En wij zijn er ook weerquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:25 schreef Rewimo het volgende:
Vandaag de kerk en daarna nog een gezellig onderonsje bij Troels ouders. Met krentenweggeDaarna zijn ze nog met miss_d naar een watermolen geweest voor foto's, maar Frank en ik moesten weg omdat we nog een afspraak in Haarlem hadden.
Mijn man (hihi) was ook afhankelijk van anderen. "Ik kan toch moeilijk weggaan op mijn eigen vrijgezellenfeest?"quote:Op zondag 20 mei 2007 13:20 schreef Diaan73 het volgende:
Als het aan Peaceman ligt, komt ie zsm thuis.... maar ja hij is afhankelijk van een vriend die hem brengt. En die lag om half 12 nog te slapen. Hoe de stand van zaken nu is, weet ik eigenlijk niet, maar ik verwacht niet dat het 20:00 uur wordt, omdat die vriend ook nog door moet rijden naar Lelystad.
Ja dat was bij hem ook maar toen waren nog gaan BBQen bij een van de jongens, en dat liep dus uit.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:29 schreef Diaan73 het volgende:
Nee haha. Maar Peacemans feest is al afgelopen. Ze blijven alleen daar voor het gemak bij een vriend slapen......
Deze laatste dagen gaan echt snel voorbij hoor. Het is ZO de 31ste.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:31 schreef Diaan73 het volgende:
Nou ik denk dat dat daar niet gaat gebeuren. Mn broertje is er ook bij en die wil/moet ook naar huis. Zijn zoon wordt morgen 1 jaar en ze moeten nog van alles in huis doen, heb ik begrepen.nog maar 11 dagen.... van mij mag het wel 31 mei zijn hoor. We hebben er heel veel zin in.
![]()
Ja dat geloof ik ook wel, we gaan aankomende weekend ook nog naar Pinkpop, 3 dagen. Dus dat vliegt voorbij. Deze week alleen nog maar woensdag, donderdag en vrijdag werken.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Deze laatste dagen gaan echt snel voorbij hoor. Het is ZO de 31ste.
Dat bedoel ik dus!quote:Op zondag 20 mei 2007 13:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik ook wel, we gaan aankomende weekend ook nog naar Pinkpop, 3 dagen. Dus dat vliegt voorbij. Deze week alleen nog maar woensdag, donderdag en vrijdag werken.
Donderdagavond proef make-up, vrijdagavond komt de ambtenaar van de burgerlijke stand en dan is het al Pinkpop weekend. Dinsdag overdag bijkomen van het weekend en 's avonds komt de kapster om mn haar te verfen... woensdagavond auto ophalen en zaal een beetje versieren en wordt er bij ons thuis versierd... en dan is het al donderdag....
We moeten deze week ook nog met de bedankjes bezig en ik moet de kleren van mn zoon nog wassen/strijken alsmede Peacemans overhemd.
Nee ik vind een trui ook niet bepaald feestlijkquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:22 schreef leonieke het volgende:
Jaja, ik zou ook geen kledingvoorschriften vragen, maar iemand die dit doet, zal het volgens mij echt wel liever hebben dat het dan ook echt feestkledij is. En voor mij is een trui dat niet. Een bloes jaEen trui, sorry echt niet
Ja tuurlijk. Gewoon aandoen wat je wil. Ik ben niet zo'n fan van kleding- en cadeauvoorschriften op uitnodigingen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:41 schreef MissX het volgende:
Kan ik het maken om in een nette broek en nette trui te komen? Blousen ofzo heb ik ook al niet.
Mee eens... ik vind het onzin om mensen kleding aan te laten trekken waar ze zich niet prettig in voelen. Al komen ze in een spijkerbroek met gaten op mijn bruiloft, ik vind het gewoon leuk als mensen de moeite nemen om te komen.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Gewoon aandoen wat je wil. Ik ben niet zo'n fan van kleding- en cadeauvoorschriften op uitnodigingen.
Gelukkig ieder z'n ding... wij zullen het niemand kwalijk nemen wanneer ze met lege handen verschijnen op onze bruiloft, echter wanneer ze in spijkerbroek met gaten verschijnen (zoals hier boven beschreven) worden wij daar niet blij van! (Ik vind het trouwens ondènkbaar dat wij ooit zelf in een spijkerbroek met gaten zullen verschijnen op zo een gelegenheid....)quote:Op zondag 20 mei 2007 15:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Gewoon aandoen wat je wil. Ik ben niet zo'n fan van kleding- en cadeauvoorschriften op uitnodigingen.
quote:Op maandag 21 mei 2007 09:54 schreef Rewimo het volgende:
Ik denk ook niet dat mensen snel in een ouwe spijkerbroek naar een bruiloft zouden komenTenzij dat dresscode is natuurlijk
![]()
Ik ook en ik neem aan Levi ook wel, het was maar een voorbeeld. Ik voel me alleen niet geroepen om speciaal voor een bruiloft kleding aan te schaffen als ik daar zelf geen zin in heb. De mensen die ik uitnodig hebben fatsoen genoeg om in schone en hele kleding te verschijnen. Of dat dan gala of tenue de ville is kan mij geen moer schelen, eerlijk gezegd, en het is voor mij ook moeilijk voor te stellen dat een bepaalde outfit van mij nou echt enorme invloed zal hebben op de feestvreugde.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:49 schreef bianca en michael het volgende:
Gelukkig ieder z'n ding... wij zullen het niemand kwalijk nemen wanneer ze met lege handen verschijnen op onze bruiloft, echter wanneer ze in spijkerbroek met gaten verschijnen (zoals hier boven beschreven) worden wij daar niet blij van! (Ik vind het trouwens ondènkbaar dat wij ooit zelf in een spijkerbroek met gaten zullen verschijnen op zo een gelegenheid....)
quote:Op maandag 21 mei 2007 12:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ook en ik neem aan Levi ook wel, het was maar een voorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |