Welke? Is toch geen school hierquote:Op maandag 30 april 2007 15:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waarom zet je je topic expres vol met taalfouten ?
Dat die ''kerel'' nog niet gebanned isquote:Op maandag 30 april 2007 15:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Iets zegt me dat je dat op school ook doetquote:
die is de shit tegenwoordig, je weeeuth!!! ( of zoietsquote:Op maandag 30 april 2007 15:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
*Hapt niet*quote:Op maandag 30 april 2007 15:17 schreef Straatneger het volgende:
intelligentie wordt vaak gecompenseerd door grammatica etc. op fora.
Dan lijken hun ook slim.
quote:Op maandag 30 april 2007 15:17 schreef Straatneger het volgende:
intelligentie wordt vaak gecompenseerd door grammatica etc. op fora.
Dan lijken hunzij ook slim.
Vandaag zijn alle pleintjes en wegen geblokkeerd omdat het Koninginnedag is, en dus allemaal zwervers spulletjes gaan verkopen. En daar moet ik dan voor optiefen naar mijn eigen landquote:Op maandag 30 april 2007 15:02 schreef Pragmatisch het volgende:
Vandaag zijn al die pleintje en die wegen geblokkert voor deze koningingendag, allemaal zwervers die spulletjes verkopen. En daar moet ik dan voor shilen en uit die wegDeze moet verboden worden al die overlast van die verkopers op deze kleedjes
Moet ik omrijden voor die fakers
![]()
jij bent zooo lelijk.quote:Op maandag 30 april 2007 19:36 schreef timmie_loots het volgende:
klonen zijn zooo februari.
Leer eerst eens fatsoenlijk Nederlands.quote:Op maandag 30 april 2007 15:02 schreef Pragmatisch het volgende:
Vandaag zijn al die pleintje en die wegen geblokkert voor deze koningingendag, allemaal zwervers die spulletjes verkopen. En daar moet ik dan voor shilen en uit die wegDeze moet verboden worden al die overlast van die verkopers op deze kleedjes
Moet ik omrijden voor die fakers
![]()
Expres?quote:Op maandag 30 april 2007 15:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |