baggeren?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Zainabber, ik kies jou!
Doe de Bagger aanval!
jaquote:
wiequote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:34 schreef zainabber het volgende:
nu gaan we met zn allen [afbeelding] aanbidden
God Of War II gespeeldquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:34 schreef murp het volgende:
[..]
weet ik veel, ik ben hier ook maar op bezoek
wat heb je gisteren gedaan?
quote:
het vetste spel op de playstation 2, jij onwetendequote:
is ie ook voor de xbox?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
het vetste spel op de playstation 2, jij onwetende
Sinds gisterenquote:
als jij hem maar lekker vind he?quote:
felblauwe sportwagen met vlammen aan de zijkantquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:53 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
was het wel een gepimpte koelie bak?
Ja, en nu?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:44 schreef zainabber het volgende:
sala, heb je mijn nieuwe favoriete acteur al gezien?
[afbeelding]
damn, wat een klootzakken! :| Ze is mijn leeftijd man!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:46 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ja, en nu?
Check eens op nieuwsbericht op FP over koerdische meisje.
Mijn broertje had mij dat filmpje al 2 dagen terug laten zien, echt zo fucking zielig voor dat meisje.
Die gasten moeten echt gaan lijden
had een dagje stad gepland maar wilde toch maar uitslapen dus had dat meisje afgebeldquote:
Tuurlijk kan ik zelf kokenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:48 schreef zainabber het volgende:
kunnen jullie zelf niet koken?
oh zo, ik denk jullie wachten tot paps eindelijk klaar is met kokenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:51 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ik zelf koken
Maar we moeten wachten tot paps thuis is van werk, you snap?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:52 schreef zainabber het volgende:
[..]
oh zo, ik denk jullie wachten tot paps eindelijk klaar is met kokenzo is t hier tenminste altijd
Heel goed zelfsquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:48 schreef zainabber het volgende:
kunnen jullie zelf niet koken?
Nasi is erg makkelijkquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:59 schreef zainabber het volgende:ik had 2 jaar geleden een 10 voor biologie, onderdeel koken
Al die bakra's moeilijk doen en ik maakte nasi en ik had een 10.
Filequote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:07 schreef zainabber het volgende:
[..]
gossie
nou, bel je paps even op: waar blijf je!
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:03 schreef Sala-adin het volgende:
Youssef jullie mokro gehaktbroodjes zijn kankerlekker man
Of mak zelf wat luilakquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:10 schreef zainabber het volgende:
[..]
ohdan weet ik het ook niet meer.. ga anders ff een appel eten ofzo alvast
Die chick in trailer hequote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:11 schreef Sala-adin het volgende:
http://pathe.nl/filminfo.asp?film_id=3414
Deze koeli is versss
k was naar de iifa awards hier in a'dam en toen was ze er ook, ze deed t wel goedquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:13 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
eeu zal wel
Ik zag die trailer in de bios ze is tantoe spang
Mwehehehequote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:15 schreef zainabber het volgende:
[..]
k was naar de iifa awards hier in a'dam en toen was ze er ook, ze deed t wel goed
hangt ervanaf waar je zit, wij hadden wel goede plaatsenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:16 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Mwehehehe
Ik had gehoord dat die organisatie het had verpest
Dat je wat amper van zag ofzo en mensen gingen klagen wouden hun geld terug en nog meer van dat soort zaken.
Woar of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |