Dat is een kunst hoor!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:45 schreef blomst het volgende:
Palma maakt weer veel bewegingen en loopt heen en weer, maar ze doet uiteindelijk weinig tot niets.
neeeeeeeeee wie trapt daar nu in??quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:53 schreef PumaStreamer het volgende:
Ah Palma heeft een vriendje...ben je hier vriendje??
Niet stiekem, gewoon out in the open.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:50 schreef PumaStreamer het volgende:
Zie je Rosa uit GTST tegen Ludo ooit zo praten...dacht ut nieeeeeeeeeee...Palma moet exit..Of is zij ook stiekum gekast op debielieteit.......
Mogge, ik heb al een vloer in mijn gang, dank jequote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:52 schreef PumaStreamer het volgende:
Ennuh goeie morgen BBQUEEN..lekker geslapen...?? Ik ga vandaag een vloer leggen...in mijn gang..wat jij?
Tjah...heb huisdieren zoals Puma dus..dus jah in de zoveel tijd maar een nieuw vloertje er in. Zou de waarde gedaald zijn door de bewoners in het huis...zijn net beesten NL...om het over DGk te houden haha.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mogge, ik heb al een vloer in mijn gang, dank je![]()
Reken maar van yes. Wie wil er nou naast de Tokkies wonen?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:07 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Tjah...heb huisdieren zoals Puma dus..dus jah in de zoveel tijd maar een nieuw vloertje er in. Zou de waarde gedaald zijn door de bewoners in het huis...zijn net beesten NL...om het over DGk te houden haha.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:16 schreef Meganog het volgende:
Wanneer komt de oude Huub weer terug. Wat een slappe hap. Gezellig met Herma en Palma.
Is hij zo hard aangepakt achter vorige week?
Godver jij ook al niet...de winnaar had een 1/5 lot...toch nog een paar mil...lekkah..anyway..DGK is ook een lot met veel meer kans...slechts 1 o p10 om milionair te worden...alleen koop toch liever een staatslotje denk ik haha..quote:
Echt een meesterbrein, AmanDel.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:22 schreef Meganog het volgende:
Natasia: "Nooit vuile was nat in de wasmand gooien, dan komt het weer erin en kun je het weggooien."
Amanda: "Maar het wordt toch ook nat in de wasmachine?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |