Ja! Belachelijk hoe snel dat gaat he!?quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:38 schreef LadyS het volgende:
Ik heb het even opgezocht:
4 weken
8 weken
3 maandem
4 maanden
6 maanden
7,5 maanden
9 maanden
11 maanden
14 maanden
18 maanden
2 jaar
3 jaar
3 jaar en 9 maanden
Geen probleem als ze gaat kruipen, gewoon een goed traphekje kopen dat makkelijk sluit, en ook goed met één hand te openen is. Daar kun je lang mee vooruit hoor! Heerlijke dingenquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:56 schreef ik80 het volgende:
ohh wij hebben hier geen deur, de trap zit in de kamer en die is open en rij steil ohhh moet er niet aan denken....
pfff Lotte je mag nog niet gaan kruipen van mama, blijf nog maar even liggen. Lotte niet draaien, luister nou naar mama. Hmm ze doet het niet.
Tja zal hier ook heel goed moeten gaan opletten.
Ow jee bah Belaan, dat is gewoon echt niet leuk!!! Houd je ons (mij dusquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:00 schreef Belana het volgende:
het gaat helemaal niet goed met Ezra. ik heb vandaag gewerkt omdat ik dacht dat het wel ging en de koorts leek mee te vallen, maar toen ik thuis kwam zag ik een heel zielig hoopje mens. hij heeft slecht gegeten en gedronken, plast weer slecht. ik vertrouw het niet en we gaan straks naar de HAP.
en goed dat ik fok heb, nu kon ik even terug zoeken wanneer hij die antibiotica heeft gekregen.
ik zit me nu even bezig te houden hier, we kunnen kwart voor 8 terecht. Nick is even wat spullen van ian wegbrengen, die is bij opa en oma en wordt opgehaald. Liam is even mee. zo even snel eten en Liam naar bed. kon geen oppas krijgen zo snel, dus Nick gaat alleen met Ezra.
dit is een van me afschrijf post, ik maak me gewoon echt zorgen. dat moedergevoel weet je wel. dat instinct.
Ja, ik vond het zelf ook wel een goed idee, want anders moet ik de hoest weer gaan beschrijven, en nu heeft ze het zo kant en klaar voor haar neus.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:32 schreef nikky het volgende:
LadyS, wat een idee om een filmpje te maken! Dat is eigenlijk een hele goede tip!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |