Wij hebben zelfs nog geen menu vastliggenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
werkelijk?we moeten nog zoveel regelen
![]()
![]()
Wij wel, maar wij hebben dan ook geen 8 weken meerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wij hebben zelfs nog geen menu vastliggen
Verkeerde topic, Amaranta? Het lijkt me wel laag, maar het ligt er ook aan wat normaal je bloeddruk is.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:28 schreef amaranta het volgende:
bovenonderdruk 90/66 is dat laag?
We moesten onze menu eigenlijk gaan vastleggen in aprilquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wij wel, maar wij hebben dan ook geen 8 weken meer
Ach het is nog niet zo lang mei...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
We moesten onze menu eigenlijk gaan vastleggen in april
Volgende week eens proberen langs te gaan
Ik heb het nog nooit meegemaakt op een huwelijk (op een verjaardagsfeest ken ik het wel bv).quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:35 schreef amaranta het volgende:
Ik hoorde dat het in België steeds vaker voorkomt dat ze een frietkar laten voorrijden.
Althans dat zeiden onze belgische gasten.
Erg he, eigenlijk?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach het is nog niet zo lang mei...komt wel goed denk ik. Ik moet niet vergeten vrijdag door te geven wie wat eet....
En ik controleer datquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:39 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hebben geen lijstje. Heb alles in mn hoofd......
Damnquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:39 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hebben geen lijstje. Heb alles in mn hoofd......
Liefst geen, het lijkt me ambetant om én een bruidsboeket én een handtas mee t nemen, maar ik dacht dat het not done was om geen handtas mee te hebbenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:59 schreef amaranta het volgende:
ik vroeg me dat ook af, ik had er geen. Ze worden wel verkocht. Maar, wat wil je meenemen??
Thxquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:57 schreef Diaan73 het volgende:
Ik neem geen handtas mee... ik doe het in een plastic tasje en zorg dat het bij de locatie ligt....
Trouwens tipje: www.planyourwedding.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |