Zullen die figuren nou nog trots zijn ook?quote:Op maandag 30 april 2007 21:12 schreef RedFever007 het volgende:
God allemachtig wat een mongolen lopen er toch rond in dit land![]()
Naar wie zou je willen wijzen danquote:Op maandag 30 april 2007 21:16 schreef Liquidootje het volgende:
Echt belachelijk voor woorden. Ik zou bijna een vingertje gaan wijzen, maar dat zou weer onder vooroordelen vallen.
Dat kan maar, maar als ik zou wijzen dan ging het richting sjonnies met petjes en dikke silveren kettingen in hun golf polo.quote:Op maandag 30 april 2007 21:18 schreef George.W.Bush het volgende:
[..]
Naar wie zou je willen wijzen danHet enige precedent mbt het gooien van stenen naar voorbij razend verkeer met dodelijke afloop bleken keurige jonge mannen van tegen de 30 die met een biertje te veel op dachten dat het wel leuk was.....
En dat baseer je op.... ?quote:Op maandag 30 april 2007 21:23 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat kan maar, maar als ik zou wijzen dan ging het richting sjonnies met petjes en dikke silveren kettingen in hun golf polo.
Die zijn toch wel ERGENS op gebaseerd mag ik hopen? Dat je door polo rijdende sjonnies bent uitgescholden in je kwetsbare leeftijd ofzo?quote:
Een golf polo?quote:Op maandag 30 april 2007 21:23 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat kan maar, maar als ik zou wijzen dan ging het richting sjonnies met petjes en dikke silveren kettingen in hun golf polo.
als je weet dat je aktie de dood tot gevolg kan hebben mag je best van moord spreken, imhoquote:Op maandag 30 april 2007 21:31 schreef Refragmental het volgende:
1 keer doodslag en 2 keer poging tot doodslag.
Zow... dat wordt toch minimaal 1 jaartje brommen voor de daders!!
De mensen die dit doen mogen ze voor mijn part levenslang opsluiten
Te walgelijk voor woorden gewoon.
Moord is met voorbedacht rade. Denk niet dat dit hieronder valt... ookal weet je dat je acties dit tot gevolg kan hebben. Maar ik heb geen verstand van recht dus kan er ook compleet naast zittenquote:Op maandag 30 april 2007 21:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
als je weet dat je aktie de dood tot gevolg kan hebben mag je best van moord spreken, imho
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |