Doe ik ook niet meer....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:39 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Stop met bellen!![]()
Door mensen zoals jou worden we iedere nacht getrakteerd op die onzin.
En de overige 4999 mensen dan?quote:
Dat vraag ik me ook af. Het loont zeker maar hoeveel, dat wil ik ook wel eens weten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:50 schreef L-IS het volgende:
wat verdiend sbs6 als voorbeeld in een uurtje?
veelquote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:53 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Het loont zeker maar hoeveel, dat wil ik ook wel eens weten.
Dat heb ik ook gedaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:48 schreef MailGozer het volgende:
Ken hier iemand uit mijn omgeving die had ¤200,- beltegoed dat op moest, orange, dit heeft hij allemaal opgebeld aan die belspelletjes en nog geen sleutelhanger gewonnen.![]()
Ook zo mooi zijn die klokjes. Dan zetten ze ineens een timer aan van 1 minuut en dat betekent dat er "binnen een minuut een winnaar is". M.a.w. iedere sukkel die dat kwartier daarvoor heeft zitten bellen is gegarandeerd GEEN winnaarquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:32 schreef 7eVeNL het volgende:
laatst hadden ze bij sbs6 verschillende telefoons staan met een bezet lampje erop, alsof er daadwerkelijk een telefoontje wordt doorgeschakeld naar die 10 fake telefoons
zo triest![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |