Ik word ook maar DJ.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:42 schreef Kuukske het volgende:
Jullie zuipen wat af.
Hij leek aan de telefoon wat verbaasd te reageren. Ik twijfel of het van tevoren bedacht is of spontaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:38 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Oh. En Paul vindt dat verder ook prima enzo?
DJ Ph.quote:
3FM is best puick.quote:
Wisselen jullie dat per vrijdag af ofzo? De eerste vrijdag van de maand is Ekdom de pineut, de 2e en 4e jij en de 3e Veenstra Veenstra?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:41 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Vááág verhaal, hahahaha! Nouja, prima. Vrijdag is de drank op kosten van de Ek!
Dat bruine kleurtje van Paul bij WIDM is er natuurlijk nu weer af jaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:43 schreef ChatGirl het volgende:
Paul komt ff zijn zonnebrand halen! Megafoon erbij
Yepp! Afgelopen vrijdag moest ik het regelen. Lekker goedkoop; Michiel was er nietquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:46 schreef MutZ het volgende:
[..]
Wisselen jullie dat per vrijdag af ofzo? De eerste vrijdag van de maand is Ekdom de pineut, de 2e en 4e jij en de 3e Veenstra Veenstra?
Echt briljant ditquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij leek aan de telefoon wat verbaasd te reageren. Ik twijfel of het van tevoren bedacht is of spontaan.
Paul staat nu buiten de studio met een megafoon.
"GERARD! WAT DOE JE?!"
Hij word tenminste bruin. Ik zit hier nog steeds met mijn witte vel, ik verbrand altijd meteen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:47 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Dat bruine kleurtje van Paul bij WIDM is er natuurlijk nu weer af ja![]()
Volgens mij scheelt dat idd aanzienlijkquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:47 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Yepp! Afgelopen vrijdag moest ik het regelen. Lekker goedkoop; Michiel was er niet
Ik word ook altijd slecht bruin, en als ik het toevallig ben, is het er ontzettend snel weer vanaf...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hij word tenminste bruin. Ik zit hier nog steeds met mijn witte vel, ik verbrand altijd meteen.![]()
idd, alleen moeten ze wel weer oppassen dat ze hem niet teveel gaan draaien...quote:Leuk nummer van VanVelzen.
Best puick nummer.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:48 schreef ChatGirl het volgende:
Leuk nummer van VanVelzen.
Klinkt inderdaad nie kud, nu maar hopen dat 'ie gewoon in een normale rotatie komt, anders is 'ie binnen no-time kapotgedraaid (zoals Baby Get Higher, dat nummer kan ik echt NIET meer aanhoren).quote:
Sinds mijn Spanje blaar van een jaar of 4-5 terug ben ik wel beter uit gaan kijken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:51 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik word ook altijd slecht bruin, en als ik het toevallig ben, is het er ontzettend snel weer vanaf...
Ach, het zal wel opgezet zijn. Maar dan is het nog wel grappigquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:12 schreef Sirolf het volgende:
Paul naar het strand... da's nog best een eindje rijden vanuit Hilversum.
Blaren... Ik had vorig jaar op de open dagen van de luchtmacht allemaal van die blaasjes, zo verbrand als ik was...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Sinds mijn Spanje blaar van een jaar of 4-5 terug ben ik wel beter uit gaan kijken.![]()
Ja, inderdaad, was toen iets van 5 cm doorsnee en 1cm boven op mijn huidquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:13 schreef MutZ het volgende:
[..]
Blaren... Ik had vorig jaar op de open dagen van de luchtmacht allemaal van die blaasjes, zo verbrand als ik was...
Maar die van jou was zo te horen een stuk erger...
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, was toen iets van 5 cm doorsnee en 1cm boven op mijn huid![]()
![]()
Idd!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Ilse Live![]()
singels zijn af en toe leuk maar niet te vaak![]()
Neuh, heb m doorgeprikt omdat ik niet kon slapen zo, en heb dr niks aan overgehouden. Het gekke is dat ik er in Spanje geen last van had, maar pas toen ik op de terugreis was, had ik het in de gaten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:21 schreef MutZ het volgende:
[..]
Die is dan zeker al vrij snel opengegaan? Heb je er nog een litteken aan overgehouden?
Das wel weer mooi danquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Neuh, heb m doorgeprikt omdat ik niet kon slapen zo, en heb dr niks aan overgehouden. Het gekke is dat ik er in Spanje geen last van had, maar pas toen ik op de terugreis was, had ik het in de gaten.
Doe datquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:24 schreef borisz het volgende:
Ik open deel 113 wel
Nee, niet alweer... Nog steeds is beter op z'n plaatsquote:
Viel best mee tochquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:24 schreef Glacier het volgende:
Het klinkt idd pijnlijk CG
Die open dag van de luchtmacht was wel geweldig btw MutZ...afgezien van de 'vliegtuigjes'... je vader noemde ons tosti's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |