Ik zag het ook, of zouden ze naar een speciaal iemand hebben gezocht?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:58 schreef milagro het volgende:
Ik zie net op tv (Opsporing Verzocht) dat alle drie de getroffen auto's groen van kleur waren.
Toeval, of een zieke spelregel van een ziek spel?
daar dacht ik idd ook aan, maar het waren verschillende automerken, ik heb niet genoeg verstand van auto's om te weten of ze op elkaar lijken wb model.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:09 schreef Dinus het volgende:
[..]
Ik zag het ook, of zouden ze naar een speciaal iemand hebben gezocht?
Ja, lachen manquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:43 schreef JohnDope het volgende:
"Een steen gooien op tegenliggende auto, van uit een rijdende auto". Dat verzin je niet!
Ik kan hier maar 1 ding op zeggen: drugs maakt meer kapot dan je lief is
Owja, mensen doen dat soort domme dingen niet nuchterquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:55 schreef JohnDope het volgende:
Ik vind het zeker niet lachen. Maar als je überhaupt zo'n aanslag weet te verzinnen, heb ik wel mijn vermoedens dat die dader(s) onder invloed van drugs waren....
Kijk dat pubers vanaf een viaduct een steen gooien, dat is nog wel te bevatten. Maar om een steen van uit een rijdende auto te gaan gooien, frontaal op een tegenligger, dat vind ik wel erg ver gezocht.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:56 schreef gronk het volgende:
[..]
Owja, mensen doen dat soort domme dingen niet nuchter
die gasten van die stoeptegel waren toch ook gewoon nuchter?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:56 schreef gronk het volgende:
[..]
Owja, mensen doen dat soort domme dingen niet nuchter
Maar nogmaals, mensen kunnen dit soort domme dingen niet 'nuchter' doen? Daar moet je eerst drugs voor ophebben, en dan wordt je opeens een stenengooiende, ontoerekeningsvatbare malloot?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:58 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Kijk dat pubers vanaf een viaduct een steen gooien, dat is nog wel te bevatten. Maar om een steen van uit een rijdende auto te gaan gooien, frontaal op een tegenligger, dat vind ik wel erg ver gezocht.
Dan ben ik wel benieuwd naar het volgende wat die dader(s) gaan flikken.... Daar word je niet vrolijk van.
Vandaar dat ze soms militairen en gevechtspiloten soms een beetje amfetamine gaven, omdat ze dan extra scherp en alert worden en bewijze van spreken dingen zien aankomen, nog voordat ze überhaupt plaats vinden.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:08 schreef gronk het volgende:
Man, met 9 van de 10 drugs is 't niet eens mogelijk om een steen vanuit een rijdende auto naar een andere auto te gooien en *raak* te gooien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |