[..]
wie is eigenlijk jouw liefdespartner?
ik neem aan dat iteejer niet de vader van brechtje isquote:
Nu we het er toch over hebbenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:05 schreef Straatneger het volgende:
[..]
wie is eigenlijk jouw liefdespartner?
je bent geslagen onderweg naar huis, je biologische klok is wat ontregeld.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:08 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Nu we het er toch over hebben
Maar juist, verslapen is geen ramp. Ik voer wel een koninginnedagbetoog. bier
Niet?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:07 schreef Straatneger het volgende:
[..]
ik neem aan dat iteejer niet de vader van brechtje is
weet ik niet!quote:
Iddquote:
juistquote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:12 schreef tlepel het volgende:
Electrische tijd is uitgevallen in huis vanacht..je wekker stond te knipperen vanmorgen en daarom ging hij niet af..
Vertel, hoe kom je aan deze theorie?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:13 schreef Straatneger het volgende:
[..]
weet ik niet!
ik heb het idee dat brechtjes vader niet meer in jullie beleveniswereldje bestaat.
Gescheiden toen brechtje nog een peuter was.
Om 5 voor 7 een topic aanmaken om een smoes te verzinnen waarom je pas om 5 voor 9 wakker wordt.quote:
Tijdzones vriend. Ik ren overigens nu de deur uitquote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Om 5 voor 7 een topic aanmaken om een smoes te verzinnen waarom je pas om 5 voor 9 wakker wordt.
Slaapfokken..
Terwijl je aan het typen bent?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:36 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Tijdzones vriend. Ik ren overigens nu de deur uit
Koningquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:59 schreef restafval het volgende:
band lek, benzine op waardoor je moest lopen naar de tankstation en terug met een vat benzine, iemand uit gezin arm gebroken en jij vorige nacht tot 3 uur in ziekenhuis omdat je diegene moest terug brengen met de auto, autosleutels kwijt, wekker stuk, stroom uitval, je broertje heeft je in de nacht stiekem opgesloten in je kamer en vergeten het je te vertellen en is naar school gegaan, je reed op de automatische piloot naar de verkeerde kant van nederland omdat daar je oma woont en je daar vaak komt, je hebt je gister lam gezopen en werd vanochtend wakker in een ander dorp,
je bent in je pyama in de auto gestapt en 30 minuten later moest je dus dat pokke eind terug rijden.
kies maar![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:07 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Koning
Overigens ben ik laat aangekomen, maar de manager was er niet.Labour day, demonstraties, allemaal gezeik waardoor een aantal mensen helemaal niet op kunnen komen dagen. Evengoed bedankt, ik sla het op voor de volgende keer
Wakker worden in een ander dorp
Ooh, die gaan we onthouden!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:23 schreef marjo84 het volgende:
Ligt eraan. Als je een bazin hebt zou ik zeggen dat je vriendin problemen had en dat je er even voor haar wilde zijn.
Als je een baas hebt zou ik zeggen dat je gisteravond stevig gescoord hebt en dat je vanochtend probeerde om het mokkel je huis uit te werken.
Enne, hopen dat je bazin / baas niet op Fok! zit! XD
En toen kwam ik op een eiland met vage monsters en 'anderen' terecht, alwaar ik enkele maanden vertoefde tot ik een onderzeeboot naar huis nam die stiekem toch niet opgeblazen was door een kale mafkees?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:05 schreef opgebaarde het volgende:
Net voordat ik wilde vertrekken stortte een boeing 747 neer in mijn achtertuin, ik heb slachtoffers gered uit het brandende wrak totdat de hulpverleners ter plaatse waren en daarna ben ik direct hier heen vertrokken want als ik wel ergens een hekel aan heb is het wel te laat komen
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:12 schreef tlepel het volgende:
Electrische tijd is uitgevallen in huis vanacht..je wekker stond te knipperen vanmorgen en daarom ging hij niet af..
Er heerst hier een zeer streng regimequote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:48 schreef Maikuuul het volgende:
Rofls.
Ik zou zeggen: ik had me verslapen
Alsof dat erg is
Aha ! verslapen he ? pak je bieze vuile smeerlap.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:56 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Er heerst hier een zeer streng regime
Ik vrees voor mijn leven tijdens het fokken
Echt?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:13 schreef Straatneger het volgende:
[..]
weet ik niet!
ik heb het idee dat brechtjes vader niet meer in jullie beleveniswereldje bestaat.
Gescheiden toen brechtje nog een peuter was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |