Het zonnetje begint hier een beetje door te komen (hier in Utrecht)..quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:54 schreef Diaan73 het volgende:
Welkom Locutus en heel veel plezier met de voorbereidingen![]()
Troel ik hoop toch echt dat het bij jullie beter weer is dan hier. Het is hier echt kutweer.
Ach, ja... het was wat wisselvallig. Een paar flinke buien, waaronder eentje toen het bruidspaar bij de dierentuin aankwam, maar gelukkig knapte het in de middag wel op. Bij het maken van de foto's hadden ze zelfs zon!quote:Op donderdag 17 mei 2007 08:51 schreef Roönaän het volgende:
Als ik zo even meegekregen heb was het wel redelijk weer afterall
Mag ik deze in het taalnazi-topic zetten of verbeter je 'm zelf even?quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ach, ja... het was wat wisselvallig. Een paar flinke buien, waaronder eentje toen het bruidspaar bij de dierentuin aankwam, maar gelukkig knapte het in de middag wel op. Bij het maken van de foto's hadden ze zelfs zon!![]()
Het was een mooie bruiloftTroel was ook super mooi
. De trouwzaal was ook heel bijzonder, tussen de tijgers en de gieren.
Verder moet Troelie zelf maar vertellen, voor ik al het gras voor haar voeten heb weggemaait.
![]()
Ga je gang... ik nazi wel vrolijk mee... (kan de fout zo snel niet eens vindenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mag ik deze in het taalnazi-topic zetten of verbeter je 'm zelf even?![]()
Ik héb nog getwijfeld of het geen d moest zijn.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:48 schreef Troel het volgende:
Weggemaait
Je had het pas ook weer over ik wordt
Maar je dacht: kofschipquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik héb nog getwijfeld of het geen d moest zijn.![]()
Tering, ben ik zó voorspelbaar?quote:
Troel waar zijn je foto's (*benieuwd is*)quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:48 schreef Troel het volgende:
Weggemaait
Je had het pas ook weer over ik wordt
Misschien is het een idee om een beetje af te gaan op waar t feest plaats zal vinden - is het bijvoorbeeld op een strand? Een sjiek buiten? Een dierenpark zoals bij Troel? Kijk eens op sites zoals esprit.nl bij de jurken, best redelijke bij voor niet al te veel geld.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:51 schreef fae_sarah het volgende:
Graag een streepje advies..
Ik ben uitgenodigd voor een receptie van een trouwfeest eind juni.. Maar ik heb geen idee wat gepast is om als vrouw aan te doen? Iemand tips voor me?
Troel trouwt vandaag voor de kerk, dus ik vermoed dat er na vandaag wel eens een foto op kan gaan duiken. Alhoewel het ook nog wel even kan duren omdat ze op huwelijksreis gaan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 07:21 schreef Walrik het volgende:
[..]
Troel waar zijn je foto's (*benieuwd is*)![]()
maar goed overigens dat je ja-woord niet in Blijdorp plaatsvond![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |