Waar je wel mee op moet passen is dat ze neit alleen in de handen van kinderen komen.. Dan blijven er meestal weinig leuke foto's over...(was op de bruiloft van mijn schoonzusje het geval namelijk..)quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:18 schreef Troel het volgende:
Is het tegenwoordig nog "normaal" om van die wegwerpcamera's neer te leggen op het feest 's avonds?
Ik ben er zelf nog niet echt over uit.
Gelukkig hebben we niet zo heel veel kinderen lopen, en eentje daarvan heeft al zijn eigen fototoestel meequote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:10 schreef teigan het volgende:
[..]
Waar je wel mee op moet passen is dat ze neit alleen in de handen van kinderen komen.. Dan blijven er meestal weinig leuke foto's over...(was op de bruiloft van mijn schoonzusje het geval namelijk..)
Wat jammer Freeflyer, maar ik geef je groot gelijk. Eerst even aan jezelf denken en zorgen dat je dat weer op de rit krijgt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:28 schreef Freeflyer het volgende:
20 juli 2007, gaat niet door....
Ik zit zelf in een behandel traject wat ontzettend veel energie en tijd vreet waardoor we hebben besloten om de bruiloft een jaar uit te stellen... in principe trouw je maar 1 keer en dan willen we het wel goed doen.
daar komt bij dat ik de tweede week van juli opgenomen moet worden vanwege de behandelingen.. al met al behoorlijk vervelend. gelukkig hebben we redelijk veel kunnen annuleren zonder kosten.
Drukkers...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:17 schreef Troel het volgende:
Ik haal net de litugien op bij de drukker, van de 200 zijn er 30 gevouwen/scheef geniet
De twee fullcolour exemplaren voor in het boek zijn ook niet goed, op de ene zit een vetvlek, de andere is gevouwen.
Oja, en ze hebben halvewege het kaftje van kleur laten veranderen.
Ik ga dus nog maar even terug.
Jeetje wat balen zeg. Kun je er weer achteraan. Dat is niet leukquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:17 schreef Troel het volgende:
Ik haal net de litugien op bij de drukker, van de 200 zijn er 30 gevouwen/scheef geniet
De twee fullcolour exemplaren voor in het boek zijn ook niet goed, op de ene zit een vetvlek, de andere is gevouwen.
Oja, en ze hebben halvewege het kaftje van kleur laten veranderen.
Ik ga dus nog maar even terug.
kun je ze nog een keertje posten voor ons allemaal?quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:44 schreef Beaker het volgende:
Ik zie alleen wel dat mijn foto's niet meer online staan![]()
29 juni alweer een jaar getrouwdhet gaat zo snel! Ik wil weer
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:22 schreef Troel het volgende:
Nou, mijn jurk hangt mooi te wezen aan het oogje van het dakluik. Gelukkig issie niet zo zwaar dat ie naar beneden komt
Bijnaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:22 schreef Troel het volgende:
Nou, mijn jurk hangt mooi te wezen aan het oogje van het dakluik. Gelukkig issie niet zo zwaar dat ie naar beneden komt
Dat is dan wel weer leuk bij een kerkelijke inzegeningquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:57 schreef Troel het volgende:
En als hij 's avonds uitgaat, dat ik hem dan zaterdags weer aan mag doen
Enjoy!!!!!!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:22 schreef Troel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |