abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 1 mei 2007 @ 00:09:34 #1
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_48877012
Wat was er ook weer met die zusjes Maywood aan de hand? Ze maakten elkaar bijkans af in de pers, enige tijd na hun deelname aan het ESF.
Caren die Alice beschuldigde van psychotische praktijken en v.v. van financiële malversatie, zoiets was het. En het werd vuiler en vunziger met elk artikel in de roddelbladen.

Laatst zat Alice in het programma van Paul de Leeuw en toen deed ze een oproep aan haar zus weer contact op te nemen om te praten over hernieuwde samenwerking. Triest dat dat via de televisie moet.

Maar goed, wie weet nog alle ins and outs, alle achterklap en de huidige stand van zaken wat betreft de gebrouilleerde gezusters?
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 1 mei 2007 @ 07:23:09 #2
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_48879619
Even een kleine Wiki-dump voor de ongeinformeerden onder ons
quote:
Maywood was een Nederlands popduo, dat bestond uit de zusjes Alice May en Caren Wood (pseudoniemen van respectievelijk Alie (Aaltje) en Doetie (Doetje) de Vries) uit Harlingen.

Gedurende de jaren '70 zongen de zussen in een aantal groepen. Maar eind jaren '70 besloten ze verder als zangduo door het leven te gaan onder de naam Maywood. In 1979 scoorde Maywood haar eerste top 40 hit met 'You Treated Me Wrong'. In 1980 behaalde 'Late At Night' de 1e plaats van de Top 40. De volgende jaren scoorde Maywoord regelmatig hits in Nederland, maar ook in het buitenland.

Halverwege de jaren '80 nam het succes af. Wel deed Maywood in 1990 nog namens Nederland mee met het Eurovisie Songfestival, waar ze als 15e eindigden met het nummer 'Ik Wil Alles Met Je Delen'.
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_48880511
Volgens mij waren er mannen in het spel.
Mannen die het niet konden vinden ofzo en die de dames hadden beinvloed.
Maar ik weet dus ook niet meer precies hoe het zit.

Goed topic dus!
  dinsdag 1 mei 2007 @ 09:14:28 #4
6536 dwerg
chagrijn
pi_48880561
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 00:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Laatst zat Alice in het programma van Paul de Leeuw en toen deed ze een oproep aan haar zus weer contact op te nemen om te praten over hernieuwde samenwerking. Triest dat dat via de televisie moet.
Ach, die arme Alice.

Uit 1999:
quote:
Zangeres Caren de Vries, de helft van het voormalige duo Maywood, mag de toevoeging Maywood of ex-Maywood achter haar naam niet meer gebruiken. Dat heeft de vice-president van de rechtbank in Arnhem bepaald, in een kort geding dat was aangespannen door de andere Maywood-helft, Carens zus Alice. Voor iedere overtreding moet Caren vijfduizend gulden betalen, met een maximum van 250.000 gulden. Maywood had in de jaren tachtig veel succes met internationale hits als 'Late at night' en 'Rio'. Na een ruzie gingen de zussen uit elkaar. In februari 1996 werd officieel vastgelegd dat alleen Alice voortaan de naam Maywood mocht gebruiken
I intend to live forever, or die trying.
pi_48896719
Die twee hadden toch ook lesbische seks gehad of zoiets
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 2 mei 2007 @ 22:31:25 #6
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_48945392
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 18:16 schreef TheVulture het volgende:
Die twee hadden toch ook lesbische seks gehad of zoiets
Nou, zoiets staat me ook bij, idd!
Was het niet dat ze iets met elkaar hadden en dat de ene toen verontwaardigd was dat de andere toch een vent aan de haak sloeg ofzo?! Of slaat mijn fantasie nu door?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_48945967
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 22:31 schreef Jane het volgende:

[..]

Nou, zoiets staat me ook bij, idd!
Was het niet dat ze iets met elkaar hadden en dat de ene toen verontwaardigd was dat de andere toch een vent aan de haak sloeg ofzo?! Of slaat mijn fantasie nu door?
Incest!
pi_48946561
Dat Songfestivaloptreden was wel dé doodsteek voor hun carrière.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_48948568
Ik moet echt echt écht vaker het ESF volgen. Aaltje en Doetje? .
  donderdag 3 mei 2007 @ 00:13:26 #10
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_48949333
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 22:42 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Incest!
Nee geen incest
Caren kreeg een verhouding met een getrouwde man ! En daar had Alice moeilijk mee zoiets was het.
En hij bemoeide zich mee met hun zaken, waar Caren helemaal achter stond, Terwijl ze jaren samen aan hun carriére werkte..Alice was er niet blij mee.
pi_49017233
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 00:13 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Nee geen incest
Caren kreeg een verhouding met een getrouwde man ! En daar had Alice moeilijk mee zoiets was het.
En hij bemoeide zich mee met hun zaken, waar Caren helemaal achter stond, Terwijl ze jaren samen aan hun carriére werkte..Alice was er niet blij mee.
Wat apart!! .

Als ik aan Maywood denk, dan associeer ik het ook met al die verhalen over incest tussen die 2 zusjes, zoals een aantal in dit topic al vertelde. Hoe dat zou komen, ik heb er geen flauw idee . Maar het is op 1 of andere manier toch bijgebleven.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 22:54:41 #12
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_49022962
Het is toch echt zo gebeurt.
Of Caren Maywood nog iets met hem heeft, weet ik dus niet ..
  zondag 6 mei 2007 @ 01:48:04 #13
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_49053347
Er was inderdaad iets met ranzige seksrelaties somehow, dat wist ik nog (maar dat durfde ik in de OP niet te vermelden )

En er was toch echt iets met incest hoor!
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 6 mei 2007 @ 10:06:00 #14
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_49056037
quote:
En er was toch echt iets met incest hoor!
Dat weet ik eigenlijk niet Duderinnetje
Maar ik geloof je wel hoor
pi_49192009
Ze hadden wel leuke nummers
  woensdag 9 mei 2007 @ 20:15:43 #16
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  woensdag 9 mei 2007 @ 21:41:21 #17
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_49202200
quote:
Op zondag 6 mei 2007 01:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Er was inderdaad iets met ranzige seksrelaties somehow, dat wist ik nog (maar dat durfde ik in de OP niet te vermelden )

En er was toch echt iets met incest hoor!
Ik herinner me wel een verhaal uit de Story in '98 (eeuw geleden, dat ik het heb onthouden ), waarin een van die 2 vertelde dat ze door haar vader bij elke regisseur en/of muziekbobo het bed in werd gedouwd om aan de bak te komen. Ook presenteerde die vader naar werd beweerd naaktfoto's van haar toen ze ca. 15 of 16 was, stond er zelfs een in die Story . Stiekem vond ik het als 17 jarig pubertje wel geil .

Maar in hoeverre dit klopt en wie van de 2 dit was weet ik niet meer.
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')