Nee, ik had hem al een tijdje klaarstaan, dus ik vroeg me af of ik alles voor niets had getiktquote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Snel, ik dat dat je ging slapen.
Ja, dit verhaal heb ik al vaker gehoord.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:46 schreef avonne het volgende:
Jaap vertelt dat hij zich op donderdag opgaf voor DGK en maandags meteen al de Kooi inging.
Is dat in overeenstemming met eerdere verhalen van hem? Klinkt nogal ongeloofwaardig
Kijk uit met oversteken, dat is op dit moment een drukke straat. Trustequote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:47 schreef maril het volgende:
In ieder geval gaat deze dame naar de lakenstraat., toch raar ovrigens om aan iemand anders te vragen of je een pilletje hebt geslikt(in dit geval de,maar goed)
Het knopje "My Active Topics" is er niet bij jou?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik had hem al een tijdje klaarstaan, dus ik vroeg me af of ik alles voor niets had getiktIk kan niet zien hoever het aantal posts is per COS of pagina.
Ik weet het niet, maar volgens mij niet. Ik heb er nooit iemand over gehoord, en dat had je van jaloerse Brian toch zeker wel verwacht.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:52 schreef haak2 het volgende:
heeft huub ooit iemand in het huis verteld over huub fm?
misschien mocht het niet anders had hij het denk ik erop zeker over verteld.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar volgens mij niet. Ik heb er nooit iemand over gehoord, en dat had je van jaloerse Brian toch zeker wel verwacht.
Oh beslist, in geuren en kleurenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:55 schreef haak2 het volgende:
[..]
misschien mocht het niet anders had hij het denk ik erop zeker over verteld.
Daar staat het gewoon in het overzicht... De Gouden Kooiquote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik had hem al een tijdje klaarstaan, dus ik vroeg me af of ik alles voor niets had getiktIk kan niet zien hoever het aantal posts is per COS of pagina.
Volgens mij ook niet nee. Twas wel leukquote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar volgens mij niet. Ik heb er nooit iemand over gehoord, en dat had je van jaloerse Brian toch zeker wel verwacht.
Ga je betalen voor de streams?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:59 schreef STAP01 het volgende:
Nog ff tussendoor: Ik heb serieus, werkelijk waar een bloedhekel aan Brain! Dit heb ik bijna nog nooit over iemand gezegd! Erg he!
Ga je ervoor betalen dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:57 schreef Spoko het volgende:
ben benieuwd of er dit keer iemand uitgestemd wordt, als dit niet het geval is kap ik helemaal met kijken/volgen (misschien toch nog wel stiekem een beetje), iets wat ik de laatste tijd sowieso nog nauwelijks doe...
Nee hoor, is niet erg, en geloof me, je bent niet de enige.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:59 schreef STAP01 het volgende:
Nog ff tussendoor: Ik heb serieus, werkelijk waar een bloedhekel aan Brain! Dit heb ik bijna nog nooit over iemand gezegd! Erg he!
Heeeeeel rap graag, tis te saai voor woorden!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:02 schreef haak2 het volgende:
trouwens hoop dat die nieuwe snel komt en dat het een leuk figuur is, zodat de streams weer wat interessanter worden
Technisch kan dat wel, maar je hebt meteen een dwangbevel van de advocaat van Tien aan je broek.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:01 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ga je ervoor betalen dan?
Is het trouwens mogelijk om de beelden gratis door te sluizen naar een andere pagina? Zodat wij gewoon gratis kunnen kijken? Tsal wel niet..![]()
Ik kijk of er andere mogelijkheden zijn. Ik heb vrienden in de ICT dus misschien kunnen zij iets voor mij doen. Ik hoop het. Ik ben bang dat Sjonnieboy zich goed heeft ingedekt.quote:
LIEKJE!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Heeeeeel rap graag, tis te saai voor woorden!
metg die pokertafel eruit trappen komen ze denk al een heel eindquote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Heeeeeel rap graag, tis te saai voor woorden!
Ik ga echt niet betalen, maar zijn dat rumours of is dit echt officieel bevestigd? Die rumoeren gingen ook al enkele maanden geleden namelijk.... Het doorsluizen van die filmpjes is simpel zat, youtube is ook makkelijk te rippen, en die site lijkt me beter beveiligd dan de DGK-site......quote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:01 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ga je ervoor betalen dan?
Is het trouwens mogelijk om de beelden gratis door te sluizen naar een andere pagina? Zodat wij gewoon gratis kunnen kijken? Tsal wel niet..![]()
da's de vraag ja ...ze zal toch niet zo dom zijn?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja maar.............. gaat die niet in het verkeerde kamp lopen neuzen?
ja ok ze ging met huub, maar volgens mij viel ze meer op brainlessquote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja maar.............. gaat die niet in het verkeerde kamp lopen neuzen?
Liekje is wel een beetje eng..... ze vindt Brian leuk.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
da's de vraag ja ...ze zal toch niet zo dom zijn?
En als er betaald moet gaan worden, kunnen we dan alleen terecht op de tien-site of zijn dan al de niet bufferende streams waar we nou van genieten ook nog beschikbaar?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:03 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik kijk of er andere mogelijkheden zijn. Ik heb vrienden in de ICT dus misschien kunnen zij iets voor mij doen. Ik hoop het. Ik ben bang dat Sjonnieboy zich goed heeft ingedekt.
Ik denk dat de "nieuwe" op 3 mei komt. Ongeveer om 23.00 uur.. Dan hebben wij 1 uur de tijd om te betalen voor de streams. Want dan gaat de "nieuwe" unanimiteit geven.... Tja ik zeg maar wat....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:02 schreef haak2 het volgende:
trouwens hoop dat die nieuwe snel komt en dat het een leuk figuur is, zodat de streams weer wat interessanter worden
Krijgen we dan die meuk met al die reclame tussendoor?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En als er betaald moet gaan worden, kunnen we dan alleen terecht op de tien-site of zijn dan al de niet bufferende streams waar we nou van genieten ook nog beschikbaar?![]()
Ja, dat vraag ik me echt af. Wie weet hier iets zinnigs over te zeggen?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Krijgen we dan die meuk met al die reclame tussendoor?![]()
Gewoon ff naar JdM mailen .........quote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me echt af. Wie weet hier iets zinnigs over te zeggen?
Jaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:13 schreef Spoko het volgende:
Iemand officieel bericht van tien dan? Over het betalen voor de streams?????
Al lang, gewoon naar de streams van Tien gaan en dan iets naar beneden scrollen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:13 schreef Spoko het volgende:
Die heeft het te druk met zijn onderhandelingen met RTL en SBS6quote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gewoon ff naar JdM mailen .........
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:13 schreef Spoko het volgende:
ik hou der van!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:04 schreef avonne het volgende:
Jaap draait erg vaak Freak on a Leash - Korn
Something takes a part of me.
Something lost and never seen.
Everytime I start to believe,
Somethings raped and taken from me... from me.
Lifes got to always be messing with me. (you wanna see the light)
Cant they chill and let me be free? (so do I)
Cant I take away all this pain. (you wanna see the light)
I try to every night, all in vain... in vain.
Sometimes I cannot take this place.
Sometimes its my life I cant taste.
Sometimes I cannot feel my face.
Youll never see me fall from grace
You and I were meant to be.
A cheap fuck for me to lay
Feeling like a freak on a leash. (you wanna see the light)
Feeling like I have no release. (so do I)
How many times have I felt diseased? (you wanna see the light)
Nothing in my life is free... is free
So...fight! something on the...
Fight...some things they fight
So...something on the...
Fight...something of the
No...some things they fight
Fight...something of the...
Ok, dan had ik het verkeerd gehoord.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, dit verhaal heb ik al vaker gehoord.
Hij is de keer daarna gevraagd enkele dagen op een rij te komen. Dus besloot hij in een bungalow-park een huisje te huren. Om heen-en-weer rijden te vermijden. Dat bungalow-park is van de vader van Cora en daar heeft hij haar voor het eerst ontmoet. Daarvoor kende hij haar alleen via internet.
edit Hij ging die maandag naar een selectie-gesprek bij DGK, niet IN de Kooi maar 'achter'.
Wat kost zo'n steen nou per jaar?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:13 schreef Spoko het volgende:
Jij herplaatste het bericht van Avonne. De songtekst van dat nummer van Jaap. Op dat moment werd dit nummer gedraaid door Jaap.quote:
Ik haat haar nu al!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:19 schreef haak2 het volgende:
wie weet leest die nieuwe nu wel mee, ivm huiswerk
als brian besluit om niet meer zijn handen aan haar vuil te maken zal dat zo wie zo toch wel gebeuren.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:17 schreef haak2 het volgende:
als amanda niet van meet af aan een oogje op brian gehad had, had ze in het huub kampje gezeten. Ze baalt van jaap en heeft al meerdere keren uitgesproken dat ze natasia niet mag.
holy, het is echt waarquote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:13 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Al lang, gewoon naar de streams van Tien gaan en dan iets naar beneden scrollen.
haak2! Je kunt reply-en op een bericht he. Zo kunnen fokkers zien op welk bericht je reageert.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:19 schreef haak2 het volgende:
wie weet leest die nieuwe nu wel mee, ivm huiswerk
Verantwoordelijkheidsgevoel is hem vreemd, en dat wil gaan trouwenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio is toch wel een ontzettende hork ook. Op het scherm kwam bericht dat hij moet gaan slapen, het 02:30-signaal. Hij staat op, beeldschermen gewoon aan, alle troep op het buro, beide deuren wagenwijd open en loopt gewoon weg .........
ok maar dit was zomaar wat roepenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:23 schreef STAP01 het volgende:
[..]
haak2! Je kunt reply-en op een bericht he. Zo kunnen fokkers zien op welk bericht je reageert.
het is 1 van mijn favoriete nummersquote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:20 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Jij herplaatste het bericht van Avonne. De songtekst van dat nummer van Jaap. Op dat moment werd dit nummer gedraaid door Jaap.
joh!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio is toch wel een ontzettende hork ook. Op het scherm kwam bericht dat hij moet gaan slapen, het 02:30-signaal. Hij staat op, beeldschermen gewoon aan, alle troep op het buro, beide deuren wagenwijd open en loopt gewoon weg .........
Kudtbedtijdquote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Reken maar van YESquote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:28 schreef haak2 het volgende:
maarre hoe denken jullie nu wat jaaps strategie is.
Naar mijn mening is hij nog steeds helemaal met brain, maar houdt hij huub in de waan en eet hij van 2 walletjes (hij houdt van eten)
Jaap is een schaker. Hij probeert iedereen tegen elkaar uit te spelen en op het juiste moment toe te slaan. Ondertussen loopt hij net als Niels de boel op te stoken. Brain is zn "vriend" en Huub is opgedragen door achter om zijn vriend te zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:28 schreef haak2 het volgende:
maarre hoe denken jullie nu wat jaaps strategie is.
Naar mijn mening is hij nog steeds helemaal met brain, maar houdt hij huub in de waan en eet hij van 2 walletjes (hij houdt van eten)
Ik heb griep, helaas. Tis bijna over gelukkig.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
...
Wat heb jij voor geniale avond gehad?!![]()
Oh, da's best klote...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:34 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik heb griep, helaas. Tis bijna over gelukkig.
beterschapquote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:34 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik heb griep, helaas. Tis bijna over gelukkig.
Het was de bedoeling maar helaas... Gelukkig heb ik DGK nogquote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh, da's best klote...
Beterschap enzo.
Ik dacht dat je dik uit feesten was...
Oef, streng...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:38 schreef avonne het volgende:
Aangezien iedereen op de streams slaapt, hier verder AUB
[SC # 42] Het Schnitzelparadijs
ook voor al uw theorien
* kuchtquote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:38 schreef avonne het volgende:
Aangezien iedereen op de streams slaapt, hier verder AUB
[SC # 42] Het Schnitzelparadijs
ook voor al uw theorien
Preciesquote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:43 schreef Ian_Nick het volgende:
topickiller...
ik vond het wel grappigquote:Op dinsdag 1 mei 2007 03:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je het dan toch nodig vind om een goed nummer te verneuken, doe dan iets meer moeite...
Jij ook!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 03:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik vond het wel grappig![]()
slaap lekker trouwens![]()
En hij krabt nog maar eens aan z'n blote blubberkont. Ik wil trouwens niet weten hoe dat dekbed van hem ruiktquote:Op dinsdag 1 mei 2007 04:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio :
- Nee, niet doen Nicolaas
- Nee, laat me gewoon lekker in bad drijven
- Hell, laat me nou ..... (en nog wat onverstaanbaars)
Die is er dus nu. Zit helaas niet overspannen thuisquote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:11 schreef blomst het volgende:
Goedemorgen.
Nicoblaas is alweer uit bed, en loopt wat rond buiten met een sigaret en kop koffie.
Het wachten is op Palma.
Hermaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:30 schreef PumaStreamer het volgende:
Wie is dat mokkel met het spijkerjasje?? Ennuh Goeie morgen mother FOKKERSSSSSSSSS
De vrouwelijke vorm van Hermus de bus dienst offuh?? of gewoon een nieuwe slaaf om te schoonmaken?? LOLquote:
Ik denk de telegraaf.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:32 schreef FSR het volgende:
Welke krant is dat. ?
Herma loopt daar al vanaf het begin schoontemaken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:32 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
De vrouwelijke vorm van Hermus de bus dienst offuh?? of gewoon een nieuwe slaaf om te schoonmaken?? LOL
AUB.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:34 schreef Varen het volgende:
wat voor krant lezen ze in de kooi en wat kan eruit geknipt zijn?
Goeiemorgen trouwens
Misschien dat stukje over Melissa ?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:34 schreef Varen het volgende:
Goeiemorgen trouwens
Tnx..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
AUB.
http://www.telegraaf.nl/p(...)uden_Kooi.html?p=6,1
Zal is even kijken voor je...trouwens jij idd ook een heerlijk zonnige goeie morgen,..dat we allemaal maar gezellig kankeren op DGK ipv elkaar...vandaag...is kijken of dAT LUKTquote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:34 schreef Varen het volgende:
Goeiemorgen trouwens
He bedankt!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
AUB.
http://www.telegraaf.nl/p(...)uden_Kooi.html?p=6,1
Tuurlijk, aan mij zal het niet liggen hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:39 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Zal is even kijken voor je...trouwens jij idd ook een heerlijk zonnige goeie morgen,..dat we allemaal maar gezellig kankeren op DGK ipv elkaar...vandaag...is kijken of dAT LUKT
Palma echt een grof woord voor een vrouw..hoop dat als ze 's avonds thuis is dit leest:quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:45 schreef blomst het volgende:
Palma maakt weer veel bewegingen en loopt heen en weer, maar ze doet uiteindelijk weinig tot niets.
Jah net doen alsof ze de streams niet kijkt...hypocryt stuk muts...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:49 schreef beequeen het volgende:
Palma: He, Jaap ook naar huis, dat ruimt lekker op![]()
Volgens mij mag jij Palma niet zoquote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:48 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Palma echt een grof woord voor een vrouw..hoop dat als ze 's avonds thuis is dit leest:
Niet geheel nee...het concept van een huishulp/schoonmaakster/werkster/ hoe je het tegenwordig ook noemt zonder iemand te beledigen..is niet wat Palma doet...absoluut niet zelfs...ze is net zo erg als sommige bewoners zelf...Beetje een TOKKIE zeg maar...nu nog een kerst hit en palma zit gebakken.quote:
Tuurlijk met wie niet johhhhhhhhhhh whahahahhahaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:52 schreef Varen het volgende:
Ik ben een week weg geweest, slaapt Amanda nog bij Briaan
Dat is een kunst hoor!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:45 schreef blomst het volgende:
Palma maakt weer veel bewegingen en loopt heen en weer, maar ze doet uiteindelijk weinig tot niets.
neeeeeeeeee wie trapt daar nu in??quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:53 schreef PumaStreamer het volgende:
Ah Palma heeft een vriendje...ben je hier vriendje??
Niet stiekem, gewoon out in the open.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:50 schreef PumaStreamer het volgende:
Zie je Rosa uit GTST tegen Ludo ooit zo praten...dacht ut nieeeeeeeeeee...Palma moet exit..Of is zij ook stiekum gekast op debielieteit.......
Mogge, ik heb al een vloer in mijn gang, dank jequote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:52 schreef PumaStreamer het volgende:
Ennuh goeie morgen BBQUEEN..lekker geslapen...?? Ik ga vandaag een vloer leggen...in mijn gang..wat jij?
Tjah...heb huisdieren zoals Puma dus..dus jah in de zoveel tijd maar een nieuw vloertje er in. Zou de waarde gedaald zijn door de bewoners in het huis...zijn net beesten NL...om het over DGk te houden haha.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mogge, ik heb al een vloer in mijn gang, dank je![]()
Reken maar van yes. Wie wil er nou naast de Tokkies wonen?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:07 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Tjah...heb huisdieren zoals Puma dus..dus jah in de zoveel tijd maar een nieuw vloertje er in. Zou de waarde gedaald zijn door de bewoners in het huis...zijn net beesten NL...om het over DGk te houden haha.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:16 schreef Meganog het volgende:
Wanneer komt de oude Huub weer terug. Wat een slappe hap. Gezellig met Herma en Palma.
Is hij zo hard aangepakt achter vorige week?
Godver jij ook al niet...de winnaar had een 1/5 lot...toch nog een paar mil...lekkah..anyway..DGK is ook een lot met veel meer kans...slechts 1 o p10 om milionair te worden...alleen koop toch liever een staatslotje denk ik haha..quote:
Echt een meesterbrein, AmanDel.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:22 schreef Meganog het volgende:
Natasia: "Nooit vuile was nat in de wasmand gooien, dan komt het weer erin en kun je het weggooien."
Amanda: "Maar het wordt toch ook nat in de wasmachine?"
Morguh GetL. alles bien...en nou vond het niet zo byzonder...ze zouden een poker restictie moeten krijgen..das saaie tv..want ze kunnen er A geen moer van B...ze hebben geen van alle behalve Nico een pokerface...duzzquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:30 schreef getl0st het volgende:
Moggu
ff ingelezen.. maar was weer een avond/nacht van niets
Wat staat er vandaag op het programma?
Vergis je niet Palma is net een witte Natasia...ook zo'n schreeuw lelijk...eigenlijk denkt Palma dat zij de schoonmaak DIVA..is...vieze enge griezel...in een donker steegje is palme een enge vent...mark my words.quote:
Naja.. ik heb al 3 dagen niet gekeken volgens mij.. en heb geen moer gemistquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:33 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Morguh GetL. alles bien...en nou vond het niet zo byzonder...ze zouden een poker restictie moeten krijgen..das saaie tv..want ze kunnen er A geen moer van B...ze hebben geen van alle behalve Nico een pokerface...duzz
Er zal wel of een politieke golf door de programma makers gegaan zijn...of een golf van advocaten...media zal het wel niet zijn..hoe meer publiciteit..hoe meer geld in het laatje.zo simpel toch/???quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:37 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik heb een dikkeover voor dat hele kleffe sfeertje momenteel in de kooi...
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:42 schreef Copycat het volgende:
Hizi Hair? Als ze voor Amanda komt, kunnen ze beter Dizzy Hair sturen.
Ik ken alleen Seki uit de bus..zit hier ook pas op fok sinds de gouden kooi..en ik begon de gouden kooi eigenlijk pas leuk te vinden toen ik hier kwam..beetje een wisselwerking.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:27 schreef PumaStreamer het volgende:
Nou hubio..maak je borst maar nat of beter gezegd die van je mede idioten...als ze dit lezen...ouch...we/jullie zijn erg hard....ik ben pas sinds DGK op fok...maar als ik zie hoe lang sommige hier schrijven...wow...echt al sinds de Bus periode en nog wel langer..en nog steeds even kritisch hihi.
En nog veel grappiger jullie weten zowat alle namen van al die real live soaps ook nog...voel me een leek op FOKKIE..haha
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:35 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Vergis je niet Palma is net een witte Natasia...ook zo'n schreeuw lelijk...
Oh gut ze denkt iets te hebben waarmee ze zijn aandacht (en haar aanwezigheid in de kooi) kan bewerkstelligenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:00 schreef Copycat het volgende:
Amanda wil in juni de Miss Bikini Contest houden en vraagt of Brian haar nog wel wilt helpen daarmee.
Nee, die Marije is weer eens dwarsquote:
Ze snapt natuurlijk niet dat ze met zo'n contest heel veel concurentie in de kooi brengt. Amanda's lijf kent Brian inmiddels wel.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:02 schreef Marrije het volgende:
Oh gut ze denkt iets te hebben waarmee ze zijn aandacht (en haar aanwezigheid in de kooi) kan bewerkstelligen![]()
Ik word er onpasselijk vanquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:05 schreef Copycat het volgende:
Kind kruip niet zo door het stof voor die loser.
Erg he, dat je zo laag kan gaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:05 schreef Copycat het volgende:
Kind kruip niet zo door het stof voor die loser.
Nogal.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:06 schreef beequeen het volgende:
AmanDel gaat aan Palma advies vragen, hoe ze verder moet met Brainless.
Verstandig![]()
Dieper en lager kan gewoon niet.quote:
En dat weet Brian en daar kickt hij op.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:09 schreef Carlaa het volgende:
Sorry hoor, maar dat type VRAAGT er gewoon om om bespuugt en geslagen te worden.....
BEDELT erom.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:09 schreef Carlaa het volgende:
Sorry hoor, maar dat type VRAAGT er gewoon om om bespuugt en geslagen te worden.....
Volgens mij heeft ze geen interesse in de slappe variant.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:10 schreef Copycat het volgende:
Amanda bedel niet zo om die slappe lul. Letterlijk.
Volgens mij is de keiharde variant meer uitzondering dan regel.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:11 schreef blomst het volgende:
Volgens mij heeft ze geen interesse in de slappe variant.
Dan miste je dat hij een lied gaat schrijven.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:12 schreef Carlaa het volgende:
nou, ik ben doorgeschakeld naar stream 3.. stuk interessanter!
Precies, kwestie van tijd en dat zit Amanda wel ff uit.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:08 schreef Meganog het volgende:
Amanda:' Jij bent iemand die een ander echt wil laten branden. En dat doe je goed"
Daar mis je geen reet aan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:13 schreef Ning het volgende:
[..]
Dan miste je dat hij een lied gaat schrijven.
Is er iets aan Brian waar je je niet aan hoeft te ergeren?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:16 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik irriteer me ook an termen als dushi, bradda en dergelijke. Als je zo graag papiemento of jungle wilt praten dan doe je dat maar op Bonaire of in de jungle van Suriname
Bedenk voortaan ook een Hollandse nickname danquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:16 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik irriteer me ook an termen als dushi, bradda en dergelijke. Als je zo graag papiemento of jungle wilt praten dan doe je dat maar op Bonaire of in de jungle van Suriname
Ja inderdaad, hij zei: Good girls go to heaven and teasers go to Zeedijkquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:20 schreef Marrije het volgende:
En weer maakt Brian haar voor hoer uit (indirect maar toch), en ze gt er niks van
Net nu jou rooie Nicoblaas in beeld komt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:17 schreef beequeen het volgende:
Ik ga het zonnetje in, spreek jullie later.
Nicoblaasquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:21 schreef blomst het volgende:
[..]
Net nu jou rooie Nicoblaas in beeld komt.
[afbeelding]
Nou. Gelukkig donderen die kutkeffers vandaag op.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Grappig hoe die kleine hondjes aan het racen zijn in de tuin
Nou .... streams hoef ik dus niet eens aan te zetten.quote:
Het enige wat we te zien krijgen ja. Op een poort en villa aanzicht na.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:38 schreef scanman01 het volgende:
Zijn deze twee het meest boeiende wat er nu gaande is???
Ja, maar als Brian zegt 'het lijkt op een meertje met opgedroogde grond dat gescheurd is' terwijl dat over haar benen gaat, dan zegt ze wel: fuck you!!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:38 schreef pullup het volgende:
Nicky komt bij Amanda zitten.
Brian: Jaah daar is de geile doos...Jaaah ga maar bij geile baasje zitten.
En die trol blijft het maar allemaal aanhoren
Dat bedoel ik. Kan de regie niet anderen op stream 1 en 2 zetten?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het enige wat we te zien krijgen ja. Op een poort en villa aanzicht na.
Sorry ik dacht dat je ff geen streams hadquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Kan de regie niet anderen op stream 1 en 2 zetten?
En ze wil nog even horen wanneer hij haar niet zo lief vondquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:43 schreef Clank het volgende:
Het maakt Amanda geen reet uit wát Brian tegen haar zegt... als hij maar aandacht aan haar besteedt. Onbegrijpenlijk!!!
En dat ze niet al die flossen naar voren moet trekken zodat ze er van achter nóg meer als een doos uitziet.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom zegt niemand tegen Amanda dat ze er ietsiepietsie beter uit kan zien zonder die extensions?
ok Yes!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:50 schreef Clank het volgende:
Eric denkt dat er vanmiddag een nieuwe miljonair komt... Palma schijnt zich versproken te hebben.
24/7 volgens mij.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:51 schreef Meganog het volgende:
Is Palma dronken?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:50 schreef Clank het volgende:
Ewoud van Nowlife is jarig en trakteert.
Brian wil haar gewoon in ruil voor sex met zich mee laten stemmen donderdagquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:51 schreef Marrije het volgende:
Amanda: wat helpt tegen misselijkheid?
Brian: seks
Amanda: maar dat heb ik niet meer
Palma: wat niet is kan nog komen schat
Brian: donderdag is er weer een dag
ga ze toch naar Huubquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:52 schreef Clank het volgende:
Amanda: Wat helpt tegen misselijkheid?
Palma: Een beetje goeie sex misschien.
Amanda: Dat heb ik niet meer..Palma: Wat niet is kan nog komen.
DAt is gewoon een reclame momentje hoor.. meer nietquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:50 schreef Clank het volgende:
Ewoud van Nowlife is jarig en trakteert.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:55 schreef LoveProfusion het volgende:
Hebben jullie Sylvia ooit met een rode dobbelsteen gezien? van 12 bij 12 bij 12? Ik had haar een dobbelsteen gestuurd met daar in een briefje verstopt.
Ja, hij laat haar in ruil voor sex Huub eruit stemmen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Brian wil haar gewoon in ruil voor sex met zich mee laten stemmen donderdag![]()
Wat een domme trol is het zeg![]()
Foei.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:55 schreef LoveProfusion het volgende:
Hebben jullie Sylvia ooit met een rode dobbelsteen gezien? van 12 bij 12 bij 12? Ik had haar een dobbelsteen gestuurd met daar in een briefje verstopt.
Ik had het toch echt vakkundig in elkaar geknutseld en had nog wel eenk eer een berichtje van de redactie gehad dat ze hem in die week zouden geven maar heb toen niet echt opgelet. De tarotkaarten heb ik uiteindelijk maar aan mijn schoonmoeder gegegen..toen was de toneelhaak al in beeld.quote:
Eric stemt Huub er toch niet uit... kan me niet voorstellen; want die heeft verder ook geen back-upquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:58 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, hij laat haar in ruil voor sex Huub eruit stemmen.
Tenminste daar gok ik op.
En ze gaat het nog doen ook ....
Weet je gelijk waar DGK staat .... en ik weet dan ook dat mijn gewone leven weer verder gaat en ik dus zeker niet ga betalen voor de streams.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoe toevallig dat de redactie NU een nieuwe bewoner inbrengt..en het zou me niks verbazen als deze bewoner Eric immuun maakt en het einde van Huub gaat inluiden..
Eerste waar ik aan dacht toen Sylvia wegging..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoe toevallig dat de redactie NU een nieuwe bewoner inbrengt..en het zou me niks verbazen als deze bewoner Eric immuun maakt en het einde van Huub gaat inluiden..
Precies, die hebben elkaar veel te hard nodig.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:01 schreef Desii het volgende:
[..]
Eric stemt Huub er toch niet uit... kan me niet voorstellen; want die heeft verder ook geen back-up
Zou gek zijn want dan zijn er aanzienlijk minder mensen die gaan betalen voor de streams. Aan de andere kant versnelt het wel het hele proces, dan kan het per 1 juli wel gedaan zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Als 1 van de 2 immuun wordt gemaakt.. is binnen een maand SHE helemaal verdwenen ipv alleen Sylviaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, die hebben elkaar veel te hard nodig.
Maar dat zal niet gaan lukken.. de anderen zullen willen dat Jaap vertrekt. En mocht Huub op de stoel komen dan heb ik er op dit moment nog wel vertrouwen in dat Eric Huub er niet uit zal stemmen.. en Jaap ws ook niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:58 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, hij laat haar in ruil voor sex Huub eruit stemmen.
Tenminste daar gok ik op.
En ze gaat het nog doen ook ....
Het zou erg erg jammer zijn als het zo zou lopen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:05 schreef getl0st het volgende:
[..]
Als 1 van de 2 immuun wordt gemaakt.. is binnen een maand SHE helemaal verdwenen ipv alleen Sylvia
Daar heb ik ook al aan gedacht... maar waarom de publiekslieveling eruit halen.....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:03 schreef getl0st het volgende:
[..]
Eerste waar ik aan dacht toen Sylvia wegging..
Brian zal echt geen back-up opofferen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:05 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik hoop op een kansje dat Jaap er deze donderdag uitgaat...Brian zal zich veiliger voelen omdat Sylvia er nu uit is dus kan hij ook een back up opofferen..
Jaap gaat er niet uit.. Brian schijt in zijn broek bij die gedachte. Je denkt dat toch niet dat hij zijn sloofje wegstemt?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:05 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik hoop op een kansje dat Jaap er deze donderdag uitgaat...Brian zal zich veiliger voelen omdat Sylvia er nu uit is dus kan hij ook een back up opofferen..
Moet toch iemand uit..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:07 schreef Desii het volgende:
[..]
Daar heb ik ook al aan gedacht... maar waarom de publiekslieveling eruit halen.....![]()
Volgens mij denkt Brian echt dat hij Huub eruit kan krijgen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:06 schreef Clank het volgende:
[..]
Maar dat zal niet gaan lukken.. de anderen zullen willen dat Jaap vertrekt. En mocht Huub op de stoel komen dan heb ik er op dit moment nog wel vertrouwen in dat Eric Huub er niet uit zal stemmen.. en Jaap ws ook niet.
Of misschien is het alleen te doen om het persoonlijk gesprekje voor de stemming zodat Huub nog maar's voor 'aanrander' uitgemaakt kan worden??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |