quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat ging over het topic openen. Maar over het algemeen heb je idd helemaal niks aan hem![]()
Doe ff normaal zeg. Neem het leven niet te serieus adem in en uit en denk na voor je wat postquote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:24 schreef Wickedangel het volgende:
Hoepel op met je spam, Tong. Houd je eens aan de regels hier.
Yep, I know. Ik moest snel typen. Anders was ik te laat.quote:
Binnen twee minuten. Netjes.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:26 schreef tong80 het volgende:
Doe ff normaal zeg. Neem het leven niet te serieus adem in en uit en denk na voor je wat post
Je mist er nog twee.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:29 schreef broer het volgende:
Rood, groen, geel en blauw.
quote:
Uiteraard doet ze dat!! Maar ze heeft ook gelijk! Als jij hier mee wilt doen en er is een vraag gesteld en jij geeft antwoord dan heb je maar in de buurt te blijven, je houdt andere mensen op namelijk. Die kunnen niet vooruit in dit topic. Dus óf je doet volwaardig mee, en niet halve bak (denk ook aan het posten van de puntentelling!!) of je houdt je erbuiten en blijft gezellig in je 14 open fokFOK! topics tegelijk, maar mijdt dan deze quizz.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doe ff normaal zeg. Neem het leven niet te serieus adem in en uit en denk na voor je wat post
Ik vind hem ook lief, maar in dit topic ZWAAR irritant.quote:
Daar had ik over nagedacht. We maken al uitzonderingen voor je, maar jij maakt daar misbruik van. Wat Elizabeth zegt verderquote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:26 schreef tong80 het volgende:
Nee. Maar terwijl iedereen zich druk maakt om tong kan ik wel een punt bij elkaar gokken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:35 schreef wyccie het volgende:
Paars? Je weet het gewoon niet, hè?
quote:Nog een fijne koninginnedag, trouwens....
ScottTracy +1quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:36 schreef ScottTracy het volgende:
Oranje ook nog.
Ah, Scott was je voor!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:37 schreef broer het volgende:
Nee. Maar terwijl iedereen zich druk maakt om tong kan ik wel een punt bij elkaar gokken.
Oranje misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |