Yepquote:Op maandag 30 april 2007 13:38 schreef ebeaydojraes het volgende:
Ahh ..zapper. heb je die instellingen nog kunnen vinden?
Ieder zo zijn dingquote:Op maandag 30 april 2007 13:45 schreef ..zapper het volgende:
@P, nummer 1, 2, 3 en 5 zijn allemaal tijdens het lopen vanuit de heup geschoten met MF. Persoonlijk stoort de beweging en de onscherpte mij niet, ik vind het juist wel iets hebben.
Dat klopt, maar dat is dus wel wat ik nog veel meer wil gaan doen, waarbij heel veel oefening vanzelf zichtbaar wordt (daar gok ik dan op he). Ik zat en zit er meestal meters naast nog, zowel qua compositie als qua scherpstellingquote:
Is dat waar ik die twee foto's van had? Ik heb daar in ieder geval ook met ISO200 gewerkt. We gingen echt superspontaan, dus geen idee wie ik heb staan fotograferen. Begrijp ik nu goed dat ik daar aan jou heb gevraagd hoe ik mn hulplicht zonder flits kon gebruiken?quote:Op maandag 30 april 2007 22:50 schreef ebeaydojraes het volgende:
Mag ik trouwens ook even een ovationeel applaus voor de lichtman en lichtbouwers op dat podium bij Leona? Fokkin ISO 200 shos man!. Da heb ik nog nooit meegemaakt op dat tijdstip van de dag.
Waar heb je het in godsnaam overquote:Op maandag 30 april 2007 23:15 schreef ebeaydojraes het volgende:
Hmzzz.. ja eendrachtspop.. Voor mij stopte dat bij t hek. Gewoon een openpodium of niet en geen gezeik over te weinig bierverkoop. Feest en anders nie.
Wist wel dat t daar ergens moet zitten. Heb vorige maand weer ff met da speelgoed gespeeld, maar ik was de bediening van de 20D (5D/30D) zo verleerd dat het enige voordeel wat ik had lag bij de hogere resolutie van de 5D (en een beetje ISO verschil). Nou, dan w8 ik nog wel ff op een andere leuke nieuwe camera.
S5Pro valt toch af. 8 stops correctie is leuk, maar hij is helaas te traag. (maar dat is weer een hele andere discussie)
Ben nog wel ff bezig met die foto's van Leona. Misschien is 800 foto's toch te veel
Over nog een minimeet (welliswaar voor mij onbewust) tijdens Koninginnenacht bij het optreden van Leonaquote:Op maandag 30 april 2007 23:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waar heb je het in godsnaam overMisschien dit soort dingen ff in de SC dumpen
Lekker grijs. Weinig contrast, vind ik persoonlijk niet mooi.quote:Op maandag 30 april 2007 23:48 schreef Yoni het volgende:
Ik vind het jammer dat ie door de toning uit de serie valt, hoewel de toning wel weer heel cool is, maar hij is errug cool Xil
Ik miste dat moment net en heb deze:
[afbeelding]
Met rook uit zijn neus
Ik hou er ook niet van, maar door de lampen e.d. zat er in deze foto sowieso vrij weinig contrast. Het was ook meer een neerpleurdertje omdat ik het moment van Xil nét gemist heb, het is geen foto die ik super vind ofzoquote:Op maandag 30 april 2007 23:49 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Lekker grijs. Weinig contrast, vind ik persoonlijk niet mooi.
Hij is wat donker, maar wel errug leuk gezienquote:
Coolquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:45 schreef Yoni het volgende:
Ik heb net mijn kamer hier op kantoor volgeplakt met printjes van mijn foto's van Koninginnenach![]()
Moet ik nog meer posten?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CoolEn terecht
Die zwartwit-foto's zijn tof
Wanneer ga je die nu posten
Hell yeahquote:
Mooi werk! Maar waar zijn de kleedjesmarkt, het koekhappen en het jongetje dat op een viool krast toch gebleven?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:45 schreef ..zapper het volgende:
En de laatste, ik vond het overigens best erg lastig qua licht.
Ik moet mijn nieuwe scherm duidelijk wat minder fel afstellen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij is wat donker, maar wel errug leuk gezien
Ja, wat minder contrast denk ik - je foto's zien er hier uit alsof er geen diep zwart in zit. Verder wel ontzettend leuk, echt koninginnedag en met een klassiek gevoel voor compositie geschoten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:57 schreef didotcicero het volgende:
Ik moet mijn nieuwe scherm duidelijk wat minder fel afstellen.
Om zes uur is die genomen, de zon stond in mijn rug, 35mm f4.5, 1/800ste op ISO100.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:50 schreef dvr het volgende:
[..]
Mooi werk! Maar waar zijn de kleedjesmarkt, het koekhappen en het jongetje dat op een viool krast toch gebleven?
Het licht was inderdaad naadje gisteren, ik heb hier weer eens de jaarlijkse koetsjesparade gefotografeerd, op een oud laantje waar ze beurtelings in de schaduw en dan weer in het felle licht stonden. Ik was blij als ik eens een foto had waar geen zwaar overbelichte delen in zaten. Die laatste foto, met rechts die man onder een parasol heb je zeker later op de dag genomen? Het valt me op dat zowel zijn hemd in de zon als zijn kop nog goed doortekend zijn.
hmm jammer dat die jongen net voor mijn hoofd zit. Vriendinnetje van me zie ik namelijk net links van 'm zitten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |