Ach, provocatie zou ik het niet noemen... het is voor mij alleen lastig om theedrinkende mannen serieus te nemenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:04 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Ik zou je niet willen provoceren door achter elkaar theemeldingen te maken.
Eerst een kloonverdenking en nu dit...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:06 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ach, provocatie zou ik het niet noemen... het is voor mij alleen lastig om theedrinkende mannen serieus te nemen![]()
De kans dat je geen kloon bent is ongeveer 0.01 % dus daar zou ik me al geen zorgen over maken als ik jou was. En dat ik toevallig een hartgrondige afkeer van theedrinkende mannen heb is jou ook niet te verwijten, je bent er slechts slachtoffer van.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:08 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Eerst een kloonverdenking en nu dit...
Ik doe écht iets fout, meen ik.
Mag ik vragen waarom de kans dat ik geen kloon ben zo ontzettend klein is?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:10 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
De kans dat je geen kloon bent is ongeveer 0.01 % dus daar zou ik me al geen zorgen over maken als ik jou was. En dat ik toevallig een hartgrondige afkeer van theedrinkende mannen heb is jou ook niet te verwijten, je bent er slechts slachtoffer van.
Dat is voor mij echter geen reden mijn mening te wijzigen![]()
Omdat je de weg op FOK goed genoeg weet... quoten, emoticons gebruiken, sig aanmaken, usericon hebben enz. enz. enz.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:10 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom de kans dat ik geen kloon ben zo ontzettend klein is?
my thoughts exactly!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:10 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
De kans dat je geen kloon bent is ongeveer 0.01 % dus daar zou ik me al geen zorgen over maken als ik jou was. En dat ik toevallig een hartgrondige afkeer van theedrinkende mannen heb is jou ook niet te verwijten, je bent er slechts slachtoffer van.
Dat is voor mij echter geen reden mijn mening te wijzigen![]()
YW buurvrouwquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
my thoughts exactly!
lekker bakkie koffie trouwens PT!![]()
blijf je bij je sig, BTW?quote:
Ik zal nog eens goed voorbereid tewerk gaan...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:12 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Omdat je de weg op FOK goed genoeg weet... quoten, emoticons gebruiken, sig aanmaken, usericon hebben enz. enz. enz.
Yep... of het nou nog kan of niet meer kan maakt geen ruk uit, het gaat om het principe, Sylvia (zou) moet(en) winnen.quote:
een Nicolaasje doen...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:16 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Yep... of het nou nog kan of niet meer kan maakt geen ruik uit, het gaat om het principe, Sylvia (zou) moet(en) winnen.
En wie weet... doet ze, als het programma niet heel rap opgedoekt wordt, een Nicolaasje![]()
Dan nog, goed voorbereiden of niet: bepaalde dingen kun je pas doen als je een account hebt, en je account is nu amper 6 uur oud, dus aan de voorbereidingen kan het niet liggenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:15 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Ik zal nog eens goed voorbereid tewerk gaan...
En van welke user ben ik dan wel een kloon?
Haha! Voorwaar, een prachtige "conspiracy theory".quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:19 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dan nog, goed voorbereiden of niet: bepaalde dingen kun je pas doen als je een account hebt, en je account is nu amper 6 uur oud, dus aan de voorbereidingen kan het niet liggen
Van welke user je een kloon bent weet ik nog niet, het is er iig een die het Nederlands fatsoenlijk beheerst want ik heb je pas op 1 spelfout kunnen betrappen.
En die was, gezien je andere posts, dusdanig dat ik je er bijna van verdenk deze spelfout expres te hebben gemaakt om minder in het oog te springen.
ik twijfel tussen twee...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:19 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dan nog, goed voorbereiden of niet: bepaalde dingen kun je pas doen als je een account hebt, en je account is nu amper 6 uur oud, dus aan de voorbereidingen kan het niet liggen
Van welke user je een kloon bent weet ik nog niet, het is er iig een die het Nederlands fatsoenlijk beheerst want ik heb je pas op 1 spelfout kunnen betrappen.
En die was, gezien je andere posts, dusdanig dat ik je er bijna van verdenk deze spelfout expres te hebben gemaakt om minder in het oog te springen.
Mag ik vragen tussen welke twee? Ik ben erg benieuwd!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik twijfel tussen twee...![]()
maar qua hoge taalkundigheid blijven er weinig users over...![]()
Je gaat ze kennen??quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:28 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Mag ik vragen tussen welke twee? Ik ben erg benieuwd!
voorheen lurker kent natuurlijk iedereen.quote:
Ik ga onmiddelijk de zoekfunctie benutten om te kijken of ik het als compliment kan opvatten.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:31 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Ik ga onmiddelijk de zoekfunctie benutten om te kijken of ik het als compliment kan opvatten.![]()
Ah, nog slechts 1 optie? Hoe zeker ben je?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
voorheen lurker kent natuurlijk iedereen.zo goed voorbereid als ie is.
Maar na het gebruik van het woord :" voorwaar" ben ik er uit.
![]()
nooit zeker genoeg..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:33 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Ah, nog slechts 1 optie? Hoe zeker ben je?
Een naam wil je me echter nog niet geven?quote:
nee.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:35 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Een naam wil je me echter nog niet geven?
Ik dacht het te weten maar die user heeft mij verteld het niet te zijn... dat maakt het weer lastigquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:35 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Een naam wil je me echter nog niet geven?
En nou weet ik weer niet wie dat isquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee.
maar ik gok op mijn broodheer..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |