abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 mei 2007 @ 11:21:48 #51
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_48920396
Cas En ik dacht dat Iris ondernemend was

Morgen ga ik met de dames naar de huisarts. Ze hoesten al een week heel lelijk. Ik heb er vannacht zelfs een filmpje van gemaakt om te kunnen laten horen aan de huisarts
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_48920587
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 09:42 schreef dutchie het volgende:
Icicle, Merlijn is alweer bijna een jaar!
Ja! Belachelijk hoe snel dat gaat he!?
Hier ook al zo'n traplopertje, met hetzelfde verhaal als jij En trots dat hij was toen hij vanaf de tweede trede naar mij keek! De boef!
Dat wc blokje is hem nog niet gelukt, die deur maar ik wél goed dicht. Gangdeur vergeet ik wel eens..
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  woensdag 2 mei 2007 @ 11:56:20 #53
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_48921667
ohh wij hebben hier geen deur, de trap zit in de kamer en die is open en rij steil ohhh moet er niet aan denken....
pfff Lotte je mag nog niet gaan kruipen van mama, blijf nog maar even liggen. Lotte niet draaien, luister nou naar mama. Hmm ze doet het niet.
Tja zal hier ook heel goed moeten gaan opletten.
  woensdag 2 mei 2007 @ 14:43:15 #54
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_48926950
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 08:38 schreef LadyS het volgende:
Ik heb het even opgezocht:

4 weken
8 weken
3 maandem
4 maanden
6 maanden
7,5 maanden
9 maanden
11 maanden
14 maanden
18 maanden
2 jaar
3 jaar
3 jaar en 9 maanden
Zo vaak zijn wij echt niet geweest hoor!
Hier met 6/7 inderdaad, 9, 11, 14 en 2 jaar. Dus die 7,5 afspraak hebben wij nooit gehad. En de 18 maanden ook niet. Maar dat kwam omdat ik het gewoon vergeten was en steeds maar vergat te bellen voor een nieuwe afspraak.
  woensdag 2 mei 2007 @ 15:34:17 #55
45621 Suzanna
Mama van...
pi_48928728
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 11:56 schreef ik80 het volgende:
ohh wij hebben hier geen deur, de trap zit in de kamer en die is open en rij steil ohhh moet er niet aan denken....
pfff Lotte je mag nog niet gaan kruipen van mama, blijf nog maar even liggen. Lotte niet draaien, luister nou naar mama. Hmm ze doet het niet.
Tja zal hier ook heel goed moeten gaan opletten.
Geen probleem als ze gaat kruipen, gewoon een goed traphekje kopen dat makkelijk sluit, en ook goed met één hand te openen is. Daar kun je lang mee vooruit hoor! Heerlijke dingen ...

Even een vraagje...sliepen jullie kindjes het beste in de wieg/ledikantje op hun eigen kamer of bij jullie op de kamer? Ik heb de andere kinderen niet zo lang op onze kamer gehad, maar bij Julia gaat het opzich wel goed, alleen wordt ze 's nachts soms wakker als wij ons omdraaien in bed of hoesten ofzoiets. Heel lastig vind ik dat! En dat zou eigenlijk niet moeten natuurlijk. Dus daarom denk ik dat ze misschien beter zou slapen op haar eigen kamertje (nu helaas nog niet klaar door tijd/slaapgebrek) ... wat denken jullie? Zou ze er gewoon aan moeten wennen (voor de rest gaat het gewoon goed op onze kamer) of is het gewoon vaak zo dat ze beter slapen in hun eigen kamer? Ik zou het zelf dus niet weten...
pi_48930659
Suzanna wij hebben hier mevrouwtje vanaf dat de kraamverzorgster in haar eigen bedje liggen en het werkt perfect. ze ligt in de kamer naast ons ze slaapt wanneer ze moet slapen.
ze was altijd aan het spoken als ze bij ons op de kamer lag. nu slaapt ze gewoon heerlijk door. tot de volgende 7.00uur. dus probeer het eens zou ik zeggen.
mama van 3 kids!
  woensdag 2 mei 2007 @ 17:37:31 #57
108648 cattie
lieve moeder
pi_48933551
Suzanna, bij ons sliep Ive beter op zijn eigen kamertje, daar ging hij na 10 weken naar toe.

Cas, klein boefje!

Belana, hoe is het nu met Ezra, gaat het al wat beter? Ive lijkt nu wel wat op te knappen.
  woensdag 2 mei 2007 @ 17:57:55 #58
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48934268
Eigen bedje/kamertje is het beste heb ik gehoord, en voor Dean werkt dat idd ook zo

Maar goed, mag ik even jompelen , ik ben vanmiddag voor het eerst bij de osteopaat geweest..wát een fijne man

Hij heeft Dean behandeld terwijl hij bij mij op schoot lag (Dean, niet de osteopaat) en de kleine munchkin vond het zo te merken helemaal top wat die man deed, al zag het eruit alsof ie niet zo veel deed eigenlijk

Maar hij lag maar te lachen en te babbelen en te stralen, en dat doet ie nu nog steeds sinds we thuis zijn, hij is zelfs zonder noemenswaardig huilltje even lekker gaan slapen zonet, dat mag echt in de krant! Hopelijk blijft het zo en krijg ik mijn kleine chagrijn niet meer terug
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Milf woensdag 2 mei 2007 @ 18:32:40 #59
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_48935290
Ik duim voor je Viev dat hij zo lekker vrolijk blijft

LadyS, wat een idee om een filmpje te maken! Dat is eigenlijk een hele goede tip!

Vandaag zijn wij naar het CB geweest. Voorlopig de laatste prikjes gehad. Ze is nu 59 centimeter en 5500 gram. Ze is maar 1 centimeter gegroeit maar wel 500 gram aangekomen .

Wanneer gaan sommigen bijvoeden? Mijn vriendin wil met vier maanden al beginnen en ik hoor weer van anderen dat je niet eerder dan een maand of 6 moet beginnen.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  woensdag 2 mei 2007 @ 19:00:59 #60
24188 Belana
kloon van belana
pi_48936200
het gaat helemaal niet goed met Ezra. ik heb vandaag gewerkt omdat ik dacht dat het wel ging en de koorts leek mee te vallen, maar toen ik thuis kwam zag ik een heel zielig hoopje mens. hij heeft slecht gegeten en gedronken, plast weer slecht. ik vertrouw het niet en we gaan straks naar de HAP.

en goed dat ik fok heb, nu kon ik even terug zoeken wanneer hij die antibiotica heeft gekregen.

ik zit me nu even bezig te houden hier, we kunnen kwart voor 8 terecht. Nick is even wat spullen van ian wegbrengen, die is bij opa en oma en wordt opgehaald. Liam is even mee. zo even snel eten en Liam naar bed. kon geen oppas krijgen zo snel, dus Nick gaat alleen met Ezra.

dit is een van me afschrijf post, ik maak me gewoon echt zorgen. dat moedergevoel weet je wel. dat instinct.
stormy waters...
sailin'
  woensdag 2 mei 2007 @ 19:05:55 #61
108648 cattie
lieve moeder
pi_48936366
He get Belana, wat naar! Goed dat je naar de HAP gaat. Geef Ezra maar een dikke knuffel van mij.

Vivi, wat fijn dat het zo goed ging bij de osteopaat! Hopelijk blijft het zo goed gaan.

Nikky, algemeen wordt geadviseerd om pas na 6 maanden bij te gaan voeden. Zie voor bijvoeden ook dit schema.
  woensdag 2 mei 2007 @ 19:06:56 #62
108648 cattie
lieve moeder
pi_48936397
Belana, ik kan me heel goed voorstellen dat je je zorgen maakt! Laat je niet afschepen bij de HAP, als het voor jou niet goed voelt moet er goed naar gekeken worden.
  woensdag 2 mei 2007 @ 19:19:01 #63
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48936824
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 19:00 schreef Belana het volgende:
het gaat helemaal niet goed met Ezra. ik heb vandaag gewerkt omdat ik dacht dat het wel ging en de koorts leek mee te vallen, maar toen ik thuis kwam zag ik een heel zielig hoopje mens. hij heeft slecht gegeten en gedronken, plast weer slecht. ik vertrouw het niet en we gaan straks naar de HAP.

en goed dat ik fok heb, nu kon ik even terug zoeken wanneer hij die antibiotica heeft gekregen.

ik zit me nu even bezig te houden hier, we kunnen kwart voor 8 terecht. Nick is even wat spullen van ian wegbrengen, die is bij opa en oma en wordt opgehaald. Liam is even mee. zo even snel eten en Liam naar bed. kon geen oppas krijgen zo snel, dus Nick gaat alleen met Ezra.

dit is een van me afschrijf post, ik maak me gewoon echt zorgen. dat moedergevoel weet je wel. dat instinct.
Ow jee bah Belaan, dat is gewoon echt niet leuk!!! Houd je ons (mij dus ) op de hoogte?
Ik duim voor Ezra hoor, het zal vast meevallen maar wél goed dat je hem even laat "doorlichten"..
Duim duim.

Dikke kus.
  woensdag 2 mei 2007 @ 19:20:49 #64
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48936886
Nikky, ik geef Dean soms al een paar hele kleine hapjes biologisch fruithapje (peer).
Anders komt ie toch echt boven de liter flesvoeding uit per dag en ik wil hem ook geen honger laten lijden. Hij vindt het heerlijk en het gaat prima.

Ook geef ik in de laatste fles 1 of 2 schepjes rijstebloem, dat kon prima volgens een zuster die ik ken.
  woensdag 2 mei 2007 @ 19:24:03 #65
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48937006
Belana
Hopelijk kunnen ze hem/jullie helpen. Er zit blijkbaar echt iets niet zo lekker daar.
pi_48937130
Belana, wat een rotgevoel is dat he! Ik hoop dat het toch meevalt en ze hem kunnen helpen. Zo zielig voor het kleine mannetje
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 2 mei 2007 @ 19:35:48 #67
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_48937414
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 18:32 schreef nikky het volgende:
LadyS, wat een idee om een filmpje te maken! Dat is eigenlijk een hele goede tip!
Ja, ik vond het zelf ook wel een goed idee, want anders moet ik de hoest weer gaan beschrijven, en nu heeft ze het zo kant en klaar voor haar neus.
Ik heb het ook met haar driftbuien gedaan, lk kon zo moeilik aan anderen uitleggen wat ze nou deed.

Belana, jeetje zeg. Ik ben benieuwd wat ze zeggen op de HAP. En een moedergevoel die zegt dat het niet goed zit..... Hoe laat moet je? Wat sneu ook dat het steeds maar terugkomt.
  woensdag 2 mei 2007 @ 19:41:23 #68
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_48937621
arme Ezra, ben benieuwd wat de HAP zegt.
  woensdag 2 mei 2007 @ 20:15:49 #69
144006 chacama
Ondernemend!
pi_48938974
Belaan hopelijk weet je inmiddels meer. Ezra heel veel beterschap.
  woensdag 2 mei 2007 @ 20:17:50 #70
24188 Belana
kloon van belana
pi_48939059
er is niks accuuts. alle gecontroleerd en ook geen uitdroging. trecept voor plaszakjes mee en urine opvangen (iemand ervaring?) en dat laten controleren.
stormy waters...
sailin'
pi_48939318
Niks acuuts, maar ze weten niet wat het wel is?
Sterkte
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Jubileum moderator woensdag 2 mei 2007 @ 20:24:35 #72
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_48939350
Ja maar dan bij meisjes. Goed rondom het plassertje plakken zodat het niet kan lekken. Urine opvangen en heel voorzichtig losmaken. Overgieten in een kannetje (moeders voor moeders kan ) en daarvanuit in een bakje doen.
Dat morgen naar de huisarts brengen en dan kunnen ze even kijken of er iets mis is qua blaasontsteking ofzo.

Sterkte Belaan, het is ronduit klote om je kleintje zo te zien
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 2 mei 2007 @ 20:35:52 #73
24188 Belana
kloon van belana
pi_48939864
nee snoop, het is zo niet duidelijk wat het is. hij is op zich helder en allert, maar die koorts is niet goed natuurlijk, dat vond hij ook. dus eerst maar eens die urine controleren morgen en dan weer ff verder kijken. ze weten nu dat er iets is en als er vanaacht iets mocht veranderen of verergeren dan mogen we meteen komen. Maar op zich zag ie het niet heel negatief in.
weet je, ik ben niet snel heel bezorgd, maar je moet toch niet denken aan een nierbekkenontsteking ofzo enfin, morgen weer verder. heb hem net een potje gegegeven en dat ging er helemaal in, dus das wel fijn.
dankjullie wel allemaal, doet me goed om te lezen
stormy waters...
sailin'
  woensdag 2 mei 2007 @ 20:43:04 #74
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_48940216
Ik duim dat er niks rots is met Ezra en dat die koorts en die echte ziek- en kwakkeltijd snel achter hem ligt.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 2 mei 2007 @ 20:43:41 #75
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_48940246
Fijn dat het niks accuuts is, belana. Ben wel benieuwd wat er uitkomt uit het urineonderzoek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')