Nee, het was speltechnisch een prima tip, Brain is slimmer als men hier vermoed, Natasia is nu rustig dat hoort ook zo, je moet niet zo over de zeik raken, dus feitelijk helpen ze elkaar als Brain over de zeik is is Natas er en andersom Brain, perfect toch.quote:Op maandag 30 april 2007 21:19 schreef Charmian het volgende:
Eigenlijk wonderbaarlijk hoe Brian Natasia onder de duim heeft. Hij hoeft maar 5 minuten te zeveren en ze zit helemaal onder de plak.
Beschermend noemt ze het, en Brainless ging er bijna van over zijn nek vanmiddag.quote:Op maandag 30 april 2007 21:26 schreef shmoopy het volgende:
Wat is Natasia walgelijk nederig tegen Brainless trouwens.
Op hoeveel zit je nu?quote:
Volgens mij op 11, als je het werkwoord sufkutten meerekent.quote:
Die is al vergeven. Ik woon nl op de Huppeldijk, dus iemand vereerde mij met die titelquote:
Jij bent een knuffelkut!quote:Op maandag 30 april 2007 21:35 schreef shmoopy het volgende:
En als je nou een echte miljonair bent, dan ben je een truffelkut.
Nou niet om het een of ander ...maar Wilco verdient wel respect...of word omgekocht...hoe dan ook...hij is zowiezo maf als die bij hangtiet blijft.quote:Op maandag 30 april 2007 21:41 schreef axis303 het volgende:
Wilgo the retard hehe
moet je daar slim voor zijn?quote:Op maandag 30 april 2007 21:27 schreef maril het volgende:
[..]
Nee, het was speltechnisch een prima tip, Brain is slimmer als men hier vermoed, Natasia is nu rustig dat hoort ook zo, je moet niet zo over de zeik raken, dus feitelijk helpen ze elkaar als Brain over de zeik is is Natas er en andersom Brain, perfect toch.
quote:Op maandag 30 april 2007 21:42 schreef Gert het volgende:
Huub gaat binnenkort een keer 's nachts "het hele huis omtoveren tot een zelfmoordparadijs. Overal scheermesjes, en touwen... gewoon, om Brian te zieken."
volgensmij heeft Brian dat niet gevraagd, maar was het uit Jaap zelf, ivm. de berichten in de krant over de "zelfmoord-avond"quote:Op maandag 30 april 2007 21:35 schreef Gert het volgende:
Waarom vroeg Brian eigenlijk aan Jaap om een positeve log over hem te schrijven?![]()
Nou oordeel even voor jezelf..in spanje eten ze pas om 20.00 tot gemiddeld wel 22 u pas aan tafel. Frankrijk ook. Ik ook. Dus wat is een normale tijd dan...ik vreet als ik honger heb....tochquote:Op maandag 30 april 2007 21:45 schreef Liess het volgende:
Kunnen ze niet gewoon een keer om 6 uur eten, zoals een 'normaal' mens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |