Dat zullen ze wel bewaren voor Woensdag of Donderdagquote:Op maandag 30 april 2007 12:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Over het algemeen wordt een nieuwe miljonair heel expliciet aangekondigd bij Hotnews, op de Tiensite.
Met daarbij een mededeling als 'volg van 2100 uur de streams'.
Dus ik denk dat er vandaag geen nieuwe miljonair komt.
uhhh... Maar dat is het concept ondertussen....quote:Op maandag 30 april 2007 12:43 schreef maril het volgende:
[..]
Nee, maar je hoeft het spel niet zo walgelijk te spelen zoals Huub mijn inziens dat doet.
Heb jij de wc-pot gezien?quote:Op maandag 30 april 2007 12:45 schreef Peter6000 het volgende:
Die terror van Jaap werkt wel, een minuscuul poepvlekje op het toillet wordt opgeblazen tot een drama.
Wat mij betreft trekt hij voortaan de wc principieel niet meer door.![]()
Brian doet precies hetzelfde. Toen Huub een alcoholverbod had zat hij ook met Japie te bespreken of ze er niet voor konden zorgen dat dat werd opgeheven omdat ze Huub dan sneller gek zouden krijgen en tot fysiek geweld uit te dagen was. Brian heeft Huub talloze keren 'geaaid' in de hoop dat Huub hem een klap op zijn bek zou verkopen.quote:Op maandag 30 april 2007 12:36 schreef maril het volgende:
[..]
Er zijn 2 mensen vertrokken vw fysiek geweld de ene was naar aanleiding dat Huub heeft liggen rommelen met Nena, en de andere NL werd werkelijk tot het uiterste gedreven, ik heb regelmatig gehoord (tegen Sil, Eric en ook Lieke) dat Huub heeft gezegd dat hij evt in bed zou kruipen met Amanda als hij Brain daarmee gek zou krijgen, Huub speelt het spel zo dat hij iemand uitdaagd tot fysiek geweld, ik walg daarvan , en ik baal van het feit dat Brain zo stom is dat hij daar keer op keer intrapt, en daarom is hij ook een slechte speler, ik denk dat Jaap en Eric en Natasia een grotere kans hebben om te winnen.
MAar dat ga je zodirect toch wel krijgen als het aan Jaap ligt... Die is niet vies van ranzigheid...quote:Op maandag 30 april 2007 12:45 schreef Peter6000 het volgende:
Die terror van Jaap werkt wel, een minuscuul poepvlekje op het toillet wordt opgeblazen tot een drama.
Wat mij betreft trekt hij voortaan de wc principieel niet meer door.![]()
Maar dan maak je anderen verantwoordelijk voor het geweld en de waanzin van Brian. Als anderen zozeer tegen Brian beschermd moeten worden dat ze hem een nacht in een hotel moeten stoppen, kun je je hooguit afvragen waarom ze hem niet beter hebben gescreend voor hij het huis in ging.quote:Op maandag 30 april 2007 12:45 schreef Ning het volgende:
Ik vind ook dat de redactie erg fout bezig is geweest. De regels wijzigen zich veel te vaak, en je wist dat het donderdag fout zou gaan ze hadden eerder moeten ingrijpen
Mijn inziens zijn Huub en Brian elkaars gelijke en Jaap heeft een ander soort walgelijkheid.quote:Op maandag 30 april 2007 12:43 schreef maril het volgende:
[..]
Nee, maar je hoeft het spel niet zo walgelijk te spelen zoals Huub mijn inziens dat doet.
Idd, het is een "wie daagt de ander zo uit dat de ander het eerst flipt" show geworden, en om iets anders dan uitdagen tot fysiek geweld gaat het al niet meer.quote:Op maandag 30 april 2007 12:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Brian doet precies hetzelfde. Toen Huub een alcoholverbod had zat hij ook met Japie te bespreken of ze er niet voor konden zorgen dat dat werd opgeheven omdat ze Huub dan sneller gek zouden krijgen en tot fysiek geweld uit te dagen was. Brian heeft Huub talloze keren 'geaaid' in de hoop dat Huub hem een klap op zijn bek zou verkopen.
Bij Huub en grotendeels bij Jaap is het een spel, bij Brian is alles echt. Brian is een agressieve lafaard die niet spoort.quote:Op maandag 30 april 2007 12:49 schreef Dark het volgende:
[..]
Mijn inziens zijn Huub en Brian elkaars gelijke en Jaap heeft een ander soort walgelijkheid.![]()
Ja, ondanks zijn opleiding aan de Erasmus, weet Jaap zich prima aan het niveau van Huub en Eric aan te passen.quote:Op maandag 30 april 2007 12:47 schreef Sonique het volgende:
[..]
MAar dat ga je zodirect toch wel krijgen als het aan Jaap ligt... Die is niet vies van ranzigheid...
Onder het mom van 'dan ga je toch lekker naar huis!' het hele huis met stront insmeren enzo...
Heb je een foto van je eigen wc gebruikt?quote:Op maandag 30 april 2007 12:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ondanks zijn opleiding aan de Erasmus, weet Jaap zich prima aan het niveau van Huub en Eric aan te passen.
[afbeelding]
Fijn gedecoreerde plee heb jijquote:Op maandag 30 april 2007 12:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ondanks zijn opleiding aan de Erasmus, weet Jaap zich prima aan het niveau van Huub en Eric aan te passen.
[afbeelding]
Emmer!quote:Op maandag 30 april 2007 12:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, die prullenmand komt ook zo mooi uit![]()
Dat lijkt me wel het meest doeltreffende plan om meteen een proces aan je broek te krijgen Jaapquote:Op maandag 30 april 2007 12:56 schreef Marrije het volgende:
King Jaap typt naaktefoto's van AManda te plaatsen 'ja als je zo dronken bent dat je niet doorhebt da ik foto's van je maak. . .'
Het feessie eindigd voor mei op 4 mei.quote:Op maandag 30 april 2007 12:44 schreef Sonique het volgende:
[..]
uhhh... Maar dat is het concept ondertussen....
Of ga jij jaren blijven kijken totdat over tien jaar opeens iemand zegt. 'ja ik heb hiet hier zo naar me zin, ik denk dat ik maar eens op stap...'
Die 10.000 ruggen inleg geld zijn niet voor niets hoor...
Ik vind trouwens het niveau van Natasia of Brian niet veel hoger dan dat van Huub.
Nou Brian is echt niet Huub's gelijke bij lange na nietquote:Op maandag 30 april 2007 12:49 schreef Dark het volgende:
[..]
Mijn inziens zijn Huub en Brian elkaars gelijke en Jaap heeft een ander soort walgelijkheid.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |