En ik heb werkelijk geen idee waar dat op zou moeten slaan...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee.
maar ik gok op mijn broodheer..![]()
Misschien liegt die persoon?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:37 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik dacht het te weten maar die user heeft mij verteld het niet te zijn... dat maakt het weer lastig![]()
Ik probeer het iets ingewikkelder te maken.quote:
De buurman?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee.
maar ik gok op mijn broodheer..![]()
Altijd een leuk spelletje, ware het niet dat ik die persoon vertrouw.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:41 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Ik probeer het iets ingewikkelder te maken.
Dan moet je bij Ola zijn... die heeft een pot thee gezetquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
De buurman?
Ik heb zin in een kopje thee.
Ben je altijd zo nietsontziend in je beslissingen?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:43 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Altijd een leuk spelletje, ware het niet dat ik die persoon vertrouw.
Ik denk dat hij de waarheid sprak, zo niet dan trek ik mijn conclusies![]()
jij ook al...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
De buurman?
Ik heb zin in een kopje thee.
Je hebt geen flauw idee wat die conclusies zouden zijn, dus je kunt niet oordelen of ze al dan niet nietsontziend zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:45 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Ben je altijd zo nietsontziend in je beslissingen?
Je schijnt ze wel ontzettend snel te nemen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:47 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Je hebt geen flauw idee wat die conclusies zouden zijn, dus je kunt niet oordelen of ze al dan niet nietsontziend zijn
doe s wat goochelenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:45 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Ben je altijd zo nietsontziend in je beslissingen?
Voorwaar, een kenner! Iets met een sinaasappel misschien?quote:
Ja, met sommige dingen kan dat hè... maar zoals ik al zei: ik vertrouw die persoon dus ik ga er vanuit dat jij het niet bent, en zo wel... dan weet ik weer iets wat ik graag wilde wetenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:47 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Je schijnt ze wel ontzettend snel te nemen.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jij ook al...![]()
of alweer...![]()
is dit je derde identiteit Lietha?
Maar ik word nog wel verdacht?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:50 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ja, met sommige dingen kan dat hè... maar zoals ik al zei: ik vertrouw die persoon dus ik ga er vanuit dat jij het niet bent, en zo wel... dan weet ik weer iets wat ik graag wilde weten![]()
Er is een overleg PM en ik ben niet uitgenodigd?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:51 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Die is al in de overleg PM langsgekomen![]()
Dus die is het óók al niet? Hoe liggen de kansen nu dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:51 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Die is al in de overleg PM langsgekomen![]()
Dat zou je wel wat vinden hè... maar je bent waarschijnlijk Ian dus dan weet je ook meer dan genoegquote:
Sorry, het was al begonnen voor jij er wasquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Er is een overleg PM en ik ben niet uitgenodigd?![]()
Ik neem aan dat we het over Ian_Nick hebben?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:53 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dat zou je wel wat vinden hè... maar je bent waarschijnlijk Ian dus dan weet je ook meer dan genoeg
Goedzoquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:54 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Ik neem aan dat we het over Ian_Nick hebben?
Even kijken of ik dat als compliment op ga vatten.quote:
die filmliefhebber uit duitsland..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:54 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Ik neem aan dat we het over Ian_Nick hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |