abonnement Unibet Coolblue
pi_50053857
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 21:50 schreef Solingjan het volgende:
Dat was nou net niet mijn bedoeling.
Binnen dat gat wat je had, dat had je zoals ik eerder schreef rechtmoeten maken.
Dan binnenin dat gat sierlijsten gelijk met de buitenkant deur.
Dan van de andere kant een plaatje ertegen en daar weer sierlatjes tegen aan.
En dan op die plaat aan elke kant 4 cm smaller een plaatje aan elke kant.
Dan heb je een "paneeldeur"
jaja, wacht nou maar gewoon, is niet zo goed op het plaatje te zien, maar zit echt verschil in hoogte in of diepte of hoe je het ook wilt noemen.
hier komen nog sierlatjes tegenaan, en nog een paneel in het midden van de plaat ofzo.
(btw....toen ik heel even een bril ging kopen voor mn kleine brillenverslijtert, die van de week 2 brillen stuk heeft gekregen. eentje heeft zn broertje doormidden gebroken, en de ander heeft zn zus van zn hoofd afgerost, waarna zn broertje er per ongeluk op ging staan en die nu van ellende met secondenlijm in elkaar zit en ieder moment daadwerkelijk de geest kan geven.
in ieder geval toen ik dus na een half uur brillen passen bijna anderhalf uur in de rij had gestaan bij de hans anders omdat ze blijkbaar net vandaag een actie hadden dat elke bril 35 euro kostte en iedereen vandaag of nee gisteren een nieuwe bril nodig had aaaaargh ...nu komt de clou...............toen hebben ze gewoon mijn project deur van me overgenomen, dus ik heb er niks meer over te vertellen geloof ik hahahaha)
nou ja hij zit in ieder geval dicht, en word er steeds mooier op.

en dan die tegels.....vind je dat niet mooi zo dan?
ik vind het wel wat hebben zo`n wandelpad, misschien moeten we de vloer ook maar een mooi verfje geven....vind je dat beter dan?
pi_50055615
quote:
Op zondag 3 juni 2007 10:40 schreef truttebosje het volgende:

[..]

en dan die tegels.....vind je dat niet mooi zo dan?
ik vind het wel wat hebben zo`n wandelpad, misschien moeten we de vloer ook maar een mooi verfje geven....vind je dat beter dan?
nu snap ik hem niet meer, ik dacht dat je het wandelpad ook zou betegelen, dus het beton ook weg gaat ?
pi_50055836
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:04 schreef Charisma het volgende:

[..]

nu snap ik hem niet meer, ik dacht dat je het wandelpad ook zou betegelen, dus het beton ook weg gaat ?
haha...ja tuurlijk gaan we heel de keuken betegelen.
we gaan alleen een andere keer weer verder.
af en toe moet je jan denk ik ook met een korreltje zout nemen....
pi_50057428
Die vloer!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_50058301
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:13 schreef truttebosje het volgende:

[..]

haha...ja tuurlijk gaan we heel de keuken betegelen.
we gaan alleen een andere keer weer verder.
af en toe moet je jan denk ik ook met een korreltje zout nemen....
ik dacht al
  zondag 3 juni 2007 @ 14:49:53 #206
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_50060570
Die vloer!

Ik vind alleen die rood-gemarmerde vloer nu alleen nog lelijker.
***
pi_50073842
quote:
Op zondag 3 juni 2007 14:49 schreef Brighteyes het volgende:
Die vloer!

Ik vind alleen die rood-gemarmerde vloer nu alleen nog lelijker.
hahaha...ik ben er zelf inmiddels al helemaal aan gewend en vind hem best wel wat hebben.
ook al kan hij niet tippen aan mn nieuwe vloertje

mn vader had trouwens nog een leuk ideetje voor de deur.
hij zei dat het misschien wel leuk was om het motief van de tegel en het plafondornamentdinges uit te zagen
op de deur te plakken en in dezelfde kleur mee te schilderen als de rest van de deur.
ik denk dat ik daar morgen eens een ontwerpje voor ga maken.
pi_50213991
zooooooo....weer een klein beetje opgeschoten.
nog een stukje vloer erbij.





en nog 1 met plafond erbij...

pi_50216307
Alsof het altijd zo gelegen heeft.

Goeie keuze en mooi gedaan TB + vriend !

ent rood komt mooi uit met de haltegels, waaraan je al weer bent gewend, lees ik.
pi_50216491
Het is wel heel gaaf geworden hoor Truttebosje.

Jullie hebben echt een huis waar je trots op mag zijn!
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_50217320
Es siet wierkliech groosaartig aus. Woenderbaar. Skoon. Geweldig.
Fiel besser als das looppat.
pi_50217459
dank je, we zijn er ook supertrots op.
toen we hier dit huis gezien hadden waren we datzelfde weekend ook nog bij een ander huis wezen kijken, dat was helemaal af.
maar om 2 redenen hebben we toch voor dit huis gekozen.
juist omdat het niet helemaal af was en we er ons eigen plekkie van konden maken.
en omdat die andere toch net een stukje verder weg was.
maar hoe meer we zelf (en mn papsje natuurlijk .....en alle anderen) gedaan hebben hoe meer voldoening we ervan hebben.
stiekem toch nog even wat foto`s van dat andere bijna...huisje neergooien (ik ben gek op fototopics, lol)













en nu niet allemaal gaan roepen dat we verkeerd gekozen hebben, lol.
hihi nadat we zelf besloten hadden om voor ons huis te gaan werden we trouwens gebeld dat deze al verkocht was,
dus zelfs als we wilden was het niet gelukt.
nee de lokatie van ons huisje beviel ons ook veel beter, maar ik heb door deze toch ook zwaar verliefd rondgelopen.
pi_50217495
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 21:57 schreef Solingjan het volgende:
Es siet wierkliech groosaartig aus. Woenderbaar. Skoon. Geweldig.
Fiel besser als das looppat.
heheheh we wilden hem eerst voor de gein nog rood verven om te vragen wat je ervan vond.....hebben we toch maar niet gedaan...(vergeten, haha)
pi_50217593
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 22:02 schreef truttebosje het volgende:

[..]

heheheh we wilden hem eerst voor de gein nog rood verven om te vragen wat je ervan vond.....hebben we toch maar niet gedaan...(vergeten, haha)
hahahahahahahah lache was wel een bak geweest . Had Charisma het helemaal niet meer gesnapt.
pi_50217768
nee daarom juist en ik had genoeg verf over....maar ja te laat.
heb je nu nog een schuurhulpje nodig een keer?
of ben je al klaar?
pi_50218117
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 22:09 schreef truttebosje het volgende:
nee daarom juist en ik had genoeg verf over....maar ja te laat.
heb je nu nog een schuurhulpje nodig een keer?
of ben je al klaar?
Nog lang niet klaar. Wanneer komen jullie op de koffie?
pi_50218229
ehm ehm.....volgende weekend?...dus niet dit weekend maar erna?
(moet ik natuurlijk nog wel effe overleg plegen thuis haha)
pi_50220595
Dat andere huis is ook wel erg leuk ja maar dan had je weer een tuin gehad om te onderhouden en toevallig las ik net nog ergens dat je daar een hekel aan hebt dus dan heb je helemaal de juiste keuze gemaakt.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_50222114
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 22:20 schreef truttebosje het volgende:
ehm ehm.....volgende weekend?...dus niet dit weekend maar erna?
(moet ik natuurlijk nog wel effe overleg plegen thuis haha)
We kennen dan niet en dan niet. Eerstvolgende zaterdag is 30 juni. Maar als de kids vakantie hebben kan het ook wel een keer door deweeks toch. Plan het liever een paar dagen vantevoren ivm met weer.
Wil nl met Eric gaan zeilen en dan kunnen jij en lief met de kids naar het Outlet gaan shoppenshoppen shoppenshopppenshoppenshoppen.
pi_50222660
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 00:01 schreef truttebosje het volgende:
shoppen met mijn kids is niet ik herhaal niet leuk. haha.
kunnen ze niet mee zeilen? lol
Van mij wel. Moeten wij zeker weer voor oppas spelen he. En jullie maar met die creditcard.....
pi_50301313
Mooie keuken + vloer 1 ding had van mij anders gemogen Dat zijn die witte tegels die je met het aanrecht blad gelijk hebt getrokken.
Zelf had ik dat denk ik doorgetrokken tot aan de deurlijst en gewoon helemaal naar beneden
pi_50302164
Prachtig huis truttebosje, vooral die keuken
pi_50302401
quote:
Op zondag 10 juni 2007 16:57 schreef BaraCuda het volgende:
Mooie keuken + vloer 1 ding had van mij anders gemogen Dat zijn die witte tegels die je met het aanrecht blad gelijk hebt getrokken.
Zelf had ik dat denk ik doorgetrokken tot aan de deurlijst en gewoon helemaal naar beneden
hier hebben we ook heel lang over getwijfeld.
of tot de hoek, of zoals jij het zegt of zoals het nu is....ach ja nu is het zo, er moet nog iets tegenaan of over om het toch iets beter af te werken, maar hoe precies gaan we nog over denken.
pi_50320854
geweldig die vloer, echt supermooi geworden
het andere huis was ook niet slecht en was mijn keuze zeker ook geworden maar ik ben tuinliefhebber, dus daarom al
pi_50525951
jaaaaaa, ook het laatste stukje vloertegels is gelegd.
de plintjes komen de volgende keer aan de beurt.



en ook om het hoekje liggen de tegels erin:


van de week gaan we verder met de deur, het verfwerk en verdere afwerking.
gisteren ook even verf uitgezocht voor de buitenboel....de verf is hier stukken goedkoper dan in nederland heb ik het idee.
voor 160euro zit heel mn huis als het goed is strakjes weer netjes in de verf.
we hadden op veel meer gerekend.
jammer genoeg heb ik de kleuren niet ingescand.
maar dat zien jullie vanzelf, want dit gaat waarschijnlijk na de keuken ons volgende project worden.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 19:15:17 #228
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_50526021
Die vloer blijft geweldig
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_50530308
Hoe ga je jullie prachtige vloer eigenlijk onderhouden?
Wordt-ie ook geseald of iets dergl? tegen tomatensap of zo...
pi_50530773
er komt nog een beschermende laag op ja (porienvuller), maar dat kan pas een week of 5 na het leggen gedaan worden.
dus we hebben er nu stucloper op liggen, voor de zekerheid.
pi_50531156
trouwens met een beetje mazzel hebben we zelfs net genoeg over om de wc tijdelijk (tot deze aan de beurt is, want we gaan hem sowieso verplaatsen) ook te betegelen.
pi_50533918
Wauw
pi_50668843
pffffffffff van de week bezig geweest met het ontwerpje voor de deur.
een eeuwigheid aan het tobben geweest om het motief goed uit te laten komen.
ik had toch maar besloten om het ruitjespatroon van de rand van de vloer te nemen.
maar het probleem was dat ik moest smokkelen, omdat het motief van de vloer net niet uitkwam in mijn maten.
de eerset tekening die ik had gemaakt ging echt voor geen meter, wel 30keer alles verschoven en veranderd en berekend.
had ik blijkbaar iets scheef getekend....en toen ik een nieuwe tekening ging maken, omdat ik van ellende niet meer zag welk lijntje ik nu wel of niet moest hebben, had ik hem in 1 keer goed.
toen op mn hout geplakt en aan het tobben geweest met de zaag, de figuurzaag ging niet lekker en mn plaat was te lang dus uiteindelijk maar met de decoupeerzaag aan het stoeien geweest.
toen tegen de deur aan gezet en besloten dat het te druk was, snif snif...daar ging weer een dag werk.
ik heb er nu ipv dat of sierlatjes gewoon hetzelfde behang opgeplakt als op de andere muren.
en dat staat eigenlijk wel heel leuk....al zeg ik het zelf.
nog het een en ander geverfd gisteren, en de vloer weer helemaal super ingepakt met stucloper.
en nu van het weekend maar weer verder verven denk ik...
het wordt toch tijd dat de keuken een keer af komt.
pi_50671288
Mooi he die vloer.
pi_50671445
ja ik word er helemaal gelukkig van als ik er naar kijk.
ben toch wel erg blij dat we hiervoor zijn gegaan.
ik wil zo`n soort vloer al zeker een jaar of 10 hebben....en nu issie van mij mij mij...ok ons.
gelukkig staat ie op de foto, want die stucloper is lang zo mooi niet haha.
van de week zeiden mn kids...mama...ik vond toch die tegels mooier hehehe.
pi_50681295
wat is een stucloper?
vloer blijft geweldig !!
pi_50681538
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 08:48 schreef Charisma het volgende:
wat is een stucloper?
vloer blijft geweldig !!
dit dus (sappakken/waterpakken):



haha, de deur is trouwens alleen een beetje bijgewerkt voor het gezicht, ik stoorde me mateloos aan die bruine kleur, met wit en groen.
nu kan ik gelijk zien waar ik alles nog aan moet smeren.
aaaarh gaat nog heel wat werk inzitten geloof ik.
en over het behang komen mss nog sierlatjes...daar ben ik nog niet uit.
pi_50685348
Je kunt de deur er beter uit halen en op schragen leggen dat werkt veel makkelijker.
  donderdag 21 juni 2007 @ 15:33:27 #239
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_50694180
Wat een mooie vloer...
Zoiets wil ik ook wel in mijn nieuwe keuken!
Ik zal mijn wederhelft eens laten zien wat er mogelijk is met keukenvloeren!!!

pi_50694200
jaja,,maar ivm vervelende loge-hond die alles in de schuur kapot bijt en/of onderpist als we hem niet in de gaten houden.....hangt ie er nu nog gewoon even in.
pi_50696391
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 15:33 schreef baniekje het volgende:
Wat een mooie vloer...
Zoiets wil ik ook wel in mijn nieuwe keuken!
Ik zal mijn wederhelft eens laten zien wat er mogelijk is met keukenvloeren!!!

dank je.
hier de link waar ik ze vandaan heb.

http://www.mozaiektegels.com/nl/index.htm

je kunt ze hier helemaal zelf laten maken zoals jij dat wilt.
dus ieder motief kun je in de kleuren laten maken die jij wilt.
en in de "winkel" kunnen ze gelijk op de computer laten zien hoe het er dan uit komt te zien.
wij hebben met hetzelfde motief en dezelfde kleuren 3x een hele andere vloer gemaakt.
succes met het overtuigen van je wederhelft
pi_50733244
Wat is het toch mooi Truttebosje (lees met veel plezier mee!). Misschien staat het al ergens maar kon het niet vinden...mag ik vragen of die vloertegels heeeel duur zijn? Heb op de site gekeken en vind het helemaal geweldig maar misschien sta ik heel snel met beide beentjes op de grond. En om nu al helemaal prijsopgave te gaan vragen is ook zo wat.
pi_50738241
hey, dank je.
de motieftegels zijn (even uit mn hoofd, dus het kan iets afwijken)
52euro per m2, hier komt nog btw op en dan heb je een tegel met 2 kleuren.
voor elke kleur die je extra wilt komt er ongeveer 3 euro per m2 bij.
effen tegels zijn goedkoper, ik weet even niet precies hoeveel.
je moet gewoon die folder bestellen, dat is echt om te kwijlen.
en het kost je niks.
daar staan bijna alle motieven in, in verschillende kleuren.
en alle maten, en als ik het goed heb staan daar ook de prijzen bij vermeld.
ik had hem binnen 2 dagen in huis, gewoon even het formulier op de site invullen.
pi_50767535
de houten schotten zijn weg, en vervangen door de plintjes, kun je gelijk zien hoe veel de vloer uiteindelijk verhoogd is


en hier nog 2 zoekplaatjes om te kijken of jullie het verschil zien met eerst.




de laatste is niet zo duidelijk haha.
ok, ik zal vast een hint geven, ik heb plechtig beloofd om ze deze keer wel water te geven.
pi_50780831
Lol, andere plantjes naast je voordeur?
I had a signature once. It was awful.
pi_50783739
quote:
Op zondag 24 juni 2007 10:41 schreef zoeperzazke het volgende:
Lol, andere plantjes naast je voordeur?
jaaaaaaaaaa jij hebt gewonnen, en ook nieuwe plantjes bij de ramen boven.
ik ben echt erg met plantjes, tuincentrums zijn erg blij met me, ik koop vaker nieuwe plantjes als dat ik ze water geef.
pi_50785501
WTF.... ik zit nu een beetje topics door te bladeren om wat ideeen te krijgen voor mijn volgende huis (2 juli de sleutel). Maar ik heb nu al geen zin meer om daar zelf een topic over te openen als ik dit allemaal zie. WOW! Dit is echt mooi om te zien!
Niet dat het allemaal mijn smaak is, maar gewoon dat jullie het allemaal zelf doen met zo'n mooi resultaat!

Gaat zo door!

P.S. Beetje veel uitroeptekens in mijn post
Da gao nie nou!
pi_50789580
quote:
Op zondag 24 juni 2007 13:50 schreef vigier het volgende:
WTF.... ik zit nu een beetje topics door te bladeren om wat ideeen te krijgen voor mijn volgende huis (2 juli de sleutel). Maar ik heb nu al geen zin meer om daar zelf een topic over te openen als ik dit allemaal zie. WOW! Dit is echt mooi om te zien!
Niet dat het allemaal mijn smaak is, maar gewoon dat jullie het allemaal zelf doen met zo'n mooi resultaat!

Gaat zo door!

P.S. Beetje veel uitroeptekens in mijn post
haha, laat je door ons niet afschrikken, en maak gewoon lekker je eigen topic.
ik ben gek op alle ver/her/bouwtopics, je doet toch overal weer ideeen op.
of er staan goede tips in.
en het is een goede motivator om door te gaan (als je tenminste ook tijd hebt, waar het ons nogal eens aan ontbreekt aaargh)
in ieder geval alvast gefeliciteerd met je huisje.
en bedankt voor de complimenten.
pi_50871237
hehe eindelijk heb ik het plafond aangesmeerd alle naden tussen wand en plafond gekit, en het hele plafond + zijkanten geverfd.
op de deur heb ik ook bijna een hele tube plamuur gesmeerd.
morgen is ons logeetje weg, dus dan halen we hem eruit om te verven.
en de andere deur dan ook meteen.
jaja het einde komt echt in zicht, ook al zijn er nog genoeg van die kleine rotklusjes, zoals plinten zagen en plakken, de planken (aaaargh hoe noem je die dingen ook alweer) die onder het keukenblok staan inkorten en weer terugplaatsen, ook niet vergeten om een roostertje voor de koelkast erin te maken, en zo nog veel meer van dat soort dingen.
voor de kerst is het in ieder geval wel af hoor.
pi_50873847
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:16 schreef truttebosje het volgende:
de planken (aaaargh hoe noem je die dingen ook alweer) die boven en onder het keukenblok staan
aaaaaaaaaaaaaaaaaarggh KOOF onder noem je hem stootkoof.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')